Jump to content

Misunnelig på rivalene?


Guest Young Gun

Recommended Posts

Ronaldo (kun "driblinger" og "finter" hele kampen, kjedelig)

20805[/snapback]

 

Liker du fotball?? ;)

Det er det jeg kaller fotball...hvilken sort fotball liker du da?? Hellas-fotball? -Med 5 midtstoppere...

Offensiv fotball for tida er sånn driblinger og finter, ikke sånn løpe-greier...det er finter og utfordringer 2 mot 2, det er angrepsfotball i verden for tida...!! :P

21675[/snapback]

 

;) "Smaken er som baken"?!

 

Jeg har enda ikke sett C. Ronaldo denne sesongen, men han har tidligere "slitt med" å være "småfiks" uten at driblingenen hans har ført til fremdrift og sjanser. Den hårfine balansegangen mellom driblinger, fart og pasninger har ikke vært helt optimal for å si det mildt. Stabiliteten har vel heller ikke vært hans varemerke!?

21677[/snapback]

Det er dette jeg synes jeg også. Spillet til United har ingen fremgang.

 

Og, ja Helmik'n, jeg liker fotball. Men jeg liker ikke de som skal drible HELE tiden, noe Cristiano Ronaldo gjør.

21689[/snapback]

 

Jeg støtter ikke United asså... :P

 

men jeg må anbefale en video som jeg hadde...det var med Ronaldinho og C.Ronaldo på samme video, DER hadde iallefall Ronaldo fremgang i spillet... ;)

Men jeg er enig i at det kan bli for mye på Ronaldo, meeeen du kan IKKE si at det er kjedelig!!!

 

Og jepp Viggo: Smaken er som baken, den er delt... :P

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Ronaldo (kun "driblinger" og "finter" hele kampen, kjedelig)

20805[/snapback]

 

Liker du fotball?? :)

Det er det jeg kaller fotball...hvilken sort fotball liker du da?? Hellas-fotball? -Med 5 midtstoppere...

Offensiv fotball for tida er sånn driblinger og finter, ikke sånn løpe-greier...det er finter og utfordringer 2 mot 2, det er angrepsfotball i verden for tida...!! :P

21675[/snapback]

 

:D "Smaken er som baken"?!

 

Jeg har enda ikke sett C. Ronaldo denne sesongen, men han har tidligere "slitt med" å være "småfiks" uten at driblingenen hans har ført til fremdrift og sjanser. Den hårfine balansegangen mellom driblinger, fart og pasninger har ikke vært helt optimal for å si det mildt. Stabiliteten har vel heller ikke vært hans varemerke!?

21677[/snapback]

Det er dette jeg synes jeg også. Spillet til United har ingen fremgang.

 

Og, ja Helmik'n, jeg liker fotball. Men jeg liker ikke de som skal drible HELE tiden, noe Cristiano Ronaldo gjør.

21689[/snapback]

 

Jeg støtter ikke United asså... :lol:

 

men jeg må anbefale en video som jeg hadde...det var med Ronaldinho og C.Ronaldo på samme video, DER hadde iallefall Ronaldo fremgang i spillet... :blink:

Men jeg er enig i at det kan bli for mye på Ronaldo, meeeen du kan IKKE si at det er kjedelig!!!

 

Og jepp Viggo: Smaken er som baken, den er delt... :P

21735[/snapback]

Ok, jeg overdreiv litt der da.

Men vi er enig i at Ronaldo dribler for mye ;) .

Skal se på kampen i dag, og se om han fortsetter med det.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...