Jump to content

Artur Boruc


9Reyes

Recommended Posts

Sett Boruc live to ganger på Parkhead og har er meget habil "shotstopper". Det viste han vel også i går mot Tyskland. Alderen er på hans side også og ung førstekeeper er det lenge siden vi har hatt. HVIS han skulle finne på å forlate Celtic så kan vi få mye glede av denne karen i årene som kommer.

Link to comment
Share on other sites

Hadde ikke hvert dumt å ha han i klubben, selv om jeg bare har sett han i 1 kamp.

Han hadde noen feil i kampen bla. noe feltarbeid som ikke var helt godt =)

Men viste at han er en klassekeeper med flere gode redninger, ble imponert. Så får vi se hva Wenger velger å gjøre. Lehmann er hvertfall førstekeeper neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Hadde ikke hvert dumt å ha han i klubben, selv om jeg bare har sett han i 1 kamp.

Han hadde noen feil i kampen bla. noe feltarbeid som ikke var helt godt =)

Men viste at han er en klassekeeper med flere gode redninger, ble imponert. Så får vi se hva Wenger velger å gjøre. Lehmann er hvertfall førstekeeper neste sesong.

Feil i feltarbeide er en del av keeperen, en keeper kan aldri stå feilfritt i en kamp! Lehmann hadde også en feil, som fort kunne blitt mål til Polen! Så ingen ting å si på disse feilene hans :huh:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nei en ny keeper skader ikke. Han må være god, når han velges over dudek :-|

 

Ha er god han er ung hva mer kan man egentlig forvente av en keeper :P

 

Samtidig vil jeg at Lehmann skal fortsette i klubben :rolleyes:

Nei han må være første keeper neste sessong. Men det kommer en sessong etter det og :(

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Han er bare en grei skudd stopper. Jeg vill ikke ha han. Det er mange andre muligheter. Dudek var vell ikke med på landslaget det var vell Thomas det. Han WBA keeperen som Manure er ute etter. Han er en fantastisk keeper ung og allt, vill heller ha han.

 

Nei takk til Boruc

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...