Jump to content

Billig memorial drakt


conkhi

Recommended Posts

Gjorde nettopp en bestilling på arsenals vindrakt 05/06 hos www.unisport.dk, prisen på en 2.sort drakt er 199 DKK inkl. moms (1.sort koster 499DK). Det vil si uten moms til norge 159,2 DKK + frakt 60 DKK = 219,2 DKK = 244 NOK.

 

Med 2.sort menes det:

"Trøjen er i 2. sortering med små ubetydelige fejl. I langt de fleste tilfælde kan fejlen ikke findes!"

 

Så det jeg lurte på var om noen har hatt noen erfaringer herfra som kunne gitt meg litt råd?

Link to comment
Share on other sites

Så det jeg lurte på var om noen har hatt noen erfaringer herfra som kunne gitt meg litt råd?

36439[/snapback]

 

Du har jo allerede bestilt.. Hva vil du ha råd om? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Så det jeg lurte på var om noen har hatt noen erfaringer herfra som kunne gitt meg litt råd?

36439[/snapback]

 

Du har jo allerede bestilt.. Hva vil du ha råd om? :lol:

36447[/snapback]

 

Ok, uttrykte meg feil. Det jeg ville vite var om noen hadde noen erfaringer derfra. Jeg har allerede bestilt, men har nå på følelsen av at den ikke blir som den skal være. Får bare sitte og håpe på det beste. Skal si ifra hvis den blir bra...

Link to comment
Share on other sites

Gjorde nettopp en bestilling på arsenals vindrakt 05/06 hos www.unisport.dk, prisen på en 2.sort drakt er 199 DKK inkl. moms (1.sort koster 499DK). Det vil si uten moms til norge 159,2 DKK + frakt 60 DKK = 219,2 DKK = 244 NOK.

 

Med 2.sort menes det:

"Trøjen er i 2. sortering med små ubetydelige fejl. I langt de fleste tilfælde kan fejlen ikke findes!"

 

Så det jeg lurte på var om noen har hatt noen erfaringer herfra som kunne gitt meg litt råd?

36439[/snapback]

 

Jeg hadde nok ikke brukt penger på en vare som jeg vet inneholder mangler, er dette offsielle Arsenal drakter eller "kopier" ? I mine øyne høres det litt suspekt det dem beskriver som "2 sortering". Men for all del, jeg kan ta feil

Link to comment
Share on other sites

Jeg sendte mail og spurte dem. Det de svarte var at 2.sorteringer er varer som har små/ubetydelige feil. Det er offisielle drakter, men med småfeil, ofte legges det ikke merke til. Men firmaet har også 14-dagers returrett. Tror du ikke man kan ta i bruk denne?

 

Dette svarte dem på mailen:

2. sort = 2. sortering - dvs. at trøjen har små, ubdetydelige fejl, og derfor ikke bliver anvendt som 1. sortering (som spillerne spiller med) til 499 kr.

Link to comment
Share on other sites

Jepp, da fikk jeg drakta mi idag (bestilte sent på fredag). Etter å ha studert den meget nøye i et par timer, har jeg fremdeles ikke sett noe tegn til feil eller mangler. Nå har jeg jo ikke sett 1.sort draktene og hvordan de skal se ut, så jeg kan ikke si at denne er helt perfekt enda, men jeg tror nok man må lete søm for søm om man skal finne eventuelle feil. Og om den ser helt perfekt ut for meg? Jess, tipp topp stand.

 

Takk for all kommentarer folkens. Unisport er absolutt å anbefale. Karakter: 9.

Link to comment
Share on other sites

Guest northbank
Har kanskje tenkt å kjøpe meg enda en Arsenal drakt og skal kanskje bestille 2.sort...... Men hvem bør jeg ha bak denne gangen?

rvp?

Bergkamp?

Walcott?

37429[/snapback]

Wright 8 :)

37495[/snapback]

 

 

Eller hvorfor ikke kline til med : Winterburn 3

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest thorchristian

Har nettop bestilt en Arsenal jakke og lurer på hvor lang tid det tar med frakt???

Alt fra 10 dager til 25 dager! Er det den røde treningsjakka du har bestilt?

Har bestilt den svarte syntes den var kulere :-| Fikk brev av posten i går om at jeg måtte skrive under på at de kunne se inni pakka.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...