Jump to content

Jeg venter gladelig en sesong eller tre på.......


Chaz

Recommended Posts

....en ny tittel hvis det innebærer at Arsene må bygge opp laget omkring nye unggutter.

 

Jeg blir matt av tråder og innlegg som sier og skriver "kjøp ditt eller datt". Det er ikke på den måten Arsene Wenger har bygget opp det nye Arsenal imperiet. Han har etter nitidig arbeid funnet de rette spillertypene. Arsenal kjøper ikke i hytt og pine vær. Vi er en klubb som er ledet av en manager med en klokkeklar spille- og spillerfilosofi. Tror dere et tap for Chelsea rokker ved dette? Nope, it doesn`t.

 

Finner Wenger den rette før vinduet lukkes, så kjøper klubben, hvis ikke så venter vi på den rette, og bruker det manskapet vi har.

 

Og som jeg har sagt mer enn en gang; INGEN klubb har en given rett til å vinne trofeer hver bidige sesong. Ikke Arsenal, ikke United, ei heller Chelsea.

 

Stol nå for pokker på Arsene Wenger, han vet faktisk talt hva han gjør!

Link to comment
Share on other sites

Kloke ord!

 

Tar meg selv i å være sur å negativ straks vi går på ett tap, det er fordi vi har blitt skjemt bort!!! :angry:

Viktig å ikke fokusere negativt på alt, vi vil vel ikke fremstå som kopier av Man U(re) fans som bruker alt for mye tid på å syte og klage!?

 

Vi spilte tross alt jevnt kamp mot Chelsea i går, ett lag som er ett av de aller beste i verden!

Vi Kan heve oss å bli med helt til målstreken også i år, men i alle fall kan være en lykkelig og stolt Gooner uten at skapet fylles med pokaler hvert år! Dette vet den som har fulgt laget i noen år!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig i at det ikke er livsviktig med en tittel denne sesongen, og at man bør satse på unguttene. Men da synes jeg Wenger faktisk bør gjøre nettopp det, og vrake Pires til Fordel for den brilliante Reyes. Reyes er Utrolig kjapp, god teknisk og kan skyte. Jeg føler han vil gi oss noe vi har manglet i angrepspillet vårt i innledningen, gjennombruddskraft og initiativ. Bruk Reyes!

Når det gjelder innkjøpspolitikken til Wenger, er det ikke særlig tvil om at han vet hva han gjør med de spillerne han velger å hente. Se bare på Hleb - Han har jo glidd rett inn i spillestilen vår. Allikevell mener jeg fortsatt at Wenger bør prøve å hente inn en skikkelig sjef på midtbanen, og kansje etterhvert også i midtforsvaret hvis Sol fortsetter å gå skadet 70% av sesongen. Laget vårt er har utvilsomt mest talent og er det mest spennende i PL, og det er gøy og interessant å følge utviklingen til talenter som Cesc, Quincy, Reyes, VP osv.

Men et kjøp eller to ville gjort seg, på flere måter. For det første ville det selvsagt forsterket laget. Og for det andre ville det også være positivt for unguttene. De får ikke alt ansvaret, og de får spillere de kan lære av på treningsfeltet. Det sier seg jo selv at quincy, lupoli, reyes o.l kan lære mye av å se på Henry spille fotball. Likeledes kunne Fabregas, Flamini hatt godt av en spiller ala Albelda, Ballack, Vieira med på laget(eksempler).

Men for all del, vi har noe veldig spennende på gang, kansje kan dette laget ta titler i år, kansje ikke. Men om ikke annet så tar vi den neste år... :angry:

Kansje kjøper wenger nye forsterkninger, kansje ikke. Om han åpner lommeboka og kjøper en skikkelig forsterkning, så er det bra, jeg føler at det kunne vært på sin plass. om han ikke gjør det.. Så regner jeg med at han vet nogelunde hva han gjør allikevel.

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsene

Greit nok, men når Wenger går ut foran sesongstart og sier at Arsenal er gode nok til å kjempe om ligagull. Da blir det litt feil.

 

I sommer ble vi fra øverste hold forespeilet svimlende summer til spillerinkjøp og Wenger var på banen med uttalelser om to-tre forsterkninger.

 

Så lir det litt utpå og plutselig skal vi være gode nok med en stall som er dårligere enn fjorårets.

 

Jeg forstår det ikke :angry:

Link to comment
Share on other sites

Greit nok, men når Wenger går ut foran sesongstart og sier at Arsenal er gode nok til å kjempe om ligagull. Da blir det litt feil.

