Tony Posted November 6 Report Share Posted November 6 Arsenal gjorde visst alt de kunne for å beholde Edu. Tilbød han samme lønn som han vil få hos Marinakis. Altså triple lønna hans. Ornstein har bekreftet ansettelsen av James King. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted November 13 Report Share Posted November 13 Ben White skal ha gjennomgått et lite inngrep på en meniskskade han har slitt med. Skal visstnok være ventet å være ute mellom 6-10 uker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted November 15 Report Share Posted November 15 On 11/13/2024 at 3:19 PM, Simbad said: Ben White skal ha gjennomgått et lite inngrep på en meniskskade han har slitt med. Skal visstnok være ventet å være ute mellom 6-10 uker. Kor lenge har han slitt med den, stiller meg undrande til timingen av inngrepet. Kunne det ikkje vore gjort pre-season eller er det noko han har slitt med siden sesongen fyst starta? Men to av dei vekene forsvinner heldigvis i nations League -avbrekket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted November 15 Report Share Posted November 15 2 hours ago, Ulfagrafr said: Kor lenge har han slitt med den, stiller meg undrande til timingen av inngrepet. Kunne det ikkje vore gjort pre-season eller er det noko han har slitt med siden sesongen fyst starta? Men to av dei vekene forsvinner heldigvis i nations League -avbrekket. Slik jeg forstår det har han slitt med det siden iallefall slutten av forrige sesong. Men dette skal være en liten meniskskade som i mange tilfeller ikke pleier å trenge inngrep. Man håpte vel at det skulle gå seg til med trening og at han skulle slippe operasjon. Men så har det vist seg utover i sesongen at det ikke har vært tilfelle og at man har vurdert at operasjon er det som trengs. Forhåpentligvis kommer han nå skikkelig tilbake og kan hjelpe oss til noen troféer denne sesongen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted November 15 Report Share Posted November 15 Til dere som ikke tror at Arsenal kan vinne pl denne sesongen. Liverpool ledet ligaen med 5 poeng ved nyttår i fjor. Endte 7 poeng bak oss ved sesongslutt og 9 poeng bak city. Vi har møtt Aston Villa, City, tottenham, Newcastle, Chelsea og bournemouth borte. Liverpool har hatt et ganske lett program frem til nå med 6 hjemme kamper. Vi startet tregt i fjor også og endte 2 poeng bak city som gikk på en crazy run. Blir spennende å se hvordan Liverpool og Slot vil reagere hvis de møter på litt motgang. City kommer til å tape poeng. Har fortsatt troa.🔴⚪ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted November 15 Report Share Posted November 15 Lov å være optimist, jeg tror vi må kjempe om top4 i år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted November 17 Report Share Posted November 17 Jeg tipper at vi med ok margin klarer topp 4. Og tipper at vi får 2 eller 3dje plassen i år. Er ikke optimistisk vedrøende å vinne ligaen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted November 17 Report Share Posted November 17 Vi signerte Sterling på lån. Da kan vi iallefall signere Nusa permanent 😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted November 17 Report Share Posted November 17 1 hour ago, Gunners68 said: Vi signerte Sterling på lån. Da kan vi iallefall signere Nusa permanent 😁 Ang. Sterling. Foreløpig ser det ut til at Chelsea har kommet best ut av dette låneoppholdet så langt. Vi får håpe Sterling viser noe av sitt gamle jeg. Han har ikke imponert så langt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted November 17 Report Share Posted November 17 8 minutes ago, Tapapa said: Ang. Sterling. Foreløpig ser det ut til at Chelsea har kommet best ut av dette låneoppholdet så langt. Vi får håpe Sterling viser noe av sitt gamle jeg. Han har ikke imponert så langt. Ser dessverre ut til at Sterling ikke blir en hit i Arsenal. Ser ut som om ingenting skal lykkes for ham . Nuss tror jeg faktisk kan bli en meget bra spiller. Ung og full av selvtillit. I motsetning til Sterling dessverre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekkern Posted November 17 Report Share Posted November 17 1 minute ago, Gunners68 said: Ser dessverre ut til at Sterling ikke blir en hit i Arsenal. Ser ut som om ingenting skal lykkes for ham . Nuss tror jeg faktisk kan bli en meget bra spiller. Ung og full av selvtillit. I motsetning til Sterling dessverre. Sterling er ferdig på toppnivå dessverre. Som jeg har skrevet i annen topic, Nusa ville vært en meget god signering. Allerede på et svært høyt nivå en mot en, utvikler han seg fysisk og taktisk blir han en toppspiller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted Monday at 08:16 AM Report Share Posted Monday at 08:16 AM Stay humble Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted Monday at 09:11 AM Report Share Posted Monday at 09:11 AM 54 minutes ago, Tapapa said: Stay humble Det var betre stats enn eg trudde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted Monday at 11:53 AM Report Share Posted Monday at 11:53 AM I dag er trekningen for tredje runde i FA-cupen. Arsenal er kule nr 2. Blir spennende å se hvem vi trekker. Håper vi får hjemmekamp og trekker et lag fra League 2 der vi kan bruke de spillerne som ikke spiller så mye. Treningen vises på vsport2 kl 20.10 i dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted Monday at 07:18 PM Report Share Posted Monday at 07:18 PM Vi møter Manchester United hjemme i tredje runde av FA-cupen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted Monday at 07:37 PM Report Share Posted Monday at 07:37 PM 16 minutes ago, Tony said: Vi møter Manchester United hjemme i tredje runde av FA-cupen. Det blir forhåpentligvis avansement til 4 runde for oss. Pep og City derimot er ikke like sikre på å nå 4 runde. De møter Salford hjemme 😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted 17 hours ago Report Share Posted 17 hours ago Hva tenker dere om den nye regelen om timewasting for keepere. Har keeperen ballen lenger enn 8 sekunder så blir det corner. Så gode som Arsenal er på cornere så er det jo perfekt for oss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted 13 hours ago Report Share Posted 13 hours ago 4 hours ago, Tony said: Hva tenker dere om den nye regelen om timewasting for keepere. Har keeperen ballen lenger enn 8 sekunder så blir det corner. Så gode som Arsenal er på cornere så er det jo perfekt for oss. Blir vel håndhevet på samme linje som de andre fantastiske innføringene FA har forsøkt på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts