Christian Posted September 10, 2006 Report Share Posted September 10, 2006 Er det noen her som spiller Pro cycling manager 2006? i så fall hvor langt har dere kommet og hvem er dere? Jeg spiller det og er Team mobile, har kommet til Juni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted September 11, 2006 Report Share Posted September 11, 2006 Eg tykkjer ikkje det er realistisk nok, sidan det ikkje går an å dope seg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted September 11, 2006 Report Share Posted September 11, 2006 Jeg spiller. Er i mars sesong 2. Vant protouren med vinokorov foran kaschezkin (Også min), vant også protouren for lag, tour de france (Vinokorov), Vueltan (Kaschezkin), og en hel haug med mindra etapperitt. Har hentet mayo og Sanchez, og en hel haug med unge ryttere blandt annet boasson hagen. (Han blir veldig god). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal the best Posted September 11, 2006 Report Share Posted September 11, 2006 www.pcmnorge.com her kan dere diskutere alt som har med pcm og gjøre!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hleb91 Posted September 11, 2006 Report Share Posted September 11, 2006 spiller det jeg også, er Quickstep og er kommet til mars i første sesong, så jeg er ganske ny i dette. veldig gøy og artig spill:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skjetne Posted September 11, 2006 Report Share Posted September 11, 2006 Da e rett og slett eit knallspel, eg har fått database me Team Sparebanken Vest og er komt til July sesong 1. BTW eg ledar contenintal touren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted September 11, 2006 Author Report Share Posted September 11, 2006 Hvilken vanskelighetsgrad har dere på? jeg for min del har på normal. jeg går for å vinne Touren. Forresten hvilken patch har dere, jeg har 1.0.0.4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skjetne Posted September 11, 2006 Report Share Posted September 11, 2006 Litt off Topic, Men Christian kjennar du ein Rino frå Meløy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted September 11, 2006 Author Report Share Posted September 11, 2006 jeg kjenner han ikke, men vet hvem han er Link to comment Share on other sites More sharing options...
nataz Posted September 11, 2006 Report Share Posted September 11, 2006 Kort og godt et knallspill som det sies her. Har ikke kjøpt det selv enda, men har spilt det...Illes Baleares og Valverde ftw!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.