Jump to content

Misunnelig på rivalene?


Guest Young Gun

Recommended Posts

Guest Young Gun

Lurer rett og slett på hvilken Premier League spiller dere helst ville sett i Arsenal og som du ergrer deg over spiller i City, tottenham eller kanskje United??

 

Jeg ville helst ha hatt disse:

Momo Sissoko, Liverpool

Skremmende lik Pat Vieria i spillestilen med hans overblikk og pasningstil, også svært oppofrende i taklingene. Tror han kunne vært en bra erstatter for de som savner Patrick vieira.

 

Christiano Ronaldo, Man United

Lauren er en svært god høyreback og lar seg sjeldent lure på sin side, men når det kommer til den svært så dribleglade venstrevingen på United så får kameruneren det tøft. Han er langt fra noen komplett lagspiller, men om han hadde spilt i Arsenal, der jeg tror han hadde passet bedre inn med tanke på vår måte å spille på hadde kanskje Ronaldo også blitt en lagspiller og en showmaker. Ikke mange i united jeg har sansen for, men utrolig potensial i Ronaldo.

 

Jermaine Defoe, Tottenham

Nok en som spiller på heeelt feil lag! Her burde Wenger vært før Tottenham og skaffet seg den avslutningsterke engelskmannen. Kanskje Englands beste spiss for øyeblikket.

 

Darren Bent, Charlton

Hadde passet bra med henry på topp siden bent er et slags oppspillspunkt og en targetman på topp. Hadde kanskje blitt en bra kombinasjon. Bent er å også på det engelske landslaget og toppscorer i Premier League.

 

Thomas Sørensen, Aston Villa

En undervurdert keeper av noen. Siden vi leter ette ny keeper kunne kanskje denne mannen vært noe. Reaksjonssterk danske som også er god i feltet og har bra rekkevidde. Wenger har jo aldri hatt så stor suksess med å hente gode keepere, men syns det er rart at han ikke får øye på Sørensen som er en framifrå keeper.

Link to comment
Share on other sites

Lurer rett og slett på hvilken Premier League spiller dere helst ville sett i Arsenal og som du ergrer deg over spiller i City, tottenham eller kanskje United??

 

Jeg ville helst ha hatt disse:

Momo Sissoko, Liverpool

Skremmende lik Pat Vieria i spillestilen med hans overblikk og pasningstil, også svært oppofrende i taklingene. Tror han kunne vært en bra erstatter for de som savner Patrick vieira.

 

Christiano Ronaldo, Man United

Lauren er en svært god høyreback og lar seg sjeldent lure på sin side, men når det kommer til den svært så dribleglade venstrevingen på United så får kameruneren det tøft. Han er langt fra noen komplett lagspiller, men om han hadde spilt i Arsenal, der jeg tror han hadde passet bedre inn med tanke på vår måte å spille på hadde kanskje Ronaldo også blitt en lagspiller og en showmaker. Ikke mange i united jeg har sansen for, men utrolig potensial i Ronaldo.

 

Jermaine Defoe, Tottenham

Nok en som spiller på heeelt feil lag! Her burde Wenger vært før Tottenham og skaffet seg den avslutningsterke engelskmannen. Kanskje Englands beste spiss for øyeblikket.

 

Darren Bent, Charlton

Hadde passet bra med henry på topp siden bent er et slags oppspillspunkt og en targetman på topp. Hadde kanskje blitt en bra kombinasjon. Bent er å også på det engelske landslaget og toppscorer i Premier League.

 

Thomas Sørensen, Aston Villa

En undervurdert keeper av noen. Siden vi leter ette ny keeper kunne kanskje denne mannen vært noe. Reaksjonssterk danske som også er god i feltet og har bra rekkevidde. Wenger har jo aldri hatt så stor suksess med å hente gode keepere, men syns det er rart at han ikke får øye på Sørensen som er en framifrå keeper.

19055[/snapback]

 

 

litt utenom topic, men hvor har du fått tak i pondus i afc drakt????

meee wanna!

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

(/quote)

litt utenom topic, men hvor har du fått tak i pondus i afc drakt????

meee wanna!

19069[/snapback]

Fant frem et bilde av pondus på google, la det inn i paint og farget over den vanlige røde skjorta i arsenal farger og tegnet på sponsor og resten;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun
Skulle gjerne sett Defoe i Arsenal jeg og B) .

