Bergkampboy Posted March 7, 2005 Report Share Posted March 7, 2005 Den engelske lærerorganisasjonen har vært tidlig utpå med et forslag til aprilspøk, eller er de rett og slett så trangsynte?? haha!! Det er greit nok at de vil skåne unger for Wayne Rooney men denne uttalelsen er noe av det mest latterlige jeg har sett! LES DETTE: http://www.dagbladet.no/sport/2005/03/06/425402.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 unger burde ikke bli skjermet for munnbruken til rooney. Dem burde jo skjermes på grunn av utsende Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner14 Posted April 11, 2005 Report Share Posted April 11, 2005 unger burde ikke bli skjermet for munnbruken til rooney. Dem burde jo skjermes på grunn av utsende 5143[/snapback] Amen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jannis Posted April 27, 2005 Report Share Posted April 27, 2005 unger burde ikke bli skjermet for munnbruken til rooney. Dem burde jo skjermes på grunn av utsende 5143[/snapback] HAHA! Enig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted April 28, 2005 Report Share Posted April 28, 2005 unger burde ikke bli skjermet for munnbruken til rooney. Dem burde jo skjermes på grunn av utsende 5143[/snapback] HAHA Den var god... Men det er jo ikke bare han som kan banne... hehe... bare c på Cole...: Der i gården er det jo alltid: "F**K OFF!" Men jeg som er "Unge" selv synes ikke at det gjør noe... Selv om jeg ble sykt forbanna på Rooney i arsenal-kampen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fakey Posted April 28, 2005 Report Share Posted April 28, 2005 Haha, så dere synes Lehman er pen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Carpenter Posted April 28, 2005 Report Share Posted April 28, 2005 Haha, så dere synes Lehman er pen? 7325[/snapback] Jepp, Jens er ein adonis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ljunghaf Posted April 28, 2005 Report Share Posted April 28, 2005 Haha, så dere synes Lehman er pen? 7325[/snapback] Alt er relativt, men ved siden av Rooney så ser Lehmann ut som en fotomodell! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fakey Posted April 29, 2005 Report Share Posted April 29, 2005 Seriøst nå fikk jeg meg en god latter. Rooney ser kanskje ut som en okse, men han er faen meg ved siden av Ronaldo det største talentet i Premier Leaue. Så hvis dere vil være homoseksuelle å bedømme lag etter utseende så er d greit.. fy faen Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner14 Posted April 29, 2005 Report Share Posted April 29, 2005 Seriøst nå fikk jeg meg en god latter. Rooney ser kanskje ut som en okse, men han er faen meg ved siden av Ronaldo det største talentet i Premier Leaue. Så hvis dere vil være homoseksuelle å bedømme lag etter utseende så er d greit.. fy faen 7412[/snapback] Dette her har du hentet fra feil del av hjernen din det er jo cesc og Senderos som er de største talentene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fakey Posted April 29, 2005 Report Share Posted April 29, 2005 aaaaaaaaaaaaaaaaaaa... hahahahahahahahaha omfg rofl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jannis Posted April 29, 2005 Report Share Posted April 29, 2005 Seriøst nå fikk jeg meg en god latter. Rooney ser kanskje ut som en okse, men han er faen meg ved siden av Ronaldo det største talentet i Premier Leaue. Så hvis dere vil være homoseksuelle å bedømme lag etter utseende så er d greit.. fy faen 7412[/snapback] Premier dust meine du?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Carpenter Posted April 29, 2005 Report Share Posted April 29, 2005 Ser ingen hensikt med å ha denne tråden åpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.