Eboue Posted October 16, 2006 Report Share Posted October 16, 2006 Hei. Skal reise til Barcelona i vinterferien, ser det ut til, og tenkte jeg skulle få med meg en kamp på Nou Camp. Men så lurte jeg på om det var noen reisefolk her som har vært innom der nede, eller i det hele tatt, vet hvor jeg kan få tak i billett til en hjemmekamp i Barcelona..? Hadde vært veldig takknemlig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners4ever Posted October 16, 2006 Report Share Posted October 16, 2006 Blir det ikke litt dyrt å kjøpe en kamp til barca a? ville heller tro du skulle ta en gunners kamp da, men du velger selv, har desverre ikke noe svar på spørsmålet ditt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted October 16, 2006 Author Report Share Posted October 16, 2006 Blir det ikke litt dyrt å kjøpe en kamp til barca a? ville heller tro du skulle ta en gunners kamp da, men du velger selv, har desverre ikke noe svar på spørsmålet ditt. Jaja... vil gjerne på gunners kamp jeg, hvis du vet om de skal nedenom Barcelona i vinterferien.. Les først hva som blir skrevet, og hvis du ikke har svar på spørsmålet så er det ikke vits å svare vettu!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Aasen Posted October 16, 2006 Report Share Posted October 16, 2006 prøv denne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted October 16, 2006 Author Report Share Posted October 16, 2006 prøv denne Ahh...tusen takk! Ser virkelig bra ut den linken der. Skal se om vi ikke får til noe nå ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted October 18, 2006 Report Share Posted October 18, 2006 tror ikke det er utsolgt ved kampstart vis det ikke er en veldig viktig kamp. så da kan du sikkert kjøpe biletter i billett luke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted October 18, 2006 Author Report Share Posted October 18, 2006 tror ikke det er utsolgt ved kampstart vis det ikke er en veldig viktig kamp. så da kan du sikkert kjøpe biletter i billett luke. Skummelt å reise til Barcelona og ikke være sikker på om man kommer inn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 ja..men vis du ser på litt statestikk på hjemmekampene så er det ALLDRI fullt..bortsett fra el clasico da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted November 2, 2006 Author Report Share Posted November 2, 2006 ja..men vis du ser på litt statestikk på hjemmekampene så er det ALLDRI fullt..bortsett fra el clasico da. Hmm...skal mye til å fylle Nou Camp ja.. Men uansett så sitter jeg på tribunen der, 1. april 2007, og ser Deportivo bli knust i filler! [Nei, jeg er ikke ekte fan av Barca, jeg bare beundrer dem..] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.