Jump to content

Draktnummer


Sindre

Recommended Posts

Guest el klikko

PS: Jeg hater at kommentatorene sier Gleb. det høres helt latterlig ut. jeg sier det uten h-en. altså leb.

Helt enig. Det verste er at VG Live også ALLTID SKRIVER "Gleb".

 

Uttaler det forrsten på samme måte som deg! :P

Hva med draktnr da imers? men... enig ang uttalen. Mange rare versjoner av Clicy også

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

PS: Jeg hater at kommentatorene sier Gleb. det høres helt latterlig ut. jeg sier det uten h-en. altså leb.

Helt enig. Det verste er at VG Live også ALLTID SKRIVER "Gleb".

 

Uttaler det forrsten på samme måte som deg! :P

Hva med draktnr da imers? men... enig ang uttalen. Mange rare versjoner av Clicy også

 

Sant, mange merkelige versjoner av Clichy.... :D

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Syns ikke at mitt innlegg ang draktnummer passer inn under den eksisterende tråden. Jævli rotete er det. Det må jaggu gå an å slette noen av de gamleste trådene! Syns det kanskje er noen som ikke har gjort jobben sin godt nok.

 

 

Dette var ment som konstruktiv kritikk!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det er litt teit at campbell får 23 han kan få 2, 4, 5 og 6 og senderos da? Hleb fikk 13 hvorfor ikke 5

det er noe jeg lurer på. :blink:

 

2 er reservert til en høyreback. 5 til en midtstopper. Grunnen til at Sol ikke fikk et midtstoppernr den gangen han kom, var at det ikke var noen ledige. Svært sjeldent noen bytter nr. Tenk om du hadde hatt en drakt det stod Campbell 23 på, mens Sol byttet til nr 5?

Link to comment
Share on other sites

Guest ReYeS

Er det ikkje det samme ossen nummer spillerene har for klubben vår!!

Det eneste vi bør tenke på er at vi har gode spillere i stallen, så driter vi vell i draktnummerene??

Link to comment
Share on other sites

2 Diaby er selvsagt høyreback. Kun Wenger som driver og spillermed han på midtbanen pga skadesituasjon ogl. At han aldri har spilt en kamp på høyreback er kun tilfeldigheter. Har han nr 2 så er han høyreback, ferdig med det.

 

på arsenal.com står det at han er midfielder. se her. ikke vet jeg hva som er riktig.

Link to comment
Share on other sites

Det går vel for det samma det om en spiller skifter nr? Gerrard har jo bytta i Lpool, Beckham bytta i manure i si tid. Og bytta sågar ikke Keown nummer og, fra et eller annet til nr 5? Eller er jeg og plukker bær nå?

 

Jojo, stemmer dette. Keown hadde drakt nummer 14 en stund til han arvet Steve Boulds nummer 5 da han forlot klubben.

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Hvor gammel er man når man begynner å fatte begrepet ironi?

Er i 10 årsalderen at man begynner å skjønne ironi. Men jeg står fast på at keeperne skal ha 1,12,23. Høyre back 2,13,24 osv. Synd det er mer stil over det

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...