Jump to content

Nok talent nå?


Jensegutt

Recommended Posts

Dagens Arsenal Lag er proppfullt av lovende talenter, men bredden i stallen er så som så.. Nå som Wenger har fått penger av styret, hva vil han gjøre med dem? :(

Wenger utalte nylig at han til sommeren ikke vil hente masse nye unge spillere til sommeren, og dermed ødelegge for de han allerede har. Hva tror dere?

Vil vi få se en spiller som Torres på Highbury til høsten, eller vil wenger være wenger, og hente inn nye ukjente unge spillere? ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Andrew

Jeg tor nok Wenger forstår at vi må ha styrke i stallen å det for vi ikke visst Wenger henter ungutter så jeg tror Wenger henter klassespillere til sommeren.

Link to comment
Share on other sites

Guest Jon-Halvor

Ikke noe problemer med at Wenger fortsetter å fiske etter talenter så lenge det i tillegg til og ikke istedet for etablerte spillere.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Det er ingenting galt med de unge talentene.... :D

bare se på f.eks Fabregas, Clichy osv. de er jo drit gode....

Så hvorfor være sur på Wenger på grunn av at han ikke kjøper spillere som Ronaldinho for 2000000000.00000000 kr, f.eks....??? ;D :huh: :P

Link to comment
Share on other sites

Nei, kanskje fordi vi har slitt denne sesongen nettopp pga at de mer erfarene spillerne har gått skadet. vi ligger 13 p bak Chelsea nå og det er ikke bra nok. Wenger skjønner at han ihvertfall må hente inn to klassespillere.

4835[/snapback]

 

 

Og det gjør han nok også.

 

Men etter at vi har fått inn 2-3 klassespillere så kan han godt fiske inn flere talenter. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

tror wenger kommer til å hente inn: minst 1 keeper og 1 forsvars spiller (og selger cygan), han kommer også kanskje (hvis han har igjen penger) å kjøpe en spiss og Wright Phillips.. det er mitt tips... for da ødelegger han ikke arbeidet han har gjort i denne sessongen...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...