Jump to content

Mal for poster i denne tråden


Internettansvarlig

Recommended Posts

Det han mener er at dersom noen skal opprette nye tråder her skal de lages etter det formatet han viste.

 

Eksempel :

 

Tittel : 2005.09.05 Wrexham B <- årstall.måned.dag - motstander - H/B/N (Hjemmekamp/Bortekamp/Nøytral bane)

 

Trådbeskrivelse : FA Cup (her skriver du inn hvilken type kamp dette er eks. Liga, FA Cup, Liga Cup, Champions League etc)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Er andain administrator her? siden han forandret min nye post på Birmingham matchen.

21975[/snapback]

 

- Neida er nok ikke administrator på dette forumet

- Jeg forandret ikke din post, jeg laget en ny post og din ble slettet. Årsaket var vel i utgangspunktet at du hadde formatet på datoen feil samt den var ikke spesielt innholdsrik tråden din "... diskuter kampen..."

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Apropos dette med kamptråder -

 

Ettersom jeg har skjønt det er stemning for det, har jeg allerede foreslått følgende overfor Andain: Han lager en håndfull (3-4-5?) kamptråder, slik at vi til enhver tid ligger noen uker foran.

 

På den måten vil a) kamptråden allerede være opprettet slik at ingen andre er fristet til å lage den, og B) Andain vil til enhver tid kunne gå inn og redigere førsteinnlegget i tråden når det nærmer seg kamp, slik at hans oppsett alltid vil være lett synlig. Da gjør det heller ingenting at andre skriver i kamptråden før Andain legger inn sin info, ettersom Andain har førsteinnlegget.

 

Jeg har enda ikke fått noen respons på dette, men håper han sier seg villig til en ordning á la dette..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Jeg syntes det er vanskelig å lage nye tråder på kampene, i alle fall om de skal lages på den mal jeg mener er gjeldende og som er fin og oversiktilig.

Hadde vært fint om vi kunne fått noen tråder på kampene i Emurates Cup. Alltid moro å lese om spekulasjonene før kamper, lagoppstilling, hvordan det går og oppsummeringer og så videre.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes det er vanskelig å lage nye tråder på kampene, i alle fall om de skal lages på den mal jeg mener er gjeldende og som er fin og oversiktilig.

Hadde vært fint om vi kunne fått noen tråder på kampene i Emurates Cup. Alltid moro å lese om spekulasjonene før kamper, lagoppstilling, hvordan det går og oppsummeringer og så videre.

 

Helt enig, selv om jeg er enig med Internettansvarlig i at trådene skal være fine og ryddige, og etter en mal.

 

Men jeg er enig i det du sier med at det hadde vært bra med en tråd. Jeg kan påta meg arbeidet jeg da.. Om jeg får det til.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes det er vanskelig å lage nye tråder på kampene, i alle fall om de skal lages på den mal jeg mener er gjeldende og som er fin og oversiktilig.

Hadde vært fint om vi kunne fått noen tråder på kampene i Emurates Cup. Alltid moro å lese om spekulasjonene før kamper, lagoppstilling, hvordan det går og oppsummeringer og så videre.

 

Helt enig, selv om jeg er enig med Internettansvarlig i at trådene skal være fine og ryddige, og etter en mal.

 

Men jeg er enig i det du sier med at det hadde vært bra med en tråd. Jeg kan påta meg arbeidet jeg da.. Om jeg får det til.

Det ville være bra. Du vil være rett mann til jobben.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Synes det tar litt lang tid før nye kamptråder lages for tiden. Nå er det fredag, og Chelsea-kampen er på søndag, og der er ingen tråd. Det er flere ganger i det siste hvor kamptråden ikke har blitt laget før dagen før kamp. Er det en ide å få noen faste til å gjøre dette, og da litt bedre tid i forkant av kampene? Det er jo flere her som er flinke til det. Føler i hvertfall at det bør tas tak i...

Link to comment
Share on other sites

Synes det tar litt lang tid før nye kamptråder lages for tiden. Nå er det fredag, og Chelsea-kampen er på søndag, og der er ingen tråd. Det er flere ganger i det siste hvor kamptråden ikke har blitt laget før dagen før kamp. Er det en ide å få noen faste til å gjøre dette, og da litt bedre tid i forkant av kampene? Det er jo flere her som er flinke til det. Føler i hvertfall at det bør tas tak i...

 

Helt enig. Jeg synes kamptråden bør bli laget bortimot en uke før kampstart. At førsteposten inneholder alt med en gang er ikke så viktig. Info om hvem som kan spille og slikt kan jo en ikke vite en uke før men da kan iaf diskusjonen begynne. Så får heller førsteposten bli endret senere. Dessuten så diskuteres jo hvem som kan spille i tråden også.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Til de som lager kamptråder (imers etc).

Hva synes dere om dette forslaget.

Dere legger jo alltid inn de siste 5 møtene lagene i mellom.

det kunne kanskje være en idé å linke de til basen som man kan finne på gunners.no for eksempel kan siste fem kampene mellom arsenal og westham linkes hit:

http://www.gunners.no/games/game.php?id=210

http://www.gunners.no/games/game.php?id=159

http://www.gunners.no/games/game.php?id=138

http://www.gunners.no/games/game.php?id=88

http://www.gunners.no/games/game.php?id=71

 

Hva synes dere?

 

BE

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Hei, gidder noen å lage en ny kamptråd. Det er kamp i morgen. Desverre er fokuset vårt helt feil. Det eneste det snakkes om er hvilke spillere vi mister etc. Vi har fortsatt sjansen til å vinne gull :-)

På forhånd takk.

 

Mvh

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...