magus Posted January 20, 2006 Report Share Posted January 20, 2006 Jeg viste ikke helt hvor jeg skulle legge denne her så jeg la den her... Jeg lurer på en ting. Åssen får man personelig bilde inn hit? Vet noen det??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted January 20, 2006 Report Share Posted January 20, 2006 Jeg viste ikke helt hvor jeg skulle legge denne her så jeg la den her... Jeg lurer på en ting. Åssen får man personelig bilde inn hit? 36478[/snapback] På forumet eller avatar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Henry Posted January 20, 2006 Report Share Posted January 20, 2006 36478[/snapback] På forumet eller avatar? 36486[/snapback] på forumet Link to comment Share on other sites More sharing options...
magus Posted January 20, 2006 Author Report Share Posted January 20, 2006 Mener på forumet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted January 20, 2006 Report Share Posted January 20, 2006 Mener på forumet! 36507[/snapback] Du finner et bild du vil legge inn, peker med musa på bildet, høyre klikker på musa, trykker på egenskaper, merker adressen(URL), kopiere den, åpner forumet/ den tråden du vil legge inn bildet, trykker på IMG ruten og limer inn adressen(URL). Link to comment Share on other sites More sharing options...
magus Posted January 21, 2006 Author Report Share Posted January 21, 2006 Takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.