Jump to content

Manglende nyheter...


Donaraz

Recommended Posts

Er det noen andre som synes at det burde være litt flere nyheter om spillere og deres innsats i f.eks landskamper. Synes at det er litt tynt med nyheter både på Arsenal.com og Gunners.no

 

F.eks at Reyes gjorde en meget god kamp for Spania i helgen med storspill og 2 assists. Sjekket rundt omkring på de andre supportersidene og de hadde med alt om spillerne og klubben.

 

Hvis det skulle være slik at ASCN har for lite folk til å skrive disse nyhetene, tror jeg at det er svært mange supportere som hadde gjort det gratis! Det hadde ihvertfall jeg.

Link to comment
Share on other sites

Er det noen andre som synes at det burde være litt flere nyheter om spillere og deres innsats i f.eks landskamper. Synes at det er litt tynt med nyheter både på Arsenal.com og Gunners.no

 

F.eks at Reyes gjorde en meget god kamp for Spania i helgen med storspill og 2 assists. Sjekket rundt omkring på de andre supportersidene og de hadde med alt om spillerne og klubben.

 

Hvis det skulle være slik at ASCN har for lite folk til å skrive disse nyhetene, tror jeg at det er svært mange supportere som hadde gjort det gratis! Det hadde ihvertfall jeg.

23007[/snapback]

Ja med dette vile det blitt en dritbra side...(Det er den jo alt da)

Link to comment
Share on other sites

Gunners.no hadde nærmest blitt komplett med en større oppdatering på nyheter! Håper det kommer. Som Donaraz sier; det er nok plenty med folk som vil skrive nyheter for dere hvis det trengs... :)

 

(legger også merke til at dette er post nr. 22222 på forumet. Ikke lite, stå på! ;) )

Link to comment
Share on other sites

Guest kje_sim
Kremt, kremt.. Vært innom Love2arsenal.com i det siste? Prøver å oppdatere nyheter der på den lille fritiden jeg har. :lol:

23069[/snapback]

Kjempefin side!

Masse oppdateringer!

Jeg kan jo gå inn på din side i stedet for mange andre Arsenal-sider :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...