Jump to content

Nye Keepere


Guest Andrew

Recommended Posts

Jeg kunne godt ønske meg disse keeperne:

1. valg= Buffon/Dida/Casillas

2. valg= Carini/Kameni/Frey

3. valg= Moya/Kirkland/P.Kenny

 

Får vi en av disse på hver sin del av rangstigen er jeg VELDIG fornøyd :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Mr. Arsenal

Jeg synes Arse skal selge både Almunia og lehmann. Arse bør kjøpe Norwich sin keeper Green og satse videre på Taylor. Tror Green går billig. City rykker ned og han vil sikkert heller spille for Arse i CL enn City i championship. City kan få Bentley som en del av avtalen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Alan Shearer
:lol: Arsenal Burde helt klart handle en ny keeper ti sommeren... Derfor mener jeg wenger burde ta en titt på PL beste keeper de siste to årene: Shay Given. Han burde ikke være alt for dur, men d spørs om Souness vil la verdensklasse keeperen sin gå. Given burde ihverfall være fristet av en klubb i verdensklasse som Arsenal. Ps Jeg syns Lehmann er litt undervudert. Forsvaret har ikke prestert noe særlig i år de heller akkurat. :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

:lol:

:o Arsenal Burde helt klart handle en ny keeper ti sommeren... Derfor mener jeg wenger burde ta en titt på PL beste keeper de siste to årene: Shay Given. Han burde ikke være alt for dur, men d spørs om Souness vil la verdensklasse keeperen sin gå. Given burde ihverfall være fristet av en klubb i verdensklasse som Arsenal. Ps Jeg syns Lehmann er litt undervudert. Forsvaret har ikke prestert noe særlig i år de heller akkurat. :rolleyes:

3951[/snapback]

 

Er du Newcastlesupporter ell??

Link to comment
Share on other sites

Guest Alan Shearer

Neij, de er gode, men Arsenal i mitt hjerte.......Men du må være enig i at Given er jævli god?!!! Og Shearer er en legende i engelsk fotball..

Link to comment
Share on other sites

Guest Alan Shearer

Neij, de er gode, men Arsenal i mitt hjerte.......Men du må være enig i at Given er jævli god?!!! Og Shearer er en legende i engelsk fotball..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Vi burde hverrtfall ha 2 nye keepere.

 

kanche 3.

 

Hvilke keepere ønsker dere?

3153[/snapback]

 

 

nei da vi trenger ikke to vi har jo taylor ,almunia som er gode reserver viss vi skal ha noen bedre reserve keepere så må vi jo leve med missnøye i troppen da

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...