Var ikke Arsenal fryktelig nære å signere ham for et par år siden da?

19070[/snapback]

Joo..vi var veldig nære, men tror wenger trakk seg. Og da var det fritt fram!

Link to comment
Share on other sites

Hadde faktisk likt å sett C.Ronaldo i Arsenal-drakta!! :)

Han kunne skapt veldig mye for AFC! Og det som er bra med han er at han kan spille på hvilken av midtbanekantene som trengs...så han hadde hjulpet Arsenal mye...eller så hadde det ikke vært dumt med Defoe nei. Og Thomas Sørensen er sterk...hadde vært et bra kjøp!

 

Og enda en rival som hadde vært 100% perfekt: Didier Drogba!!!! B)

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking

Det kan for så vidt være mange gode spillere i øvrige PL-klubber, men det er ikke mange som uten videre kan anses å være klart bedre enn de vi allerede har i Arsenal-stallen.

 

For min egen så er det vel kun Terry, Gerrard, Lampard og Robben som jeg virkelig kunne tenkt meg i Arsenal.

 

Cech er en god keeper som jeg i store deler av forrige sesong misunte Chelsea. Lehmanns prestasjoner den siste halvdelen av forrige sesong og hittil denne sesongen gjør at jeg ikke tror at Cech er klart bedre.

 

På stopperplassen kunne Terry, Ferdinand og King være opplagte kandidater, men har på tross av Ferdinands kvaliteter ingen sans for fyren. Ledley King er etter min oppfatning en "Coming man", men hadde ikke nødvendigvis vært et opplagt førstevalg.

 

På venstre back har Arsenal to av ligaens beste spillere. På høyre back har vi en av de mest undervurdere spillere både i Arsenal og PL. DEt er for øvrig ikke mange gode høyre backer i PL.

 

C. Ronaldo er av mange ansett som en "drømmespiller, men personlig er jeg ikke sikker på om han er noe bedre enn, Reyes, Hleb og Robben for den saks skyld. Reyes har for øvrig vist at han behersker både venstre og høyre flanke på en utmerket måte.

 

For uten Robben ser jeg ingen som er "bedre" enn de flankespillerne vi allerede har i stallen. Bakgrunnen for min "hyllest" av Robben er at han er mer komplett enn de fleste andre flankespillere. Han er veldig spillende, har evne til å komme rundt på kanten, komme i scoringsposisjon og score mål. Beskrivelsen blir forhåpntligvis dekkende for henholdsvis Hleb og Reyes utover i sesongen.

 

Når det gjelder spisser har United RvN og Rooney, men så lenge Arsenal spiller med en mer tilbaketrukket spiss som nødvendigvis må være veldig kreativ og spillende er det ingen grunn til misunnelse. Henry er mye bedre!

 

Defoe? En bra spiss, men....

Link to comment
Share on other sites

Hadde faktisk likt å sett C.Ronaldo i Arsenal-drakta!! B)

Han kunne skapt veldig mye for AFC! Og det som er bra med han er at han kan spille på hvilken av midtbanekantene som trengs...så han hadde hjulpet Arsenal mye...eller så hadde det ikke vært dumt med Defoe nei. Og Thomas Sørensen er sterk...hadde vært et bra kjøp!

 

Og enda en rival som hadde vært 100% perfekt: Didier Drogba!!!! B)

19082[/snapback]

Drogba!!!!!!!!!?????!! :( :) Elendig teknikk, og håpløse avslutninger. Han må jo ha 3-4 hundreprosent sjanser før han putter.

Mitt argument for å ønske meg Ronaldo, er at jeg ville hatt han som høyrekant.

Link to comment
Share on other sites

Hadde faktisk likt å sett C.Ronaldo i Arsenal-drakta!! :D

Han kunne skapt veldig mye for AFC! Og det som er bra med han er at han kan spille på hvilken av midtbanekantene som trengs...så han hadde hjulpet Arsenal mye...eller så hadde det ikke vært dumt med Defoe nei. Og Thomas Sørensen er sterk...hadde vært et bra kjøp!

 

Og enda en rival som hadde vært 100% perfekt: Didier Drogba!!!! :P

19082[/snapback]

Drogba!!!!!!!!!?????!! :o ;) Elendig teknikk, og håpløse avslutninger. Han må jo ha 3-4 hundreprosent sjanser før han putter.

