Jump to content

Trolig UEFA-cup spill 2006/07


Imerslundinho

Recommended Posts

Guest Ola Løvsletten

noen er kanskje litt tidlig med å dømme laget nord og ned etter litt motgang..............................

 

Wenger knows

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

Kan vi vær så snill å slutte å bruke uttrykket "Wenger knows"?

 

Han gjør nemlig ikke det mer...

Wenger do knows! Vi er bare to poeng fra Champions League kvalik, og dette tror jeg går veien.

Link to comment
Share on other sites

Guest fabregas

Kan vi vær så snill å slutte å bruke uttrykket "Wenger knows"?

 

Han gjør nemlig ikke det mer...

Wenger do knows! Vi er bare to poeng fra Champions League kvalik, og dette tror jeg går veien.

Nå gløymer du ein svært viktig ting; Bolton har to kampar til gode på oss og relativt enkelt kamp-program igjen.

Link to comment
Share on other sites

Kan vi vær så snill å slutte å bruke uttrykket "Wenger knows"?

 

Han gjør nemlig ikke det mer...

Wenger do knows! Vi er bare to poeng fra Champions League kvalik, og dette tror jeg går veien.

Nå gløymer du ein svært viktig ting; Bolton har to kampar til gode på oss og relativt enkelt kamp-program igjen.

 

Mange som glemmer akkuratt dette.. De tanker bare at hvis vi vinner kampen, kan ingen gå forbi oss, vi kan bare avansere.. Men personlig tror jeg bolten sniker seg inn og tar 4.plassen, selv om de faktisk har de tre topplaga igjen.. ille å si det; men nå er det bare å håpe på hjelp fra chelsea, united og Liverpool, så går et veien.. vi vinner de fleste kampene som er igjen tror jeg.. har virkelig funnet formen nå, og fabregas er blitt en MEGET viktig brikke i laget vårt!

Link to comment
Share on other sites

Kan vi vær så snill å slutte å bruke uttrykket "Wenger knows"?

 

Han gjør nemlig ikke det mer...

Wenger do knows! Vi er bare to poeng fra Champions League kvalik, og dette tror jeg går veien.

Nå gløymer du ein svært viktig ting; Bolton har to kampar til gode på oss og relativt enkelt kamp-program igjen.

 

Bolton ser skummel ut akkurat nå ja, men de har vel ikke akkurat ett lett kampprogram igjen? De skal møte alle de fire lagene som ligger på toppen av tabellen. Dessuten skal de møte både WBA og Birmingham på slutten av sesongen som kjemper for å unngå nedrykk, og kamper mot dumpekandidater på slutten av sesongen pleier ikke å være lette.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...