Jump to content

2005.08.14 Newcastle United H


Andain

Recommended Posts

Guest Bruce Dickinson

Er alltid forsiktig optimist før første seriekamp.

Håper vi vinner ;)

 

Laget: Lehmann, Lauren, Cole, Toure, Senderos, Hleb, Pires, Gilberto, Fab, Henry, Bergkamp

Tipper vi vinner 1-0

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply
Etter 0-3 i serieåpningen mot Coventry for noen år siden og hat-trick av en fyr med kulemage, har jeg et anstrengt forhold til sesongens første kamp.

Mot Newcastle har vi for vane å slite, men "flakse" oss til en knepen seier. En gang må det snu; tror på 1-1 og overskrifter som "Arsenal sliter uten Vieira". Gleder meg til tabloidavisenes oppslag på mandag med helsidesbilder av sexgudene Roooooney og Riiiise.

17537[/snapback]

 

Hva har "Rooooooney" gjort da?? ;)

 

Forresten tipper jeg på 0-1 seier til Newcastle :D

Jeg tror også at Arsenal ikke er fullt klar til sesongen starter...(jeg har blitt skremt etter at laget jeg spiller på tapte 0-5 i den første kampen i forrige sesong... :lol: )

 

Lagoppstillinga:

 

-------------Lehmann-------------

-Lauren--Toure--Senderos--Cole

Ljungberg-Gilberto-Fabregas-Pires

---------Henry--Van Persie-------

 

Bytter: Mannone, Campbell, Hleb, Flamini, Bergkamp

Link to comment
Share on other sites

... et luksusproblem før Newcastle-kampen:

 

En av disse karene får tribuneplass:

 

Reyes, Hleb eller Van Persie !!!

17549[/snapback]

 

Reyes sitter allerede på tribunen, da han soner karantene etter det røde kortet i cup-finalen

Link to comment
Share on other sites

Guest tretten06

Uansett er det så godt å endelig være i gang igjen.

Og jeg er overoptimist. Fordi Souness er dårlig som manager. Det har han vel bevist i både Blackburn og Newcastle.

Sammenligner han litt med Per Joar Hansen i rbk. Begge er sikkert flinke folk, men de klarer ikke motivere spillerene til å "blø for drakten", og derfor kommer vi til å stå med 3 poeng på søndag.

Hverken Emre, Jenas eller andre i svart/hvitt skremmer meg noe.

 

Desuten ser jeg faktisk at vi har bedre spillere på hver plass enn de. Ingen i N'castle holder nivået til fx Lehman, Cole, Pires eller Henry.

Så la oss glemme hine, håre dagers åpninger, og se frem til moroen i morgen ;)

Link to comment
Share on other sites

Ville nå bare sei at, Given er ein mye bedre keeper enn hva Lehman e!!!

Syntes det var litt dumt at Reyes var suspendert....hadde gledet meg til å se han spille igjen, men men!!

Tror vi kommer til å få ein vanskelig kamp, men vi sliter oss til en 2-0 seier, etter å ha scora det første målet i det 75.min!!

 

Gleder meg utrolig til å se Fabregas spille igjen, hadde også vært gøy å se Hleb!!

men det jeg virkelig håper er at Quincy er på benken, og at han kommer inn u 2.omgang......men tviler litt på det!!

 

 

Lag oppstillingen bli akkurat som Helmi'k sa:

 

Lehman

 

Lauren Toure Senderos Cole

 

Ljungberg Gilberto Fabregas Pires

 

Van Persie Henry

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror DB10 starter istedet for RvP. RvP, Hleb og Quincy kommer inn i andreomgangen, da leder vi 2-0, til slutt vinner vi 4-0 etter mål av Henry, Pires, Quincy(hans første i PL) og Hleb scorer i sin første ordentlige offisielle kamp for Arsenal. (Ser ikke på CS som noe slikt...)