 

I sommer ble vi fra øverste hold forespeilet svimlende summer til spillerinkjøp og Wenger var på banen med uttalelser om to-tre forsterkninger.

 

Så lir det litt utpå og plutselig skal vi være gode nok med en stall som er dårligere enn fjorårets.

 

Jeg forstår det ikke :angry:

18456[/snapback]

 

Kan du dokumentere påstanden din om "svimlende summer"? Wenger sa forøvrig at han gikk etter to storkanonen. Han fikk Hleb, og bommet på Baptista. Skal han da bare snu seg rundt og kjøpe første og bestemann?? Nei, jeg tror ikke det nei! Det er ikke slik det foregår på Highbury.

 

Arsenal, gode nok til å kjempe om ligagull? Hva har skjedd siden vi tydeligvis, i følge deg, nå IKKE er gode nok? Et 0-1 tap for Chelsea? Give me a break!!! Forøvrig; hvis ståa er sånn som du sier; skal Wenger gå ut og si at vi spiller for en UEFA cup plass? Halloooooooo.......

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Greit nok at vi kan vente på et nytt mesterskap i både ett, to eller tre år men en ting bør være klinkende klart; Arsenal er gode nok til å vinne mesterskapet også i år!!!!

Kampen mot chelsky overbeviste meg om dette, de klarte ikke å spille oss ut på hjemmebane og når vi samtidig ser at Henry har utrolig mye å gå på, vet jeg med meg selv at hjemmekampen på Highbury blir gøy.

Ingenting, absolutt ingenting tyder på noe annet så langt.

Link to comment
Share on other sites

For det første! Jevnt var det ikke igår. Kanskje hadde vi ballen mye i soner der Chelsea ville at vi skulle ha ballen, men vi er ALDRI farlige og vi truer ALDRI Chelsea igår.

 

Chelsea gjør som Bayern i CL, Man U i Cardiff; de lar oss spille og spille, men vi kaper overhodet ingenting. Se på disse fire kampene: Bayern hjemme/borte, ManU i Cardiff og Chelsea igår, Arsenal avkledd, utspillt og sjanseløse i banespill.

 

Jeg må innrømme at jeg ikke forstår enkelte som vil vente flere år på at Wenger skal treffe på ungguttene sine. Hadde de vært egenprodusert og man kunne se sjarmen i det å vinne ligaen med spillere som hadde vært i klubben over mange år skulle jeg forstått det, men slik er det ikke. Dette er jo store talenter som etter min mening er kjøpt inn mer eller mindre ferdigprodusert.

 

På en annen side forstår jeg ikke hvem Gamleformannen sikter til som er talenter. Troppen igår bestod av Senderos, Cesc, Flamini og RVP som unggutter, resten er jo ikke gode nok til å være i troppen til AW. Svar meg på dette; dersom de ikke er gode nok til å nå troppen idag, hvor lang tid tar det før de blir potensielle matchvinnere i et "titlerace"???

 

Jeg forstår de som vil ha stjerner, titler, pokaler, vi er jo Arsenal for faen!! Vi er ikke Charlton eller Spurs for den saks skyld. Vi vil slå Chelsea, vi vil vinne på OT, vi vil vinne CL, vi vil vinne alt!!!

 

Mens andre venter på at Fabregas skal bli 25, venter jeg på de to verdensstjerene AW lovet oss.

Link to comment
Share on other sites

For det første! Jevnt var det ikke igår. Kanskje hadde vi ballen mye i soner der Chelsea ville at vi skulle ha ballen, men vi er ALDRI farlige og vi truer ALDRI Chelsea igår.

 

Chelsea gjør som Bayern i CL, Man U i Cardiff; de lar oss spille og spille, men vi kaper overhodet ingenting. Se på disse fire kampene: Bayern hjemme/borte, ManU i Cardiff og Chelsea igår, Arsenal avkledd, utspillt og sjanseløse i banespill.

 

Jeg må innrømme at jeg ikke forstår enkelte som vil vente flere år på at Wenger skal treffe på ungguttene sine. Hadde de vært egenprodusert og man kunne se sjarmen i det å vinne ligaen med spillere som hadde vært i klubben over mange år skulle jeg forstått det, men slik er det ikke. Dette er jo store talenter som etter min mening er kjøpt inn mer eller mindre ferdigprodusert.

