Jump to content

Baptista eller Reyes?


NasseBløff

Recommended Posts

Ifølge ryktene ligger det an til en direkte byttehandel her.

 

Sånn som det blitt med Reyes, og at vi i tillegg har størst behov for nytt blod i sentralleddet (def. midtbane eller monsterspiss), er jeg positiv til dette.

 

Veldig synd at Reyes drar, en flott spiller, men nå har han gått for langt...

 

Hva synes dere om saken?? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Alltid hatt sansen for Reyes etter han kom, har hele tiden følt at han har hatt ett utrolig potensiale, det var noe med måten han ble kjøpt på , måten hans første mål kom for klubben og hva han viste i spania, og på landslaget, spesielt mot norge.

Men siden starten på 04/ 05 sesongen så har det egenlig bare vært små glimt av hva han kan.

Tror han kunne blitt en utrolig viktig spiller for oss, hvis hjertet hans hadde vært i Arsenal, men sånn som det er nå er det vel like greit at han går, hvis alt som er i mediene stemmer. Men Julio B, jeg vet ikke helt, imponerte meg aldri i de kampene jeg så han i fjor, tror ikke han er akkurat hva vi trenger, men alltid godt med noe nytt...Uansett så følerjeg Reyes er en bedre spiller en Julio B, men er vel bedre å ha en som vil spille for klubben og vet og sette pris på Laget, og Medspillere. Selv om jeg ikke er så sikker på om Julio vil være noe bedre på det området etter en stund.

 

Men hva er dette Med Reyes - Henry, er de så i tottene på hverandre som jeg har følelsen av, og til tider hører/ leser om?

Link to comment
Share on other sites

Vil ha Baptista, gjerne i bytte med Reyes, han er råsterk, samtidig som Reyes ligger nede for telling fem minutter hver kamp.

Vi trenger han mye mer en Reyes, Reyes blir nok mye bedre i Madrid, der passer han perfekt, det hadde vært et perfekt bytte for begge lag.

Link to comment
Share on other sites

Vil ha Baptista, gjerne i bytte med Reyes, han er råsterk, samtidig som Reyes ligger nede for telling fem minutter hver kamp.

Vi trenger han mye mer en Reyes, Reyes blir nok mye bedre i Madrid, der passer han perfekt, det hadde vært et perfekt bytte for begge lag.

Hva gjør deg sååå sjukt sikker er du på om Baptista vil være et PERFEKT bytte? :D Reyes kom fra Spania, bruker lang tid på å tilpasse seg, er en ordtlig gid spiller. Baptista kommer fra Spania. Risikerer å få det samma probleme med Baptista som vi hadde med Reyes, altså at det tar tid å tilpasse seg Arsenal sin spilletid. Begge spillere er gode, men på 2 forskjellige måter.

Link to comment
Share on other sites

Slik som ting har blitt, vil eg mykje heller ha Baptista enn mammadalten Reyes. Baptista gir oss også sårt trengte musklar på midtbanen og eitt nytt alternativ sånn sett (veit me har Diaby, men han er ikkje tilbake for fulllt før etter jul). Baptista er og ganske anvendelig siden han kan spele både offensiv og defensiv midtbane i tillegg til spiss. Reyes passer ikkje inn i England, men hadde håpt dette blei sesongen han skulle slå igjennom. Like greit at han drar, men kjem til å bli forbanna når eg ser han brillijere for RM i CL i år.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er Glad åm det blir sånn! Baptista er nok bedre en Reyes sier nå jeg! å Reyes har jo ikke akkuratt lagt på seg noe godt rykte hos oss fanns, når han sier: "Jeg spiller aldri her igjenn" for en dust ass! men Tevez gikk til West ham sammen med Marcherano, da er alle mine drømmer om transfer i kveld over! ingen store spiller kommer innn til åss isommer!

Link to comment
Share on other sites

Vil ha Baptista, gjerne i bytte med Reyes, han er råsterk, samtidig som Reyes ligger nede for telling fem minutter hver kamp.

Vi trenger han mye mer en Reyes, Reyes blir nok mye bedre i Madrid, der passer han perfekt, det hadde vært et perfekt bytte for begge lag.

Hva gjør deg sååå sjukt sikker er du på om Baptista vil være et PERFEKT bytte? :D Reyes kom fra Spania, bruker lang tid på å tilpasse seg, er en ordtlig gid spiller. Baptista kommer fra Spania. Risikerer å få det samma probleme med Baptista som vi hadde med Reyes, altså at det tar tid å tilpasse seg Arsenal sin spilletid. Begge spillere er gode, men på 2 forskjellige måter.

 

Her tror jeg faktisk at du snakker om ting du ikke har greie på... la meg forklare:

 

Ser du ikke logikken i at det er forskjell på hvordan to spillere spiller på banen. Baptista har en mye større fysikk enn Reyes har, og det hjelper han i PL. Baptista har kroppsbygningen som kan gjøre han til en toppspiller i PL.. Reyes kan bare bli det i Spania, Afrika eller Sør-Amerika.

 

Jeg vil gå så langt som å si at jeg er sikker på at Baptista ville blitt større om han kom til England.

 

Når det er sagt, så må jeg si at jeg så absolutt ikke ønsker Reyes bort fra Arsenal. Han er tross alt min favorittspiller, og den personen jeg ser mest opp til!

Link to comment
Share on other sites

Kva er det med personen Reyes som gjer at du ser opp til han? Det finn eg merkeleg. Guten har openberre kvalitetar på bana. Av bana har han nok ikkje dei same antennene..

 

Når det er sagt trur eg ikkje det er umogleg for Reyes å bli god i England, men det er ei føresetnad at ein jobbar for det, og prøvar å tilpasse seg livet i England. Gjer ein ikkje det, og lev ein spansk kvardag i London, så vil ein etter alle solemerker ikkje klare spelestilen heller. Sjå på Robert Pires. Var ikkje akkurat stor og sterk han heller. Reyes har rett og slett ikkje vore tilpasningsdyktig nok, verken på eller av bana.

Link to comment
Share on other sites

Reyes er en skam og viser værken klubben Arsenal eller faansen som ble så glad i han noe som helst respekt. Vis det stemmer alt det han skal ha sakt, er liksom ikke pene ting han har sakt til media.

Han oppføre seg som en liten drittunge som ikke har fått sukkertøy, helt desperat for å komme seg til Spania, gutten som skrev ny kontrakt med Arsenal i fjor. Virker som han har hatt det så fælt i Arsenal, nei få han bort fra klubben sier jeg bare, rart Wenger finner seg i alt det Reyes har sakt til tv og aviser ;)

Link to comment
Share on other sites

Kva er det med personen Reyes som gjer at du ser opp til han? Det finn eg merkeleg. Guten har openberre kvalitetar på bana. Av bana har han nok ikkje dei same antennene..

 

 

Du sier jo svaret selv...

 

Jeg ser opp til Reyes fordi jeg ser mye av meg selv i ham, faktisk både på og utenfor banen. På fotballbanen er nesten alt likt.. jeg har samme svakheter og styrker, og utenfor banen så forstår jeg godt hvorfor han vil tilbake til Spania...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...