Jump to content

Adam Dudas


Pål

Recommended Posts

Forstår ikkje kva Wenger skal med eit nytt spisstalent. Me har allereie Walcott, Bendner, Lupoli, Stokes og van den Berg som er under 20 år alle 5. I tillegg er ikkje van Persie og Adebayor spesielt gamle dei heller. Nei, nå må heller Wenger jobba 100% for å få inn ein ny midtstoppar. Talenter har me nok av for øyeblikket, i alle fall spisstalenter.

Link to comment
Share on other sites

Forstår ikkje kva Wenger skal med eit nytt spisstalent. Me har allereie Walcott, Bendner, Lupoli, Stokes og van den Berg som er under 20 år alle 5. I tillegg er ikkje van Persie og Adebayor spesielt gamle dei heller. Nei, nå må heller Wenger jobba 100% for å få inn ein ny midtstoppar. Talenter har me nok av for øyeblikket, i alle fall spisstalenter.

 

Er/kommer denne Dudas en god spiller allerede, og er bedre enn Bendtner, Lupoli, Stokes og vdB så ser jeg ingen problemer med å hente ham inn, er han derimot ikke det, så er dette bortkasta tid og penger.

Link to comment
Share on other sites

Forstår ikkje kva Wenger skal med eit nytt spisstalent. Me har allereie Walcott, Bendner, Lupoli, Stokes og van den Berg som er under 20 år alle 5. I tillegg er ikkje van Persie og Adebayor spesielt gamle dei heller. Nei, nå må heller Wenger jobba 100% for å få inn ein ny midtstoppar. Talenter har me nok av for øyeblikket, i alle fall spisstalenter.

 

Er/kommer denne Dudas en god spiller allerede, og er bedre enn Bendtner, Lupoli, Stokes og vdB så ser jeg ingen problemer med å hente ham inn, er han derimot ikke det, så er dette bortkasta tid og penger.

Det er vel det Wenger skal finne ut med å ha han på prøvespel. Eg har store forhåpningar til både Bendtner, Stokes og van den Berg. Lupoli er eg meir usikker på. Ein skal ikkje sjå bortifrå at Lupoli forsvinn frå klubben viss Dudas kjem, men synes heile greia verkar unødvendig.

Link to comment
Share on other sites

Forstår ikkje kva Wenger skal med eit nytt spisstalent. Me har allereie Walcott, Bendner, Lupoli, Stokes og van den Berg som er under 20 år alle 5. I tillegg er ikkje van Persie og Adebayor spesielt gamle dei heller. Nei, nå må heller Wenger jobba 100% for å få inn ein ny midtstoppar. Talenter har me nok av for øyeblikket, i alle fall spisstalenter.

 

Er/kommer denne Dudas en god spiller allerede, og er bedre enn Bendtner, Lupoli, Stokes og vdB så ser jeg ingen problemer med å hente ham inn, er han derimot ikke det, så er dette bortkasta tid og penger.

Det er vel det Wenger skal finne ut med å ha han på prøvespel. Eg har store forhåpningar til både Bendtner, Stokes og van den Berg. Lupoli er eg meir usikker på. Ein skal ikkje sjå bortifrå at Lupoli forsvinn frå klubben viss Dudas kjem, men synes heile greia verkar unødvendig.

 

Av dei unge er det vdB og Lupoli jeg har mest tro på.. tror ikke Bendtner har en fremtid i klubben, desverre.

Link to comment
Share on other sites

Av dei unge er det vdB og Lupoli jeg har mest tro på.. tror ikke Bendtner har en fremtid i klubben, desverre.

Det får vera di meining. Men av dei to spelerane (Lupoli og Bendtner) er det Bendtner som har vist mest. Han var ein av Danmarks beste spelerar i U21-Mesterskapet i sommar og hadde også ein veldig imponerande kamp i Carling Cup. I tillegg til dette har Bendtner både fysikken og alderen på si sida. Eg trur og håpar at om eit par år har Bendtner skubba Adebayor ut av stallen sidan me kun treng ein høg og sterk spiss.

Link to comment
Share on other sites

Du har mye rett. Men tror faktisk at Lupoli har en stor framtid. Han har vist goalgetter instilling. En spiller som kan nå langt. Bendtner er også en god spiller. Fremitden vil vise.

 

Dette er nøyaktig hva jeg også mener.

 

Men du overbeviser meg litt, RvP, og jeg skal ikke tvile på at du kanskje får rett.

 

[Men at Bendtner skubber ut Adè om noen år, trenger heller ikke å bety at Lupoli ikke blir stor heller, så det kan svært mulig hende at vi begge får rett ;) ]

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...