Rune Posted February 11, 2005 Report Share Posted February 11, 2005 Det nye forumet trenger vel en fotballquiz? Til ergrelse for mange, men forhåpentligvis til glede for noen... Vi kjører samme ordning som sist: Den som svarer først riktig på et spørsmål, stiller neste. Hvis den som skal stille nytt spørsmål ikke har gjort dette innen "rimelig tid" (en ukes tid?), så er det fritt fram for å stille et nytt for hvem som helst. Da kjører jeg i gang med et spørsmål: Hvem stod i mål for England da de ble verdensmestre i 1966? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Posted February 11, 2005 Report Share Posted February 11, 2005 Er jeg på jordet hvis jeg svarer Gordon Banks? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Posted February 11, 2005 Author Report Share Posted February 11, 2005 Er jeg på jordet hvis jeg svarer Gordon Banks? 54[/snapback] Neida, ikke i det hele tatt! Du fortsetter, Jesper. (Spørsmålet var muligens litt for lett, men det er viktig å komme i gang også...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Posted February 11, 2005 Report Share Posted February 11, 2005 Da kjører jeg: Jeg vil hvite resultat og navn på målscorere i gruppespillkampen mellom England og Romania i EM 2000. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted February 11, 2005 Report Share Posted February 11, 2005 Da kjører jeg:Jeg vil hvite resultat og navn på målscorere i gruppespillkampen mellom England og Romania i EM 2000. 61[/snapback] england - romania 2-3 målscorere: Chivu, Sherarer, Owen, Munteanu, og Ganea mitt spørsmål: Hvilke klubber har Nick Barmby spilt for i løpet av karrieren?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted February 11, 2005 Report Share Posted February 11, 2005 Scum, Middlesbrough, Everton, Liverpool, Leeds, Nottingham Forest og Hull Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted February 11, 2005 Report Share Posted February 11, 2005 Scum, Middlesbrough, Everton, Liverpool, Leeds, Nottingham Forest og Hull 82[/snapback] Korrekt! din tur!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted February 11, 2005 Report Share Posted February 11, 2005 Hvem var den 1.st til å redde et straffespark i FA cup finalen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Posted February 11, 2005 Report Share Posted February 11, 2005 Hvem var den 1.st til å redde et straffespark i FA cup finalen? 121[/snapback] Dave Beasant for W'don mot Pool Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted February 11, 2005 Report Share Posted February 11, 2005 Hvem var den 1.st til å redde et straffespark i FA cup finalen? 121[/snapback] Dave Beasant for W'don mot Pool 136[/snapback] Helt riktig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Posted February 13, 2005 Report Share Posted February 13, 2005 Og hvem var den første keeperen som var kaptein for laget som vant fa-cupen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Posted February 15, 2005 Report Share Posted February 15, 2005 Og hvem var den første keeperen som var kaptein for laget som vant fa-cupen? 285[/snapback] Det er ikke så lenge siden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Posted February 15, 2005 Report Share Posted February 15, 2005 Seaman kanskje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Posted February 15, 2005 Report Share Posted February 15, 2005 Det er nok feil, men de har spilt i samme periode og i samme by. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Posted February 15, 2005 Report Share Posted February 15, 2005 Shilton? Blir litt vill tipping nå...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Posted February 15, 2005 Report Share Posted February 15, 2005 Shilton? Blir litt vill tipping nå...... 505[/snapback] Mellom Shilton og Seaman. Visst ikke jeg husker feil så var han med i England sin tropp da Seaman debuterte mot Saudi-Arabia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Posted February 17, 2005 Report Share Posted February 17, 2005 Shilton? Blir litt vill tipping nå...... 505[/snapback] Mellom Shilton og Seaman. Visst ikke jeg husker feil så var han med i England sin tropp da Seaman debuterte mot Saudi-Arabia. 508[/snapback] Han reddet Aldrige sin straffe... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Posted February 17, 2005 Report Share Posted February 17, 2005 Kanskje Tim Flowers? Som sagt, vill tipping nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Harrii Posted February 17, 2005 Report Share Posted February 17, 2005 beasant? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Posted February 18, 2005 Report Share Posted February 18, 2005 beasant? 766[/snapback] Endelig! Din tur Harrii. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Harrii Posted February 18, 2005 Report Share Posted February 18, 2005 Hmmm. Liten fantasi til å lage noe godt spørsmål i dag. Tar et enkelt et: Hvilke sponsormerker har vi hatt på våre hjemmedrakter? Den som veit at svaret sitt er riktig kan fortsette, ikke sikker på når jeg får sjekka nemlig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted February 18, 2005 Report Share Posted February 18, 2005 Hmmm. Liten fantasi til å lage noe godt spørsmål i dag. Tar et enkelt et: Hvilke sponsormerker har vi hatt på våre hjemmedrakter? Den som veit at svaret sitt er riktig kan fortsette, ikke sikker på når jeg får sjekka nemlig. 843[/snapback] JVC, Dreamcast, sega og O2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Harrii Posted February 19, 2005 Report Share Posted February 19, 2005 Du får lage nytt spørsmål Gooner frv. Mulig jeg blingser nå, men har vi hatt Sega på hjemmedraktene da? Uansett, lag et spørsmål så vi kommer i gang igjen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted February 20, 2005 Report Share Posted February 20, 2005 Hvor mange broere er det bygget i retting VEST(tenk kompass retting)ved Emirates Stadium? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaston Posted February 20, 2005 Report Share Posted February 20, 2005 Hvor mange broere er det bygget i retting VEST(tenk kompass retting)ved Emirates Stadium? 911[/snapback] 3? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.