Jump to content

Arsenal - Man Utd


Arsenal90

Recommended Posts

Hvorfor må alle lage tråd på tråd om bare kødd... Hvorfor? Si meg det.. HVOOORFOR???!!! ;)

 

Og du som ser ut til å ha vært her siden juli... vet du ikke bedre enn å bruke kamptråden istednfor å lage nye tråder om hver spiller dere synes var god i ManU-Arsenal-kampen-liksom.

 

Her går jeg meg lei.. gonatt! :P

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor må alle lage tråd på tråd om bare kødd... Hvorfor? Si meg det.. HVOOORFOR???!!! ;)

 

Og du som ser ut til å ha vært her siden juli... vet du ikke bedre enn å bruke kamptråden istednfor å lage nye tråder om hver spiller dere synes var god i ManU-Arsenal-kampen-liksom.

 

Her går jeg meg lei.. gonatt! :P

33648[/snapback]

 

Hmm, hvem har sagt jeg spurte om hvem jeg synes var god?!?!?

Omfg, les før du svarer! Du ser ut som du har vært her siden april, du burde jo lese tråd'er før du svarer masse dritt som ikke har med saken.. Er dritt lei liksom.. Gonatt!! :D

Link to comment
Share on other sites

Synes dere Ronney skulle hatt rødt kort etter viljehandsen? (Han hadde gult kort fra før)

Synes dere noen Arsenal spille skulle hatt rødt kort?

(En jeg kjenner synes Lauren skulle hatt rødt kort i løpet av kampen) (han er man utd fan ;) )

Hmm... :P

33647[/snapback]

Dette diskuteres under kamptråden! Trenger ikke lage en tråd for hver eneste lille ting som skjedde i kampen!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...