 

På en annen side forstår jeg ikke hvem Gamleformannen sikter til som er talenter. Troppen igår bestod av Senderos, Cesc, Flamini og RVP som unggutter, resten er jo ikke gode nok til å være i troppen til AW. Svar meg på dette; dersom de ikke er gode nok til å nå troppen idag, hvor lang tid tar det før de blir potensielle matchvinnere i et "titlerace"???

 

Jeg forstår de som vil ha stjerner, titler, pokaler, vi er jo Arsenal for faen!! Vi er ikke Charlton eller Spurs for den saks skyld. Vi vil slå Chelsea, vi vil vinne på OT, vi vil vinne CL, vi vil vinne alt!!!

 

Mens andre venter på at Fabregas skal bli 25, venter jeg på de to verdensstjerene AW lovet oss.

18463[/snapback]

 

Neida, Rocky vi er ikke Spurs. Det er også en av grunnene til at at Arsenal under Arsene Wenger har hatt sin beste periode siden Herbert Chapman regjerte på -30 tallet!

 

Jeg venter ikke på Cesc til han er 25, men la gutten bli ferdige men tenårene først, ok???

 

Og tro meg, jeg vil også ha pokaler, men jeg har levd såpass lenge lenge at gidder ikke rope "ulv, ulv" etter et tap. Det blir rett og slett for dumt.

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsene
Greit nok, men når Wenger går ut foran sesongstart og sier at Arsenal er gode nok til å kjempe om ligagull. Da blir det litt feil.

 

I sommer ble vi fra øverste hold forespeilet svimlende summer til spillerinkjøp og Wenger var på banen med uttalelser om to-tre forsterkninger.

 

Så lir det litt utpå og plutselig skal vi være gode nok med en stall som er dårligere enn fjorårets.

 

Jeg forstår det ikke :angry:

18456[/snapback]

 

Kan du dokumentere påstanden din om svimlende summer. Wenger sa forøvrig at han gikk etter to storkanonen. Han fikk Hleb, og bommet på Baptista. Skal han da bare snu seg rundt og kjøpe første og bestemann?? Nei, jeg tror ikke det nei! Det er ikke slik det foregår på Highbury.

 

Arsenal, gode nok til å kjempe om ligagull? Hva har skjedd siden vi tydeligvis, i følge deg, nå IKKE er gode nok? Et 0-1 tap for Chelsea? Give me a break!!! Forøvrig; hvis ståa er sånn som du sier; skal Wenger gå ut og si at vi spiller for en UEFA cup plass? Halloooooooo.......

18458[/snapback]

 

 

Hallo!

 

Nå har jeg ikke tid til å bedrive noe detektivarbeid i forhold til hvem som sa hva. Men det var da vitterlig en eller annen i styret (Fizman, Dein eller Hill-Wood) som gikk ut med en sum øremerket spillerkjøp. (Beklager at jeg ikke husker summen nøyaktig, men den var omtrent tre/fire ganger mer enn det som er blitt brukt, til nå)

Etter dette har vi solgt Vieira som kunne generert ytterligere 10 mill til forsterkninger.

 

Og nei, selvfølgelig skal ikke Wenger kjøpe det første og beste. Jeg tror Wenger har hatt muligheten til å hente inn flere men har valgt å tro på ungdommen. Det jeg sier er at dette ikke er godt nok til å vinne oss ligamesterskapet denne sesongen.

 

Unskyld meg men hva får deg til å tro at dette er nye tanker fra meg etter 0-1 tapet for Chelsea?

Give me a break!!!

Jeg har lenge hevdet at vi trenger minst to forsterkninger for å være med å kjempe om ligagull.

 

Og ja, for meg er det helt greit at Wenger sier vi spiller for UEFA cup plass i år hvis dette er realiteten.

Dette må supportere av flere premierleague klubber tåle å høre. Også vi. Dersom det ikke er midler til det.

Link to comment
Share on other sites

For det første! Jevnt var det ikke igår. Kanskje hadde vi ballen mye i soner der Chelsea ville at vi skulle ha ballen, men vi er ALDRI farlige og vi truer ALDRI Chelsea igår.

 

Chelsea gjør som Bayern i CL, Man U i Cardiff; de lar oss spille og spille, men vi kaper overhodet ingenting. Se på disse fire kampene: Bayern hjemme/borte, ManU i Cardiff og Chelsea igår, Arsenal avkledd, utspillt og sjanseløse i banespill.

