Jump to content

Hvem får sparken først?


Charlie George

Recommended Posts

Sjølvsagt har Owen sett sine beste år. Guten er ei fallande barnestjerne, som eg skreiv på forumet for to eller tre år tilbake.

19403[/snapback]

 

 

Det vil tiden vise :) Jeg tror du tar feil. Uten skader tror jeg han putter 20 mål for Newcastle. Problemet er evt skader.

Link to comment
Share on other sites

Sjølvsagt har Owen sett sine beste år. Guten er ei fallande barnestjerne, som eg skreiv på forumet for to eller tre år tilbake.

19403[/snapback]

 

Vet ikke helt Paddy. Owen ble vel toppscorer i RM med færrest kamper

fra start av spissene.

Men Owen var elendig siste sesong i Liverpool, men nå har han fått

nye impulser og virker bedre.

Spennende å se samarbeidet Shearer-Owen, spesielt med tanke på at

Souness står bak og truer Owen med bank hvis han ikke scorer mål. :)

Link to comment
Share on other sites

Sjølvsagt har Owen sett sine beste år. Guten er ei fallande barnestjerne, som eg skreiv på forumet for to eller tre år tilbake.

19403[/snapback]

 

Vet ikke helt Paddy. Owen ble vel toppscorer i RM med færrest kamper

fra start av spissene.

Men Owen var elendig siste sesong i Liverpool, men nå har han fått

nye impulser og virker bedre.

19552[/snapback]

Nei, Owen hadde om totalt 14 mål forrige sesong. Ronaldo hadde 24.

Han var på bana i 41 kampar, korav 22 frå start. Flesteparten av måla kom faktisk når han kom inn som innbyttar!

Link to comment
Share on other sites

Mye ville overraske meg om ikke Newcastle tar til fornuft og gir Graham Souness sparken, han blir førstemann som får sparken i Premier League denne sesongen tipper jeg.

 

Hva som angår Michael Owen så tror jeg nok ikke vi har sett det siste til han både på klubb- og landslaget.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Dersom United ikke vinner Premier League i år, er nok veien ut kort for Alex Ferguson ;) . Glazer sier i hvert fall det :ph34r: .

19583[/snapback]

 

link?? ;)

21880[/snapback]

Jeg har også hørt dette som Van Persie har hørt ashcole3! Jeg hørte dette via nyhetene på TV2, så jeg har ikke link!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Da var det gjort. Graeme Souness fikk omsider sparken fra Newcastle. Må si han satt lenger enn forventet. Klubben sliter seriøst i forhold til det som var tanken.

 

Spørsmålet er hvilken klubb som blir hans neste arbeidsgiver. Rart med det, alt han tar går i stykker. Allikevel får han tillit.

 

Kanskje noe for Spudz?

Link to comment
Share on other sites

Da var det gjort. Graeme Souness fikk omsider sparken fra Newcastle. Må si han satt lenger enn forventet. Klubben sliter seriøst i forhold til det som var tanken.

 

Spørsmålet er hvilken klubb som blir hans neste arbeidsgiver. Rart med det, alt han tar går i stykker. Allikevel får han tillit.

 

Kanskje noe for Spudz?

39428[/snapback]

 

Han ville jo definitivt vært en verdig kandidat i sjefsstolen på WHL, men egentlig burde vi jo sende ham hjem til Pool...! Det er jo der han hører hjemme...

Link to comment
Share on other sites

Da var det gjort. Graeme Souness fikk omsider sparken fra Newcastle. Må si han satt lenger enn forventet. Klubben sliter seriøst i forhold til det som var tanken.

 

Spørsmålet er hvilken klubb som blir hans neste arbeidsgiver. Rart med det, alt han tar går i stykker. Allikevel får han tillit.

 

Kanskje noe for Spudz?

39428[/snapback]

 

Han ville jo definitivt vært en verdig kandidat i sjefsstolen på WHL, men egentlig burde vi jo sende ham hjem til Pool...! Det er jo der han hører hjemme...

39492[/snapback]

 

Når GS vurderer hvilke klubber han skal lede er følgende kriterier viktige:

-Hvilke stjernespillere kan jeg sparke for å sette meg i respekt

-Viktig at ingen spillere er fra Scotland, de kan risikere å forstå hva jeg sier og da vil alt bli avslørt

-Hvor stor fallskjerm kan jeg få?

-Viktig at de ligger over midten av tabellen, mindre sjanse for å rykke ned allerede første sesong

-Hvor mange kjente navn kan jeg hente, om de passer sammen på banen spiller mindre rolle da vi ikke har noe system uansett

 

Dette oppsummerer vel hans manager karriere så langt :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Visste ikke helt hvor jeg skulle legge den her siden vi ikke har en egen Newcastle tråd.

 

http://www.dagbladet.no/2010/12/06/sport/f...eague/14599364/

 

Chris Hughton har nå fått sparken i Newcastle og jeg må si at jeg syntes litt synd på fyren. Dro Newcastle rett opp i Premier League og de ligger fortsatt midt på tabellen, men med en gang det blir litt motgang så får han fyken.

 

Ser virkelig ikke at de skal klare å hente inn en bedre manager enn Hughton pdd.

Link to comment
Share on other sites

:lol:-->

QUOTE(Stefan B @ Dec 6 2010, 04:37 PM) 211369[/snapback]

Visste ikke helt hvor jeg skulle legge den her siden vi ikke har en egen Newcastle tråd.

 

http://www.dagbladet.no/2010/12/06/sport/f...eague/14599364/

 

Chris Hughton har nå fått sparken i Newcastle og jeg må si at jeg syntes litt synd på fyren. Dro Newcastle rett opp i Premier League og de ligger fortsatt midt på tabellen, men med en gang det blir litt motgang så får han fyken.

 

Ser virkelig ikke at de skal klare å hente inn en bedre manager enn Hughton pdd.

 

Dette viser jo hvor inkomponent det styret der er. Det er ting som dette som har ødelagt klubben, og som fortsatt ser ut til å ødelegge klubben. Har ingen tro på at noen andre managere kan gjøre klubben særlig bedre enn det Houghton klarer/klarte. Bare det at han har klart å holde spillere som Barton, Carroll og Nolan i sjakk er en stor prestasjon.

Link to comment
Share on other sites

For en ubehjelpelig klubb Newcastle er!

 

Kandidater for den ledige stillingen er det likevel nok av: Souness, Allardyce (igjen), Benìtez, Alan Pardew, Phil Brown, Nils Arne Eggen, Steve "Umbrella" McLaren, Glenn Hoddle, Jolenissen/Grillkongen, Juande Ramos, Gazza, Eli Landsem, Ray Wilkins og Martin O'Neill. Sistnevnte er kanskje den heteste poteten, selv om han antagelig ikke er dum nok til å svare ja.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...