Guest emrahdemir Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 Hei, jeg kjopte PRO EVOLUTION SOCCER5 for et par dager siden, men jeg far ikke kommet meg online, kan noen forklare hvor og hvordan jeg kan spille online? Jeg provde a registrere meg, da jeg fikk beskjed om at jeg skulle fa tilsendt et passord til min email adresse, men har fortsatt ikke fatt noe svar..Kan noen hjelpe meg please? Tusen takk for hjelpen, Emrah Demir Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest emrahdemir Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 Hei jeg har ikke fatt noe svar enna.. er det noen som kan det som kan hjelpe meg, please? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 Hei jeg har ikke fatt noe svar enna.. er det noen som kan det som kan hjelpe meg, please? kanskje ingen har sett detta enda? Vent å ha tolmodighet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners4ever Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 har spillet! MEn har samme problem! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Young Gun Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 Registrer deg her og få svar: www.pesnorge.net Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest A. Hleb Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 Ikke for å være ekkel eller noe, men ... dette er vel ikke noe rykte? Men, men ... det gjør ikke meg noe..., faktisk litt smart ... mange flere som leser på rykter enn på off topic Men du kan vel poste den i off topic neste gang, så ikke admins blir så sure Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.