Jump to content

F1


magus

Recommended Posts

I dagen kvalik vant Schumacher. Synes ferrari ser sterke ut i år. Det gjør renault og. Ble litt mer usikker på mcLaeren etter at bilen til Kimi Raikkonen kollapsa litt. Han må begynne sist i mårra... Syn for hans sin del. Ser ut som ulykken forfølger han. Hehe

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Jeg var en STOR F1-fan fra 1999 til 2003. Da sluttet jeg med å følge med hvert eneste løp. Altfor mange nye regler og slikt. Jeg ble forvirret, og hadde andre ting å gjøre enn å sitte foran TV og se flere timer i strekk på et billøp.

 

Husker godt hvor artig jeg syntes Formel 1 var. Jeg var i storslag da jeg og familien var i Monaco og gikk i gatene, på bilbanen. Jeg kunne navnet på alle svingene, og kjøpte meg masse F1-effekter.

 

Har alltid hatt Michael Schumacher som favoritt, og håper han tar revansje i år. Jeg tror jeg skal følge med litt mer på Formel 1 i år! :lol:

Link to comment
Share on other sites

I dag var det Alonso som trakk det lengste ståret. Perfekt timing av Renaul-teamet. Fortjent seier?

 

Raikkonen var kjempe god som starta på 22 og kom på en 3 plass. Synes det var en fin åpning av årets f1-sirkuset!

Link to comment
Share on other sites

Tror det er Kimi sin tur i morgen. Etter å ha kjørt utrolig bra forrige helg, så tror jeg han kan ta seieren i morgen. Bare motoren holder løpet ut.

 

Motoren holdt det lille han var med. Trur det var KLien sin feil at han måtte bryte! Var morsomt at Fisichella vant åsså en gang!

Link to comment
Share on other sites

Har alltid hatt sansen for Juan Pablo Montoya og håper at noen av de gamle veteranene som Fisichella virkelig "slår" gjennom i år.

Har sjekke Bahrain ruten og den er rett og slett ekstrem. Banene i midtøsten er kommet for å bli. Emiratene har også noen, samt Bahrain og Qatar.

 

Gleder meg til denne sesongen!!

 

http://www.formula1.com/race/circuitmap/751.html

 

Ser ut til at dette går den rette veien for noen av mine spådommer. Fisichella må bare fortsette slik!

 

Neste løp er i Australia og håper for guds skyld at Montoya vinner eller iallefall pall plass

Info om løpet:http://www.formula1.com/race/circuitmap/753.html

F1 Hall of fame

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...