Jump to content

Banning på bana!


Bergkampboy

Recommended Posts

Den engelske lærerorganisasjonen har vært tidlig utpå med et forslag til aprilspøk, eller er de rett og slett så trangsynte?? :D B) haha!!

 

Det er greit nok at de vil skåne unger for Wayne Rooney men denne uttalelsen er noe av det mest latterlige jeg har sett!

 

 

LES DETTE: http://www.dagbladet.no/sport/2005/03/06/425402.html

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...
unger burde ikke bli skjermet for munnbruken til rooney. Dem burde jo skjermes på grunn av utsende

5143[/snapback]

 

 

HAHA :(

 

Den var god...

 

Men det er jo ikke bare han som kan banne... hehe... bare c på Cole...:

Der i gården er det jo alltid: "F**K OFF!" :(

 

Men jeg som er "Unge" selv synes ikke at det gjør noe...

Selv om jeg ble sykt forbanna på Rooney i arsenal-kampen! :( :blink: :)

Link to comment
Share on other sites

Guest fakey

Seriøst nå fikk jeg meg en god latter. Rooney ser kanskje ut som en okse, men han er faen meg ved siden av Ronaldo det største talentet i Premier Leaue. Så hvis dere vil være homoseksuelle å bedømme lag etter utseende så er d greit.. fy faen <_<

Link to comment
Share on other sites

Seriøst nå fikk jeg meg en god latter. Rooney ser kanskje ut som en okse, men han er faen meg ved siden av Ronaldo det største talentet i Premier Leaue. Så hvis dere vil være homoseksuelle å bedømme lag etter utseende så er d greit.. fy faen <_<

7412[/snapback]

 

 

Dette her har du hentet fra feil del av hjernen din det er jo cesc og Senderos som er de største talentene.

Link to comment
Share on other sites

Seriøst nå fikk jeg meg en god latter. Rooney ser kanskje ut som en okse, men han er faen meg ved siden av Ronaldo det største talentet i Premier Leaue. Så hvis dere vil være homoseksuelle å bedømme lag etter utseende så er d greit.. fy faen <_<

7412[/snapback]

 

Premier dust meine du??

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...