arsenalfc Posted September 24, 2006 Report Share Posted September 24, 2006 Trenger litt hjelp med hvem som har spillt hittil i denne månden siden jeg tok på meg oppdraget før kampen mot SU har jeg ikke notert noen ting. De som har spillt: Lehmann Flamini Eboue Toure Djourou Fabregas Gilberto Baptista RvP Adebayor Henry Hoyte Hleb Ljungberg Walcott Gallas Rosicky Noen fler?. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted September 24, 2006 Report Share Posted September 24, 2006 *Delete posten min* Link to comment Share on other sites More sharing options...
ariokseth Posted September 24, 2006 Report Share Posted September 24, 2006 Trenger litt hjelp med hvem som har spillt hittil i denne månden siden jeg tok på meg oppdraget før kampen mot SU har jeg ikke notert noen ting. De som har spillt: Lehmann Flamini Eboue Toure Djourou Fabregas Gilberto Baptista RvP Adebayor Henry Hoyte Hleb Ljungberg Walcott Gallas Rosicky Noen fler?. Aliadiere? kom ikke han inn som innbytter i Champions Leaguekampen mot Hamburg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonney Posted September 24, 2006 Report Share Posted September 24, 2006 almunia - mot hamburg i CL Link to comment Share on other sites More sharing options...
9Reyes Posted September 24, 2006 Report Share Posted September 24, 2006 Ali kom ikkje inn mot Hamburg.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ariokseth Posted September 24, 2006 Report Share Posted September 24, 2006 Ali kom ikkje inn mot Hamburg.. stemmer det.. det var i første kampen mot Zagreb han kom inn... Rohino: en fin link for å sjekke hvem som har spilt den siste måneden Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted October 2, 2006 Author Report Share Posted October 2, 2006 takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.