Jump to content

Norges dårligste sportsjournalist?


Guest larsenal

Recommended Posts

Guest larsenal

Jeg kaster snart opp av alle disse "søplekasse-innleggene" jeg finner på div. sportssider på nettet. I det siste er det spesielt en som har utmerket seg.

Klovnen over alle klovner er i mine øyne Pål Ø. Nisja i Nettavisen. Alt er negativt vinklet, og preget av at han har brukt 4 minutter på å oversette noe fra en engelsk søplaside. At det han skriver ikke har hjemmel i virkeligheten og i beste fall er halvferdiggjort ser ikke ut til å plage han.

 

Har de øvrige på forumet noen "favoritter"?

Link to comment
Share on other sites

Guest Jon-Halvor

Vet ikke om han var dårligst, men før Adressa fikk dytta Otto Ulseth på Tromsø skrev han noen rimelige ubrukelige kommentarer.

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun
Vet ikke om han var dårligst, men før Adressa fikk dytta Otto Ulseth på Tromsø skrev han noen rimelige ubrukelige kommentarer.

2641[/snapback]

Mannen gikk ut i lokalavisa og påpekte at alle spillere fra finnmarkområdet var tromsøs eiendom.

Ulseth var kraftig irritert over at Glimt prøvde å kjøpe spillere derfra! hehe.. klovn er bare fornavnet!

Link to comment
Share on other sites

Nisja er ikke god nei.....

 

Forøvrig virker redaksjonen i Aftenposten å være kraftig nedprioritert...

Ofte mange små, unødvendige slurvefeil som en kan irritere seg grønn over.

 

Nå sist skrev de at Chelsea jakter klubbens første seriegull. Og tidligere, da Kanu var Arsenal-spiller, sto det Kanu,klubb; Inter...

 

Som sagt, ingen feil som gjør at verden går under, men desto mer irriterende....

 

 

 

PS! Må også tillegge at "tippetipsene" til Dagsavisen og Aftenposten er ren spaltefyll. En side fylt opp av synsing fra ende til annen....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...