Mitt argument for å ønske meg Ronaldo, er at jeg ville hatt han som høyrekant.

19111[/snapback]

 

Eyh! :D

Drogba hadde vært bra i AFC-drakta han...som makker for Henry!!

Han er den spilleren som vi mangler på Highbury, en stor, sterk, rask nok, hodesterk osv. spiss; akkurat det vi mangler...en god hodespiller som også ikke bare blir puffa lett bort av motspillerne! Han kunne faktisk sikkert spilt bra som midtstopper også...han hadde vært god hos Arsenal!!

Link to comment
Share on other sites

huff, Drogba er kanskje Premier Leagues dårligste avslutter.. Se bare på målene han har puttet i år, kontra sjansene han har bommet på. Dessuten så er hele fyren så uspiselig at jeg heller skulle hatt Bernt Hulsker i klubben. Drogba er ubrukelig og langt fra noen ønskespiller på Highbury.

Link to comment
Share on other sites

For å styrke B-laget vårt kunne jeg tenkt meg:

 

Ledley King

Shaun-Wright Phillips

 

That's it.

Tanken på Rooney og Ronaldo i Arsenaldrakt gjør

meg direkte kvalm.

19168[/snapback]

 

102% enig med deg der! SWP og King ønsker jeg meg og Runi eller Ronaldo er noen kvalme idioter!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest Van Persie

Enig med IanWright og Jannis. Kunne ikke tenkt meg Rooney, Ronaldo og Drogba i Arsenal.

Her er grunnen:

-Rooney (enda flere utvisninger og temperament)

-Ronaldo (kun "driblinger" og "finter" hele kampen, kjedelig)

-Drogba (arroganse, arroganse og atter arroganse).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ronaldo (kun "driblinger" og "finter" hele kampen, kjedelig)

20805[/snapback]

 

Liker du fotball?? <_<

Det er det jeg kaller fotball...hvilken sort fotball liker du da?? Hellas-fotball? -Med 5 midtstoppere...

Offensiv fotball for tida er sånn driblinger og finter, ikke sånn løpe-greier...det er finter og utfordringer 2 mot 2, det er angrepsfotball i verden for tida...!! <_<

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Ronaldo (kun "driblinger" og "finter" hele kampen, kjedelig)

20805[/snapback]

 

Liker du fotball?? <_<

Det er det jeg kaller fotball...hvilken sort fotball liker du da?? Hellas-fotball? -Med 5 midtstoppere...

Offensiv fotball for tida er sånn driblinger og finter, ikke sånn løpe-greier...det er finter og utfordringer 2 mot 2, det er angrepsfotball i verden for tida...!! :'(

21675[/snapback]

 

<_< "Smaken er som baken"?!

 

Jeg har enda ikke sett C. Ronaldo denne sesongen, men han har tidligere "slitt med" å være "småfiks" uten at driblingenen hans har ført til fremdrift og sjanser. Den hårfine balansegangen mellom driblinger, fart og pasninger har ikke vært helt optimal for å si det mildt. Stabiliteten har vel heller ikke vært hans varemerke!?

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Ronaldo (kun "driblinger" og "finter" hele kampen, kjedelig)

20805[/snapback]

 

Liker du fotball?? ;)

Det er det jeg kaller fotball...hvilken sort fotball liker du da?? Hellas-fotball? -Med 5 midtstoppere...

Offensiv fotball for tida er sånn driblinger og finter, ikke sånn løpe-greier...det er finter og utfordringer 2 mot 2, det er angrepsfotball i verden for tida...!! :P

21675[/snapback]

 

;) "Smaken er som baken"?!

 

Jeg har enda ikke sett C. Ronaldo denne sesongen, men han har tidligere "slitt med" å være "småfiks" uten at driblingenen hans har ført til fremdrift og sjanser. Den hårfine balansegangen mellom driblinger, fart og pasninger har ikke vært helt optimal for å si det mildt. Stabiliteten har vel heller ikke vært hans varemerke!?

21677[/snapback]

Det er dette jeg synes jeg også. Spillet til United har ingen fremgang.

 

Og, ja Helmik'n, jeg liker fotball. Men jeg liker ikke de som skal drible HELE tiden, noe Cristiano Ronaldo gjør.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...