9Reyes Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 http://217.204.41.132/cgi/NGoto/2/147004421?1206 Hørte at han stod veldig godt i mål for Polen i går. Kan ikkje sei at e har sett så møe av han, men jeg seier ikkje nei takk til ein ny keeper... i hvertfall ikkje når det ser ut som Almunia går . Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonney Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 Var god i går, men det er den eneste kampen jeg har sett han i. Han ble valgt over Dudek så han er ikke dårlig. Høres ut som en spennende spiller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner6 Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 Sett Boruc live to ganger på Parkhead og har er meget habil "shotstopper". Det viste han vel også i går mot Tyskland. Alderen er på hans side også og ung førstekeeper er det lenge siden vi har hatt. HVIS han skulle finne på å forlate Celtic så kan vi få mye glede av denne karen i årene som kommer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 Jeg så de fleste redningene hans og ble rett og slett imponert. håper han får spille mer i VM, fordi jeg har lyst til å se mer av denne unggutten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalboy1993 Posted June 16, 2006 Report Share Posted June 16, 2006 Ha er god han er ung hva mer kan man egentlig forvente av en keeper Samtidig vil jeg at Lehmann skal fortsette i klubben Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted June 16, 2006 Report Share Posted June 16, 2006 Vi må ha Lehmann i klubben. han skal fortsette som første keeper. men det er ingen som er en bedre lerer mester enn han Link to comment Share on other sites More sharing options...
Detex Posted June 16, 2006 Report Share Posted June 16, 2006 Hadde ikke hvert dumt å ha han i klubben, selv om jeg bare har sett han i 1 kamp. Han hadde noen feil i kampen bla. noe feltarbeid som ikke var helt godt =) Men viste at han er en klassekeeper med flere gode redninger, ble imponert. Så får vi se hva Wenger velger å gjøre. Lehmann er hvertfall førstekeeper neste sesong. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted June 17, 2006 Report Share Posted June 17, 2006 Hadde ikke hvert dumt å ha han i klubben, selv om jeg bare har sett han i 1 kamp. Han hadde noen feil i kampen bla. noe feltarbeid som ikke var helt godt =) Men viste at han er en klassekeeper med flere gode redninger, ble imponert. Så får vi se hva Wenger velger å gjøre. Lehmann er hvertfall førstekeeper neste sesong. Feil i feltarbeide er en del av keeperen, en keeper kan aldri stå feilfritt i en kamp! Lehmann hadde også en feil, som fort kunne blitt mål til Polen! Så ingen ting å si på disse feilene hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wurku Posted June 20, 2006 Report Share Posted June 20, 2006 Burde vel strengt tatt ikke sluppet inn målet mot Costa Rica idag.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_tage Posted July 4, 2006 Report Share Posted July 4, 2006 Nei en ny keeper skader ikke. Han må være god, når han velges over dudek Ha er god han er ung hva mer kan man egentlig forvente av en keeper Samtidig vil jeg at Lehmann skal fortsette i klubben Nei han må være første keeper neste sessong. Men det kommer en sessong etter det og Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted July 27, 2006 Report Share Posted July 27, 2006 Han er sinnsykt god! Håper vi får han! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted July 27, 2006 Report Share Posted July 27, 2006 Han er sinnsykt god! Håper vi får han! Har du sett ham spille? Kan du evt. fortelle litt om ham? Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted July 28, 2006 Report Share Posted July 28, 2006 Han er bare en grei skudd stopper. Jeg vill ikke ha han. Det er mange andre muligheter. Dudek var vell ikke med på landslaget det var vell Thomas det. Han WBA keeperen som Manure er ute etter. Han er en fantastisk keeper ung og allt, vill heller ha han. Nei takk til Boruc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.