Jump to content

Bergkamp kritiserer Wenger


Guest Ola Løvsletten

Recommended Posts

Kapteiner skal etter min mening være forsvar eller hardkjempende midtbane spillere... Sånn som Adams og Vieira. Trur faktisk Campbell hadde vore bedre egnet til kaptein enn Henry!

40210[/snapback]

Kvar dei spelar er forsåvidt uinteressant, men det er riktig at det tradisjonelt har vert keeper, forsvar eller midtbane som har vert kaptein. Desse er ofte mindre virtouse, og meir dedikert til laget i stadan for å ha frie rollar der dei kan briljere. Det er nok "enklare" å vere kaptein frå ein posisjon der ein har oversikt. Likevel trur eg ikkje det er noko i vegen for at ein spiss kan vere ein god kaptein, men det krevjar noko heilt spesielt.

 

Som Bergkamp seier: Henry er ingen naturleg kaptein. Difor må han skape sin rolle som kaptein. Dette kan sjølvsagt ta tid, og han er på ingen måte nokon perfekt kaptein. Spørsmålet er om han klarer dette, det er vanskeleg å vite.

 

Campbell, slik han har framstått denne sesongen, er neppe nokon bedre kaptein enn Thierry Henry. Faktisk er det kanskje beste kapteinsemnet, om han hadde fått enno meir kontroll på temperamentet sitt, Jens Lehmann.

Link to comment
Share on other sites

Tradisjonelt sett har de fleste kapteiner vært forsvars og midtbanespillere. Enhver kaptein må skape sin egen rolle som kaptein slik som Paddy sier. Hvis Henry blir i klubben fremover og fortsetter som kaptein så vil nok han skape sin rolle som kaptein.

 

Ellers så får man vel mer eller mindre bekreftet at første kampen på Emirates Stadium blir Bergkamps testimonial.

 

By next season, Bergkamp will have signed off with a testimonial, the first game at the new Emirates Stadium, in July. He is hoping that Ajax will accept his invitation and there may be some special guests, including Adams and Marco van Basten.

 

Mulig det har kommet frem andre steder før, men det har dog ikke jeg sett.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...