 

Jeg må innrømme at jeg ikke forstår enkelte som vil vente flere år på at Wenger skal treffe på ungguttene sine. Hadde de vært egenprodusert og man kunne se sjarmen i det å vinne ligaen med spillere som hadde vært i klubben over mange år skulle jeg forstått det, men slik er det ikke. Dette er jo store talenter som etter min mening er kjøpt inn mer eller mindre ferdigprodusert.

 

På en annen side forstår jeg ikke hvem Gamleformannen sikter til som er talenter. Troppen igår bestod av Senderos, Cesc, Flamini og RVP som unggutter, resten er jo ikke gode nok til å være i troppen til AW. Svar meg på dette; dersom de ikke er gode nok til å nå troppen idag, hvor lang tid tar det før de blir potensielle matchvinnere i et "titlerace"???

 

Jeg forstår de som vil ha stjerner, titler, pokaler, vi er jo Arsenal for faen!! Vi er ikke Charlton eller Spurs for den saks skyld. Vi vil slå Chelsea, vi vil vinne på OT, vi vil vinne CL, vi vil vinne alt!!!

 

Mens andre venter på at Fabregas skal bli 25, venter jeg på de to verdensstjerene AW lovet oss.

18463[/snapback]

 

Neida, Rocky vi er ikke Spurs. Det er også en av grunnene til at at Arsenal under Arsene Wenger har hatt sin beste periode siden Herbert Chapman regjerte på -30 tallet!

 

Jeg venter ikke på Cesc til han er 25, men la gutten bli ferdige men tenårene først, ok???

 

Og tro meg, jeg vil også ha pokaler, men jeg har levd såpass lenge lenge at gidder ikke rope "ulv, ulv" etter et tap. Det blir rett og slett for dumt.

18465[/snapback]

 

 

 

Jeg skal i krisemaksimere i det hele tatt, hvis jeg ikke husker helt feil fikk ManU grisebank av Arsenal i Charity Shield i starten av 1998/99 sesongen. Det endte med 3 titler til United og solskjærklimaks i Barcelona...

 

Uansett!

Det var meeeeeeget tynt igår og jeg føler meg bare litt snytt, på onsdag er det imidlertid nye lodd. Chelsea skal jo til Spite Hart Lane på lørdag og der taper de jo garantert...

Link to comment
Share on other sites

Selvsagt finnes det midler, Arsene. Men hverken Wenger, adm. dir. Keith Edelman eller noen i styret har snakket om "svimlende summer". Og hva om den rette spilleren(e), i Wenger`s øyne, ikke er tilgjengelige, skal vi da bare kjøpe for kjøpets egen skyld?

Link to comment
Share on other sites

Chelsea skal jo til Spite Hart Lane på lørdag og der taper de jo garantert...

18468[/snapback]

 

Fy f***, da snakker vi om pest eller kolera! Jeg foretrekker pest og en Chelsea seier, hvis det på død og liv skal kåres en vinner! :angry:

Link to comment
Share on other sites

For det første! Jevnt var det ikke igår. Kanskje hadde vi ballen mye i soner der Chelsea ville at vi skulle ha ballen, men vi er ALDRI farlige og vi truer ALDRI Chelsea igår.

18463[/snapback]

Neida, vi truer dei aldri. Ljungberg er ikkje veldig nær å score tidlig i kampen. Vi blei ikkje snytt for to straffer. Vi spelte på bortebane mot den absolutte seriefavoritten, og var uheldige som tapte i går. Chelsea var ikkje spesielt farlige dei heller, bortsett frå åpningsminutta, og deira "wonder-goal".

 

For øvrig er det liten tvil om at vi ER gode nok for seriegull, også i år. Det gjeld å ha marginane på si side, ein porsjon flaks og få flyten. I går hadde Chelski marginane på si side.

 

Det er dog heilt på det reine at vi gjerne skulle hatt ein breiare stall. Ein breiare stall hjelp blandt anna til med å sikre at vi får marginane på vår side oftare, og kan hjelpe oss å bevare flyten bedre.

 

Det er ikkje krise i Arsenal.

 

Satse på unggutta har vert eit av ankepunkta på Wenger frå mange her inne for øvrig. Kva sei dei no?

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsene
Selvsagt finnes det midler, Arsene. Men hverken Wenger, adm. dir. Keith Edelman eller noen i styret har snakket om "svimlende summer". Og hva om den rette spilleren(e), i Wenger`s øyne, ikke er tilgjengelige, skal vi da bare kjøpe for kjøpets egen skyld?

