#10 Posted November 11, 2005 Report Share Posted November 11, 2005 Bare lurte på om det er noen som spiller senior fotball på et lag her i Oslo, evt. vet om noen lag med "god moral"? Det klør vannvittig i skuddfoten igjen etter et år uten fast fotball som følge av studentinnflytting til tigerstaden,så jeg prøver bare å kartlegge "markedet"! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cesc15 Posted November 12, 2005 Report Share Posted November 12, 2005 Jeg spiller ikke, men har en bror som spiller i Hønefoss bk Han heter Kamal Saaliti Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted November 12, 2005 Report Share Posted November 12, 2005 Jeg spiller ikke, men har en bror som spiller i Hønefoss bk Han heter Kamal Saaliti 27065[/snapback] Her spør #10 om Senior-lag i OSLO, ikke om noen har en bror som spiller fotball! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haraldac Posted November 12, 2005 Report Share Posted November 12, 2005 Jeg spiller ikke, men har en bror som spiller i Hønefoss bk Han heter Kamal Saaliti 27065[/snapback] Spilte ikke han for mitt kjære vålenga en gang i tida? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cesc15 Posted November 12, 2005 Report Share Posted November 12, 2005 Jeg spiller ikke, men har en bror som spiller i Hønefoss bk Han heter Kamal Saaliti 27065[/snapback] Spilte ikke han for mitt kjære vålenga en gang i tida? 27091[/snapback] Jepp det gjorde han ÆRE VÆRE ENGA Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.