arsenalfc Posted September 3, 2005 Report Share Posted September 3, 2005 Jeg følger ganske nøye med på mjøndalen..Der spiller Petar Rnkovic han har scoret 40 mål i 3divisjon....han er rå...de har altså spilt 19 kamper...er dette mannen for arsenal Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted September 3, 2005 Report Share Posted September 3, 2005 Jeg følger ganske nøye med på mjøndalen..Der spiller Petar Rnkovic han har scoret 40 mål i 3divisjon....han er rå...de har altså spilt 19 kamper...er dette mannen for arsenal 19709[/snapback] Det virker som om han har hatt en god sesong, men det er et "LITT" høyere nivå i PL enn i norsk 3.divisjon. Hvor gammel er han egentlig??????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted September 3, 2005 Author Report Share Posted September 3, 2005 han er 26 tror jeg....han putta 6 mot ett eller annet lag Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted September 3, 2005 Report Share Posted September 3, 2005 han er 26 tror jeg....han putta 6 mot ett eller annet lag 19711[/snapback] Om du er 26 år og ikke har kommet deg lenger enn norsk 3.divisjon har du neppe noe i PL å gjøre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristoffo Posted September 3, 2005 Report Share Posted September 3, 2005 Han er vel god nok for 1.div i norge!mer bør vel ikke vi Eiker væringer ta av! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cesc15 Posted September 4, 2005 Report Share Posted September 4, 2005 petar spilte i hønefoss før på broren min sitt lag så ble han benka hele tida også slutta han ps: hønefoss er gode for tiden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.