Heiper Posted March 16, 2006 Report Share Posted March 16, 2006 Som dere kanskje har fått med dere, så skal Emirates gå over til Smart kort billetter. Skjer dette også for supporter klubben eller vil vi fortsatt få den "gamle" typen som er idag? Bare tenker på når vi søker på billetter gjennom supporterklubben til neste sesong. Smart kort er jo en fin måte å bli kvitt svartebørs billetter, så jeg skjønner overgangen. Mvh -Heiper- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billettboss Posted March 16, 2006 Report Share Posted March 16, 2006 Som dere kanskje har fått med dere, så skal Emirates gå over til Smart kort billetter. Skjer dette også for supporter klubben eller vil vi fortsatt få den "gamle" typen som er idag? Bare tenker på når vi søker på billetter gjennom supporterklubben til neste sesong. Smart kort er jo en fin måte å bli kvitt svartebørs billetter, så jeg skjønner overgangen. Mvh -Heiper- Alle skal over til smart kort Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted March 16, 2006 Report Share Posted March 16, 2006 Bra at det har kommet Smart kort. Det trengs vel for at 60 000 skal komme raskt inn på stadion? Men skal Gamle Trafford begynne med dette osv osv? Link to comment Share on other sites More sharing options...
magus Posted March 16, 2006 Report Share Posted March 16, 2006 Jeg var ute på en kamp og så Reading. De hadde sånn smart kort. Det gikk så sykt fort:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heiper Posted March 16, 2006 Author Report Share Posted March 16, 2006 Alle skal over til smart kort Hvordan vil dette påvirke billettene? Må man sende smartkortene fram og tilbake? Regner med at de som har sesong billetter får et smartkort som skal brukes, og når man bestiller billett er det "aktivert", eller tar jeg helt feil nå . Høres veldig tungvindt ut hvis man må sende dette kortet fram og tilbake for hver uke. -Heiper- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billettboss Posted March 16, 2006 Report Share Posted March 16, 2006 Alle skal over til smart kort Hvordan vil dette påvirke billettene? Må man sende smartkortene fram og tilbake? Regner med at de som har sesong billetter får et smartkort som skal brukes, og når man bestiller billett er det "aktivert", eller tar jeg helt feil nå . Høres veldig tungvindt ut hvis man må sende dette kortet fram og tilbake for hver uke. -Heiper- Det blir samme opplegg som i dag det. Hente og levere hos Baso. Om han tar i mot et sesonghefte eller et smart kort spiller ingen rolle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.