Jump to content

Gonzalo De Los Santos


helgeaarsvoll

Recommended Posts

virker som en spennende spiller, bare at vi trenger en keeper eller forsvarsspillere.

32860[/snapback]

 

Helt uenig. Vi trenger forsterkninger på midten. Denne karen kan være et alternativ. Ingen stor stjerne, men et arbeidsjern med relativt god teknikk. Har sett ham i noen kamper for Valencia, på tv selvfølgelig, og han gjorde ingen dårlig figur. Scoret et mål i den ene kampen også. Noe vi har manglet i år i forhold til tidligere er vel fler mål fra midtbanen.

Link to comment
Share on other sites

Navnet klinger ihvertfall :rolleyes:

Men kan ikke huske å ha sett han spille.

 

Så det stod 6 mnd. lån med opsjon på en permanent overgang. Jeg liker den metoden, men vet ikke om Wenger gjør det. Kan jo være lurt å bare låne han først hvis han skulle bli en flopp :)

 

Sør-amerikanske spillere trenger tid til tilpasning i Premier League.

Link to comment
Share on other sites

Han kan evt være en grei forsterkning frem til sommeren. Hvis det skulle bli slik at vi låner han. Skulle han da ikke bli noen hit, så er det jo bare å sende han tilbake og heller hente en annen spiller til sommeren.

 

Blir spennende å se hva Wenger velger å gjøre, fordi jeg føler at vi trenger noen nye spillere inn, men det må jo være kvalitet også. Glad Wenger ikke er en manager som kjøper for å kjøpe.

Link to comment
Share on other sites

Brukbar spiller, men vet ikke helt om dette er midtbanekrigeren vi sårt trenger!

Uansett en grei metode å låne først for å se om han passer inn.

 

Føler likevel at vi heller trenger en ny forsvarer siden både Toure og Eboue blir borte i Afrika-mesterskapet.

Link to comment
Share on other sites

Navnet klinger ihvertfall  ;)

Men kan ikke huske å ha sett han spille.

 

Så det stod 6 mnd. lån med opsjon på en permanent overgang. Jeg liker den metoden, men vet ikke om Wenger gjør det. Kan jo være lurt å bare låne han først hvis han skulle bli en flopp  :D

 

Sør-amerikanske spillere trenger tid til tilpasning i Premier League.

32864[/snapback]

 

Opsjon betyr vel at vi har førsteretten til å kjøpe han. Ikke at vi må....

Link to comment
Share on other sites

Navnet klinger ihvertfall :P

Men kan ikke huske å ha sett han spille.

 

Så det stod 6 mnd. lån med opsjon på en permanent overgang. Jeg liker den metoden, men vet ikke om Wenger gjør det. Kan jo være lurt å bare låne han først hvis han skulle bli en flopp :P

 

Sør-amerikanske spillere trenger tid til tilpasning i Premier League.

32864[/snapback]

 

Opsjon betyr vel at vi har førsteretten til å kjøpe han. Ikke at vi må....

33116[/snapback]

 

var det jeg mente da.. :P

 

jaja..uansett er jeg i tvil om dette er en spiller som passer i Arsenal, men kan jo prøve han..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...