Jump to content

Joseph Yobo


pacman

Recommended Posts

Arsenal, Marseille move for Everton defender Yobo

tribalfootball.com - March 18, 2006

 

Arsenal and Olympique Marseille are chasing Everton defender Joseph Yobo.

 

The Nigerian centre-back has been identified as a potential long-term successor to Sol Campbell by Gunners boss Arsene Wenger, who is considering a bid when the transfer window opens.

 

French giants Marseille are also monitoring the progress of the player they sold to Everton for £4.5million in the summer of 2002, according to newspaper reports.

 

Toffees boss David Moyes will be keen to hold onto the 25-year-old, as veteran defenders Alan Stubbs and David Weir are both out of contract in the summer.

 

Moyes regards Yobo as an important part of Everton's long-term future, but with the Goodison Park club unlikely to qualify for Europe this season, Yobo may be tempted by a move.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Ville vært flott med Yobo i stallen. Men jeg tror dessverre at David Moyes ikke vil la ham gå, uansett pris.

 

Tviler også på at det er noe særlig hold i dette ryktet. :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Haave

Jeg tror på ryktene selv om jeg ikke har sjekket det til detaljer, men jeg merker det på Wenger. Han har ikke gått ut i pressen og protester mot dette, men uansett tror jeg ikke David Moyes lar han gå :D

Link to comment
Share on other sites

Arsenal prepare major bid for Everton's Yobo

tribalfootball.com - March 20, 2006

 

Arsenal are preparing a major bid for Everton stopper Joseph Yobo.

The Nigeria international is set to attract an £8 million offer from Gunners boss Arsene Wenger, says the People.

 

Yobo has dropped off the first team radar at Goodison Park since Alan Stubbs' return in January and

 

 

 

 

Arsenal prepare major bid for Everton's Yobo

tribalfootball.com - March 20, 2006

 

Arsenal are preparing a major bid for Everton stopper Joseph Yobo.

The Nigeria international is set to attract an £8 million offer from Gunners boss Arsene Wenger, says the People.

 

Yobo has dropped off the first team radar at Goodison Park since Alan Stubbs' return in January and

 

skulle helst sett at vi hentet en engelsk stopper, men hvis ikke det er mulig kan yobo være et godt alternativ..

Link to comment
Share on other sites

Nei Nei og atter nei ! Yobo er ikke god nok tror ikke han hadde styrket Arsenal,synes han svinger for mye i prestasjonene ! Cygan holder i massevis :ph34r: ! Neida det var en kjempe spøk altå! Det er vanskelig å se for seg hvem som wenger skulle fått tak i på den plassen! alle de virkelig gode og etablerte er jo umulig å få tak i

Link to comment
Share on other sites

Klarer vi å sikre oss Yobo for £3 mill så vil det være et kupp. Yobo er utrolig god og jeg er sikker på han kunne hevet seg og utviklet seg enda mer hos oss. Blir spennende å se om det kan være noe sant i disse ryktene. Det vil gi oss enda mer bredde på midtstopper plassen også, og det er positivt. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

Hadde vært en veldig bra forsterkning i back-rekken vår. Kunne tatt over for Sol.

 

Yobo er bare 26 år, 1 år eldre enn Kolo. Da ville vi hatt en ung, men den beste back-rekka i PL.

 

Løp og kjøp Wenger! Ønsker meg virkelig Yobo til The Gunners.

 

Største problemet er at vi blir forsvarsløs januar 2008, 2010 osv :)

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Ut fra de siste prestasjonene til våre midtstoppere, trenger vi ikke noen nye. Men jeg håper at AW tenker på bredden og derfor henter inn en topp midtstopper

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...