Jump to content

Fellesturer


Kristoffo

Recommended Posts

Jeg satt å så på prisene til fellesturene som skal arangeres nå.

8295kr for en person.Det er jo en helt vannvittig pris. Hvordan får dere det så dyrt?

jeg var i London ifjor og så kampen mot Leeds i sensesongen og betalte ca 5000 for alt sammen.

Bør det ikke være billigre med disse turene, som tross alt er med en supporterklubb?Er det ikke mulig å få noe rabatter?

Link to comment
Share on other sites

Jeg satt å så på prisene til fellesturene som skal arangeres nå.

8295kr for en person.Det er jo en helt vannvittig pris. Hvordan får dere det så dyrt?

jeg var i London ifjor og så kampen mot Leeds i sensesongen og betalte ca 5000 for alt sammen.

Bør det ikke være billigre med disse turene, som tross alt er med en supporterklubb?Er det ikke mulig å få noe rabatter?

1369[/snapback]

grunnen til at disse kampene er såpass dyre er at det er mot tottenham og liverpool, og da utgjør gjerne billettprisen 2,5-3000,- av reisekostnadene. de billettene som supporterklubben ikke har på sesongkortene må kjøpes via event travel som kjøper dem på svartebørs, så det blir dyrt.

men det har blitt dyrt å reise, og det jobbes med saken etter det jeg skjønner. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Guest luckylars

Ja, for hallo.

Nå har jeg bestilt fly og hotell til Scum kampen 23 april.

Fly: 3200,- + Hotell: 3500 (325£),

Nå kommer det som er bra. Prisen er fpr for 4 personer. 2 Voksne og 2 barn over 2 år.

Det er nå med Ryanair fra Haugesund men med et bra hotell (3 stjerner) med rom for 4 senger.

Det dyreste blir nok kampbillettene.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest aasmundf

Er også i London til Spurskampen. Drar hjem tirsdag.

 

Burde vi ikke hatt et salgsforum for billetter, eller har vi det?? Jeg trenger billetter denne gangen, forrige gang hadde jeg en for mye.

 

aasfj

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...