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke hvorfor folk er så pessimistiske. Newcastle har hatt en elendig sommer. Har kun en spiss og han burde egentlig pensjonert seg. De har et forsvar som ingen misunner dem og vi har et av verdens beste lag <_< alt fra 3 til 5-0 er forventet. De som sier noe annet er uforbederlige pessimister som er redd for å bli skuffet..

Link to comment
Share on other sites

... et luksusproblem før Newcastle-kampen:

 

En av disse karene får tribuneplass:

 

Reyes, Hleb eller Van Persie !!!

17549[/snapback]

Hvorfor skulle Hleb få tribuneplass?? <_<

Reyes har jo tribuneplass og RvP kan jo få etter voldtekts mistanken som han hadde mot seg...men jeg tror det er lite sannsynlig! Men Hleb spiller iallefall, kanskje ikke fra start men kommer iallefall inn etter hvert.

Link to comment
Share on other sites

hei. Skal hente en på gardemoen kl. 17.00 i morra. noen som vet om deter noen plass mellom oslo gardemoen som viser kampen. Tror forøverig vi får en grei 3poenger. 3 eller 4 -1 fint om noen har noen tips hvor jeg kan se kampen ikke noe særlig mer enn kvarter fra gardemoen.

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

Tipper Lehmann vil være god i morra! <_<

Vi må huske at Given er ikke akkurat keeperen som aldri gjør tabber han heller!

ganske ustabil spiller, akkurat som Lehmann..trur vi vinner 2-1.

Må jo nesten tippe på seier!!:(:D;)

Link to comment
Share on other sites

Det blir en tøff kamp, men jeg håper inderlig at vi kommer godt i gang. Vi har ikke råd til å rote bort poeng i denne kampen. Flamini starter nok sentralt med Gilberto, mens Hleb kommer vel muligens å starte på benken. Håper at van Persie starter på topp med Henry, men det blir vel kanskje Bergkamp. Spennende blir det! :)

Link to comment
Share on other sites

Mener newcastle skal vere grei skuring, laget er mege svekket og har kanskje det tregeste forsvaret i prem. Arsenal spillerene er topp motiverte og sultne etter at alle tipper at de kommer til å kapitulere etter vieras bortgang....

3-0, Henry(2) og Bergkamp (som har fine tradisjoner mot N`castle)

 

Lehman

Lauren-Toure-Senderos-Cole

Ljungberg-Fab-Gilberto-Hleb

Bergkamp

Henry

Link to comment
Share on other sites

Guest sas2002

Noen som vet om det finnes live streams til kampen

 

Har sett en del kamper live med bra kvalitet tidligere

gjennom noen kinesiske kanaler

guandong trur jeg en kanal het

 

blir litt kjedelig å kun høre lyd gjennom arsenal.com

 

la oss lete sammen

 

og ikke minst knuse newcastle i dag

Link to comment
Share on other sites

Det er alltid viktig å komme godt i gang med en sesong, og det blir det spesielt i år, med et så tøft kampprogram til å begynne med. Newcastle er aldri noe lett lag å slå, og det blir de nok ikke i dag heller.

 

Vår sentrale midtbane er nok vårt svakeste punkt og det er nettopp her Newcastle har forsterket laget sitt, med Emre og Parker.

 

Tipper vi vinner knepent i dag, etter scoring av Henry.

 

Tipper dette blir laget som starter:

 

Lehmann

Lauren - Toure - Senderos - Cole

Ljungberg - Gilberto - Fabregas - Pires

Van Persie - Henry

 

Dette laget er absolutt kapaple til å hente hjem 3 poeng på hjemmebane mot Newcastle.

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om det finnes live streams til kampen

 

Har sett en del kamper live med bra kvalitet tidligere

gjennom noen kinesiske kanaler

guandong trur jeg en kanal het

 

blir litt kjedelig å kun høre lyd gjennom arsenal.com

 

la oss lete sammen

 

og ikke minst knuse newcastle i dag

17630[/snapback]

 

PPLive er stikkordet. Der streames kampen idag på en kanal. Ta en titt på http://www.cfotball.tk/ for beskrivelse av PPLive.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...