18469[/snapback]

 

 

"svimlende summer" er vel ett definisjonsspørsmål?

 

Men la meg få lov til å være litt sur i dag da ;)

Link to comment
Share on other sites

Tar min syte runde fra klagemuren i går.

De av dere som så kampen i går, kan ikke påstå at det var topp spill av våre gutter. Og det ble definitivt ikke bedre når pires ble flyttet over på høyre etter freddies skade. Jeg må bare få sagt det, Pires er over the top. Han spilte regelrett elendig i går jeg observerte at han ved flere anledninger bare sto å så på, da han heller kunne ha prøvd å vinne ballen. Til tider var lauren alene på høyre kanten. Men jeg så lyspunkt også. Lauren blir faktisk bare bedre og bedre, Hleb har en stor fremtid i AW lag. Henry må da ha mere å gå på enn det han viste i går? V.Persie har talentet og målteften ,må bare fokusere energien sin på det å score i stedet for håpløse taklinger, Fabregas har utvilsomt en stor fremtid froan seg, men gutten bør få mere muskler og bli mere pasnings sikker.. Senderos blir sjefen i forsvaret. Hele første omg så hadde han og Toure kontroll på det aller meste, dsv så snudde det seg en smule når drogba kom inn(for ett flaksemål). Nei det er talent i massevis i liaget, men vi trenger sårt en autoritær spiller på midtbanen. Det har vi ikke dsv pr dags dato.

 

Men hvem som burde ha vært kjøpt inn har jeg ingen mening om, at han trengs er sikkert ;)

Link to comment
Share on other sites

Fy f***, da snakker vi om pest eller kolera! Jeg foretrekker pest og en Chelsea seier, hvis det på død og liv skal kåres en vinner! ;)

18470[/snapback]

 

Greit nok at vi har ett tradisjonelt hat forhold til Spurs, men de vil ikke være noen utfordrer til ligagull i år heller! I mine øyne er dette mer en tradisjon enn noe annet, Chelsea er nok vår største rival i London og disse kampene har nok mer betyding for laget, poengfordeling og fans i 2005!

Link to comment
Share on other sites

Man kan selvsagt vente en sesong på at potensialet i laget slår ut.

Men da må man jammen begynne å sette inn på de med framtids-potensiale.

 

Bergkamp, Pires og Cygan bør stille i bakerste rekke når man skal finne de 16 som skal bekle troppen til kampene.

At Reyes sitter på tribunen på bekostning av Bergkamp og Pires er helt uforståelig.

 

Pires er slagsobjekt, Bergkamp er treningsinstruktør og Cygan er ikke brukbar.

Slik skulle det vært!!!!!!

 

Da kan jeg vente både en og to sesonger............

18478[/snapback]

 

 

Du traff spikren på hodet, kunne vell ikke vært mere enig.

Link to comment
Share on other sites

Guest Willer

Unge spillere vs. etablerte stjerner ...det er en hårfin balansegang.

 

Ingen tvil om vi har noen av de største talentene som finnes i klubben. Synes også Wenger har vært flink å gi noen av dem muligheten...nåløyet er dog trangt...og det skal det være i en av verdens beste klubber. Å kjempe om plass med etablerte verdensstjerner...da skal man liksom ha noe ekstra...spesielt når man er bare 17-21 år.

 

Men fotballkamper spilles i nuet. Å basere spillerstallen i for stor grad på unge talenter som i fremtiden skal slå til...er en meget høy risikosport. Talenter faller ofte gjennom, talenter får ikke alltid de mulighetene som trengs, Talenter vil bort, talenter blir skadet.

Riskoen for at en ung spiller lykkes i en storklubb er liten. Kunsten er å finne de som faktisk gjør det...og Wenger har jo demonstrert at han har teft

 

God mix er tingen. Arsenal består i dag av en god mix... Dagens førsteellver er noe av det ypperste vi har hatt og som finnes. Jeg synes dog at stallen er litt tynn og at det er lagt opp til at talentene må slå til. Personlig ser jeg gjerne at en topp-spiss blir kjøpt inn ved siden av Henry

 

I mellomtiden får vi stole på Wenger....han har det jo med å overraske innimellom da! :-)

Link to comment
Share on other sites

Man må ihvertfall satse på de unge, som jeg har sagt før, og som andre sier. Pires må vrakes til fordel for reyes, og VP må spille på topp. Hleb kan okkupere høyrekanten, han er klasse, særlig nå som Freddie er skadd.

