Andain Posted April 1, 2006 Report Share Posted April 1, 2006 SKY Sports melder idag at Sol Campbell senere iløpet av Lørdagen kommer til å holde en pressekonferanse, hvor han kommer til å informere om at han legger opp som fotballspiller med øyeblikkelig virkning. Ingenting er sålangt offisielt bekreftet av Sol Campbell eller hans agent, men engelsk media har blitt informert om pressekonferansen. Hva som er den direkte årsaken til at Sol velger å legge opp er uvist. Dette skal også være årsaken til at Sol Campbell ikke er med i troppen til dagens kamp hjemme mot Aston Villa, selv om det tidligere har vært nevnte fra Arsene Wenger at Sol enda ikke er matchfit. Regner med det blir en fyldig dekning på www.arsenal.com iløpet av de nærmeste timene ! Dette var selvsagt en aprilsnarr og moderator kan nå slette tråden :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
firefox^ Posted April 1, 2006 Report Share Posted April 1, 2006 aprilsnarr!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted April 1, 2006 Report Share Posted April 1, 2006 hehehehehehheh Good one! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted April 1, 2006 Report Share Posted April 1, 2006 Står ingenting om dette på SkySports etter hva jeg kan se... Aprilsnarr? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted April 1, 2006 Report Share Posted April 1, 2006 Står ingenting om dette på SkySports etter hva jeg kan se... Aprilsnarr? Håper detta, ikke skremm oss sånn a! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunders1 Posted April 1, 2006 Report Share Posted April 1, 2006 Good one Andain, må innrømme at jeg ble nervøs der et lite sekund Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest el klikko Posted April 1, 2006 Report Share Posted April 1, 2006 SKY Sports melder idag at Sol Campbell senere iløpet av Lørdagen kommer til å holde en pressekonferanse, hvor han kommer til å informere om at han legger opp som fotballspiller med øyeblikkelig virkning. Ingenting er sålangt offisielt bekreftet av Sol Campbell eller hans agent, men engelsk media har blitt informert om pressekonferansen. Hva som er den direkte årsaken til at Sol velger å legge opp er uvist. Dette skal også være årsaken til at Sol Campbell ikke er med i troppen til dagens kamp hjemme mot Aston Villa, selv om det tidligere har vært nevnte fra Arsene Wenger at Sol enda ikke er matchfit. Regner med det blir en fyldig dekning på www.arsenal.com iløpet av de nærmeste timene ! På samme pressekonferansen, blir også Andy Linighan presentet i trøye nr 5! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wurku Posted April 1, 2006 Report Share Posted April 1, 2006 Vi får vel spør etter en link... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veginho Posted April 1, 2006 Report Share Posted April 1, 2006 Litt av en Aprilsnarr da Jeg skvatt til i stolen må jeg innrømme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Van Persie Posted April 1, 2006 Report Share Posted April 1, 2006 Hehe, godt forsøk. Men jeg skjønte med en gang at dette var aprilsnarr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted April 1, 2006 Report Share Posted April 1, 2006 Den første og siste tabben min i dag. Jeg bøyer meg i støvet Andain.. du tok meg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.