Jensegutt Posted March 10, 2006 Report Share Posted March 10, 2006 Dabou ville jeg aldri ønsket meg i Arsenal. En dårlig fotballspiller... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Jarvis..... Norwich! Posted March 11, 2006 Report Share Posted March 11, 2006 Dabo, ja.. Han har jeg kun kjennskap til gjennom FM når jeg spilte med Atalanta for noen år siden. Har alltid likt han etter det, men ser det er mange som mener han er for dårlig. Sikkert bra stallfyll. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest el klikko Posted March 16, 2006 Report Share Posted March 16, 2006 Hvorfor spiller ikke Xavi for Barca i kveld? Er han skadet forstår jeg det. Det er en spiller Arsenal har bruk for! Skada... mister trolig også VM, så det er alvorlig nok også. Men han er en spiller Arsenal ALDRI kommer til å få tak i! Etter min mening er han verdens beste defensive midtbanespiller, så det eneste vi må gjøre for å få tak i ham er å bytte Henry eller noe slikt, + en liten slump med penger.. DA snakker vi. Ellers er det helt usannsynlig.Men vi trenger en spiller som ham. Sååårt! Skulle flagget på full stang om Arsenal hentet Xavi... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.