Imerslundinho Posted December 30, 2005 Report Share Posted December 30, 2005 Mitt nyttårsforsett er å prøve å trene litt mer og jeg skal fortsatt prøve å holde meg unna røyk, tobakk og alkohol - som vanlig. Hva er ditt nyttårsforsett? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pål Posted December 30, 2005 Report Share Posted December 30, 2005 drekka enda mer, røyke mindre.. mer trengs ikke.. arsenal for gull... yeah.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted December 30, 2005 Report Share Posted December 30, 2005 Mitt nyttårsforsett: Se alle Arsenalkamper i PL 2006! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted December 30, 2005 Report Share Posted December 30, 2005 alle arsenal kampene går ikke på TV. mitt er trene mer enn i fjor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted December 30, 2005 Report Share Posted December 30, 2005 Jeg har ikke noe spesiellt.. Men siden jeg har ambisjoner om å nå Emirates etter hvert ( ) så bør jeg jo trene mer: 5 ganger i uken..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Van Persie Posted December 31, 2005 Report Share Posted December 31, 2005 Vet ikke helt ennå, men å trene mer og få bedre fysikk er vel det mest realistiske... Og så skal jeg få meg kjæreste ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hleb Posted December 31, 2005 Report Share Posted December 31, 2005 Drekke mer, pule mer, røyke mer. Gi gass, rett og slett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted December 31, 2005 Report Share Posted December 31, 2005 alle arsenal kampene går ikke på TV.mitt er trene mer enn i fjor. 32831[/snapback] De fleste gjør det, og om en ikke går på tv, kan jeg prøve å finne en link. Om det er umulig, så får jeg ikke gjort noe med det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hleb Posted December 31, 2005 Report Share Posted December 31, 2005 At kampen ikke går på tv, er bare bra. Mot the fucking sailors vant vi 4-0. Den forrige kampen som ikke gikk på noen tv kanal i norge, vant vi 7-0. Flere kamper som ikke går på tv i Norge, please! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted December 31, 2005 Report Share Posted December 31, 2005 Mitt nyttårsforsett er: AT jeg skal bli en ennå mere trofast Arsenal supporter enn jeg er pr dags dato Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted December 31, 2005 Report Share Posted December 31, 2005 At kampen ikke går på tv, er bare bra. Mot the fucking sailors vant vi 4-0. Den forrige kampen som ikke gikk på noen tv kanal i norge, vant vi 7-0. Flere kamper som ikke går på tv i Norge, please! 32841[/snapback] Jeg så Arsenal-Everton på canal+ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hleb Posted December 31, 2005 Report Share Posted December 31, 2005 Jeg så Arsenal-Everton på canal+ Ah, jeg tenkte på S. Wednesday, og 7-1... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kje_sim Posted December 31, 2005 Report Share Posted December 31, 2005 Prøve å forbedre fotball ferdighetene mine og fysikken min. Link to comment Share on other sites More sharing options...
firefox^ Posted January 2, 2006 Report Share Posted January 2, 2006 satser på å få bedre kondis å sjå mest mulig fotballkampar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wurku Posted January 2, 2006 Report Share Posted January 2, 2006 Har ikke noe forsett, men har planer om å reise til både highbury og The emirates før 2007. Så det kan vel kalles et forsett.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulti Posted January 3, 2006 Report Share Posted January 3, 2006 Hvorfor skal man forbedre seg? Vi er jo gooners, det holder jo i massevis!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.