Glalaksen Posted November 2, 2005 Report Share Posted November 2, 2005 Jeg har registrert meg som ny bruker på forumet, og savner en mulighet til å teste "Personal Profile". Oppretter derfor en tråd hvor både nye brukere og allerede registrerte brukere kan prøve og feile. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristoffo Posted November 3, 2005 Report Share Posted November 3, 2005 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Thomaz1989 Posted November 3, 2005 Report Share Posted November 3, 2005 steike. eg fikk til å ligge inn eit bilde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted November 4, 2005 Report Share Posted November 4, 2005 Får ikke til å lage Store , Fargede bokstaver.....får se nå, ellers kan noen hjelpe?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted November 4, 2005 Report Share Posted November 4, 2005 Får ikke til å lage Store , Fargede bokstaver.....får se nå, ellers kan noen hjelpe?? 26201[/snapback] HER Quote, og sjå korleis det står. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glalaksen Posted November 8, 2005 Author Report Share Posted November 8, 2005 Ellaåttepeve... Test av avatar og signatur! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristoffo Posted November 9, 2005 Report Share Posted November 9, 2005 å får man bokstaver på skjermen vis man trykker på knottene.gud så festelig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted November 10, 2005 Report Share Posted November 10, 2005 jeg har ennå ikke prøvd å legge inn et bilde eller noe sånt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner6 Posted November 10, 2005 Report Share Posted November 10, 2005 jeg har ennå ikke prøvd å legge inn et bilde eller noe sånt! 26845[/snapback] Nei, sier du det? Men mye annet har du rukket å dytte inn her og der. Eller var det over alt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jannis Posted November 11, 2005 Report Share Posted November 11, 2005 Virker dette da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest the-gunners-fan Posted January 12, 2006 Report Share Posted January 12, 2006 http://fotball.adressa.no/multimedia/archi...ubel_29597a.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest the-gunners-fan Posted January 12, 2006 Report Share Posted January 12, 2006 http://espndeportes.espn.go.com/2003/photo.../f_Torres_v.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest the-gunners-fan Posted January 12, 2006 Report Share Posted January 12, 2006 8819.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest otherfool Posted January 13, 2006 Report Share Posted January 13, 2006 TestTestTestTestTestTest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest truls Posted January 13, 2006 Report Share Posted January 13, 2006 kosen får man sånn personlig bilde eller ka d nå hette? eg kjønne ikje eg prøve å legga te men då går ikje det komme bare sånn lite rødt kryss Arsenal 4 ever Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Young Gun Posted January 15, 2006 Report Share Posted January 15, 2006 Du kan ikke ha et bilde som overskrider de bestemte pixlene for avataren på forumet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted January 16, 2006 Report Share Posted January 16, 2006 kosen får man sånn personlig bilde eller ka d nå hette? eg kjønne ikje eg prøve å legga te men då går ikje det komme bare sånn lite rødt kryss Arsenal 4 ever 35158[/snapback] Du må huske å fjerne alle bokstavene i feltet der du skriver inn URL til avatar din. Hvis du limer inn en URL adresse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jannis Posted January 16, 2006 Report Share Posted January 16, 2006 Hvordan får man sånn liten, nesten uleselig skrift her? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted February 11, 2006 Report Share Posted February 11, 2006 Skal bare teste om jeg får smilyen til å bli en link! 40810[/snapback] Hvordan fikk du til det? sånn??? Test Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted February 11, 2006 Report Share Posted February 11, 2006 Fikk jeg det til? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted March 11, 2006 Report Share Posted March 11, 2006 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunner80 Posted April 6, 2006 Report Share Posted April 6, 2006 Undres hvor dette innlegget vil havne... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest thorchristian Posted April 7, 2006 Report Share Posted April 7, 2006 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sånn ja nå går det med quick edit aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo hei og hå hello hellohello hellohello hellohello heloohello hello hello hello hallo hei og hå hei[ BARE TESTER LITT hallo@email.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.