Jump to content

overføring lyd og bilde?


desijattcracky

Recommended Posts

hei er det noen her som kan fortelle meg om hvordan jeg kan overføre bilde og lyd fra f.eks,,tvstuen i 2 etg

 

til tv i kjelleretasjen...er det noen her som har gjort det tidligere? setter pris på svar

 

Du trenger en kabel..som har en video kobling ofte svart og en lyd kabel.

Link to comment
Share on other sites

Eller så kan du prøve denne: PHILIPS SLV3100

Trådløs A/V link for overføring av TV-programmer, DVD-filmer etc. til TV nummer 2

 

Den fungerer med DVD+RW/ DVD/ video/set-top-boks og mye annet og er kompatibel med de fleste videoenheter og merker. Den trådløse tilkoblingen bruker standard SCART- og cinch-kontakter som brukes av de fleste merker for audio-/video-enheter. Trådløst signal går gjennom vegger og tak, opptil 30 meter innendørs, og du får mindre rot, mindre mas, ingen ledninger som ligger og slenger, og ingen boring.

slv3100_mx.jpg

 

(Har ikke en slik selv, men vurderer å kjøpe en!)

Link to comment
Share on other sites

hei er det noen her som kan fortelle meg om hvordan jeg kan overføre bilde og lyd fra f.eks,,tvstuen i 2 etg

 

til tv i kjelleretasjen...er det noen her som har gjort det tidligere? setter pris på svar

 

Du trenger en kabel..som har en video kobling ofte svart og en lyd kabel.

 

Sånn har jeg :) Vil si det funker, men blir litt dårligere bilde av og til.. Men funker

Link to comment
Share on other sites

Eller så kan du prøve denne: PHILIPS SLV3100

Trådløs A/V link for overføring av TV-programmer, DVD-filmer etc. til TV nummer 2

 

Den fungerer med DVD+RW/ DVD/ video/set-top-boks og mye annet og er kompatibel med de fleste videoenheter og merker. Den trådløse tilkoblingen bruker standard SCART- og cinch-kontakter som brukes av de fleste merker for audio-/video-enheter. Trådløst signal går gjennom vegger og tak, opptil 30 meter innendørs, og du får mindre rot, mindre mas, ingen ledninger som ligger og slenger, og ingen boring.

slv3100_mx.jpg

 

(Har ikke en slik selv, men vurderer å kjøpe en!)

takkar for det...skal ta en titt på det ......takk igjen

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...