Imerslundinho Posted February 3, 2006 Report Share Posted February 3, 2006 Trenger nå sårt hjelp her... Når jeg skal åpne "Mine dokumenter" på den bærbare PCen så "hacker" hele dritten seg opp. Jeg er nødt til å skru av og på PCen bare pga at PCen hacker seg.!!!! Kommer bare inn på "førstesiden" på mine dokumenter og deretter hacker den seg med en gang..... Noen datakyndige som har svar på hvorfor dette skjer?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaston Posted February 3, 2006 Report Share Posted February 3, 2006 Hva mener du med "hacke"? Klikke? Se hvor mange programmer som du har kjørende, hvor mye ledig diskplass og slett alt unødvendig dritt på pc'en. Bruk dette (last ned). Det er noe av det beste. Si ifra om det hjalp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dibran14 Posted February 3, 2006 Report Share Posted February 3, 2006 jeg får ikke lasta music og sånt fra limewire...det står at den kommer seg ikke gjennom brannmur....hvordan fikser jeg det?????????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted February 3, 2006 Report Share Posted February 3, 2006 Og jeg har ett annent problem.... Måtte avinstalere FM 2006 og nå får jeg ikke installert deet igjen... Det kommer bare opp "error" og mange tall og bokstaver mens jeg prøver å installere det.... Plis si at noen kan hjelpe... Et liv uten FM er et "ikkeeksisterende liv" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted February 3, 2006 Report Share Posted February 3, 2006 Eller kanskje det faktisk er det som er livet? Les ei bok i staden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted February 3, 2006 Report Share Posted February 3, 2006 Eller kanskje det faktisk er det som er livet? Les ei bok i staden. 39679[/snapback] Jeg gjør det. Drømmen om England Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wurku Posted February 4, 2006 Report Share Posted February 4, 2006 jeg får ikke lasta music og sånt fra limewire...det står at denkommer seg ikke gjennom brannmur....hvordan fikser jeg det?????????? 39636[/snapback] Du bytter til bearshare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.