Cesc-15 Posted August 7, 2006 Report Share Posted August 7, 2006 Nå kan du få kjøpt Cristiano Ronaldo som action figur.. Se på filmen i den Linken her... Link to comment Share on other sites More sharing options...
KRHenry Posted August 7, 2006 Report Share Posted August 7, 2006 haha skulle nesten fått tak i en slik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted August 7, 2006 Report Share Posted August 7, 2006 Jeg skulle også fått tak i en sånn, så skulle jeg laga et svært bål og kasta den på det!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonney Posted August 7, 2006 Report Share Posted August 7, 2006 Leketøyet passer jo perfekt til Ronaldo. Akkurat sånn han er. Grinete og filmer når han ikke får det til. Møkkaspiller Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted August 8, 2006 Report Share Posted August 8, 2006 Den skulle jeg hatt å vise til alle Manu supportere.. Å bruke den til lærdue-skyting!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted August 8, 2006 Report Share Posted August 8, 2006 HAHA...den var kul:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted August 8, 2006 Report Share Posted August 8, 2006 ha ha ha den var jo rå bra en sånn må jeg ha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.