1-0 tap mot chelsea var ikke så ille, kansje litt ufortjent var det også, men vi skapte svært lite og vi har sett det fenomenet før mot storlag... Gid vi hadde hatt Baptista! ;)

Link to comment
Share on other sites

Må arsenal ha nye spillere?

 

Svaret er enkelt, for å prestere opp mot det beste.I alle kamper, inkludert Champions Leauge, må Wenger hente noen stjernespillere.Både midstopper og en midtbane general.

 

Skulle prøvd seg på:

A.Diarra - Lyon

A.Dacourt - Roma

C.Zanetti - Inter

M.Blasi - Juventus

G.Millito - Zaragosa

R.Barja - Valencia

P.Mexes - Roma

C.Chivu - Roma

 

Noen forslag på gode spillere her altså.

Link to comment
Share on other sites

Må arsenal ha nye spillere?

 

Svaret er enkelt, for å prestere opp mot det beste.I alle kamper, inkludert Champions Leauge, må Wenger hente noen stjernespillere.Både midstopper og en midtbane general.

 

Skulle prøvd seg på:

A.Diarra - Lyon

A.Dacourt - Roma

C.Zanetti - Inter

M.Blasi - Juventus

G.Millito - Zaragosa

R.Barja - Valencia

P.Mexes - Roma

C.Chivu - Roma

 

Noen forslag på gode spillere her altså.

18489[/snapback]

 

AW er jo stø i norsk og leser etter hva jeg vet dette forumet som en bibel! Han takker sikkert for at du har gravd frem de hemmelige opplysningene om disse gode spillerne, som han nok ikke har hørt om tidligere.

 

Denne tråden startet med ett innlegg som sa "Jeg blir matt av tråder og innlegg som sier og skriver "kjøp ditt eller datt". "

Denne tråden er vel iferd med å bli enda en slik.

 

Er ikke noen gammel rev på dette forumet, men har fulgt med litt og det handler VELL mye om kjøp, kjøp,kjøp!!!?

Det er jo en kjent taktikk å kritisere lag for å kjøpe seg til "gull og grønne" skoger, dette har vi ikke tradisjon for og jeg glad vi ikke er lik Chelsea i så måte. Dermed får vi en klubb med sjel og med spillere som på en helt annen måte brenner for klubben sin.

Link to comment
Share on other sites

QUOTE(Kalle @ Aug 22 2005, 02:14 PM)

Må arsenal ha nye spillere?

 

Svaret er enkelt, for å prestere opp mot det beste.I alle kamper, inkludert Champions Leauge, må Wenger hente noen stjernespillere.Både midstopper og en midtbane general.

 

Skulle prøvd seg på:

A.Diarra - Lyon

A.Dacourt - Roma

C.Zanetti - Inter

M.Blasi - Juventus

G.Millito - Zaragosa

R.Barja - Valencia

P.Mexes - Roma

C.Chivu - Roma

 

Noen forslag på gode spillere her altså.

 

 

 

 

 

 

AW er jo stø i norsk og leser etter hva jeg vet dette forumet som en bibel! Han takker sikkert for at du har gravd frem de hemmelige opplysningene om disse gode spillerne, som han nok ikke har hørt om tidligere.

 

Denne tråden startet med ett innlegg som sa "Jeg blir matt av tråder og innlegg som sier og skriver "kjøp ditt eller datt". "

Denne tråden er vel iferd med å bli enda en slik.

 

Er ikke noen gammel rev på dette forumet, men har fulgt med litt og det handler VELL mye om kjøp, kjøp,kjøp!!!?

Det er jo en kjent taktikk å kritisere lag for å kjøpe seg til "gull og grønne" skoger, dette har vi ikke tradisjon for og jeg glad vi ikke er lik Chelsea i så måte. Dermed får vi en klubb med sjel og med spillere som på en helt annen måte brenner for klubben sin.

 

Et innlegg i denne tråden som omhandler kjøp og ønsker, og tråden er plutselig blitt en transfertråd?

bra jobba!

Link to comment
Share on other sites

Vi kan jo ikke vente vi må jo kjøpe rutinerte spillere vi må jo være best vi kan ikke satse på ungutter en hel sesong.

 

 

Handleliste slettet. Er lei av å lese om Bouba Diop m.fl.

 

Mod

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...