Jump to content

Mens vi venter...


Andain

Recommended Posts

- Willock
- AMN
- Reiss-Nelson
- Smith-Rowe
- Martinelli
- Nketiah
- Balogun
- Saliba
- Gabriel

Jeg går for denne hypotesen

Willock får det aldri helt til å stemme med den avgjørende pasningen, og fysikken tar seg heller ikke opp nok til å hevde seg i PL. Han får etter hvert en overgang til Brentford, og får en grei karriere i Championship.

Maitland- Niles fikk aldri tillitt i Arsenal. Selges og spiller nå midtbanen/ving for Aston Villa, som har etablert seg i PL. Han er også i de fleste troppene til England. Selvskreven straffetager for Villa.
 

Reiss-Nelson spiller i Crystal Palace, og hjelper dem ut av nedrykkstriden år etter år. Han håper fremdeles på å en gang i fremtiden få en corner over førsteforsvarer.

Smith Rowe etablerer seg som et solid valg sentralt for Arsenal, men er dessverre like ofte på pleiebenken som Wilshere var i sin tid.

Etter fire solide år i Arsenal selges Martinelli for en høy sum til Real Madrid, der han bare delvis lykkes.

Nketiah er tilbake i Leeds, og gjør innhopp i blandt.

Balogun er førstevalg på Arsenal, og snitter på 15 mål pr sesong.

Etter en trøblete start er Saliba nå selvskrevet i Arsenal-forsvaret, men i det franske landslaget er det høy konkurranse, og han må nøye seg med et par kamper på benken.

Gabriel selges for en høy sum til Bayern Munchen, som er regjerende CL mestere. Han er regnet som en av verdens beste stoppere.

Link to comment
Share on other sites

For de som hevder at Willian ble kjøpt inn av noen andre enn Arteta. 

Kia Joorabchian hevder noe annet:

"The fact is I had nothing to do with the signing of Willian. If Jamie had bothered to check with Mikel [Arteta] or [technical director] Edu, they would have said Mikel presented three different times to convince Willian to be his number one signing at Arsenal."

https://www.football.london/arsenal-fc/news/arsenal-thomas-partey-injury-update-19430064

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Simbad said:

Så Willians egen agent hadde absolutt ingenting med overgangen å gjøre? I call BS

Det kan du si, men det var ikke poenget mitt. Poenget var at Arteta ønsket han. Hvis jeg ikke husker feil, så er du en av de som har prøvd å tilskrive dette kjøpet til andre enn Arteta. Stemmer? 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tapapa said:

Det kan du si, men det var ikke poenget mitt. Poenget var at Arteta ønsket han. Hvis jeg ikke husker feil, så er du en av de som har prøvd å tilskrive dette kjøpet til andre enn Arteta. Stemmer? 

KIA VS EDU = William

Arteta delvis sikkert. 3 år er en skam

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Tapapa said:

Det kan du si, men det var ikke poenget mitt. Poenget var at Arteta ønsket han. Hvis jeg ikke husker feil, så er du en av de som har prøvd å tilskrive dette kjøpet til andre enn Arteta. Stemmer? 

Det kan veldig godt være at Arteta ønsket ham, men det var garantert ikke Arteta som valgte å hente ham på treårskontrakt.

Link to comment
Share on other sites

Arsenalsponsor Huawei er i hardt vær om dagen. Mon tro om dette kan ha noe med at Özil råtner på tribunen?

https://www.vg.no/sport/langrenn/i/41Ev0g/kommentator-mener-det-er-forkastelig-at-johaug-ikke-bryter-med-kinesisk-selskap

 

blir spennende å se om Arsenal bryter samarbeidet også (skjer neppe)

 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ben Elfen said:

Arsenalsponsor Huawei er i hardt vær om dagen. Mon tro om dette kan ha noe med at Özil råtner på tribunen?

https://www.vg.no/sport/langrenn/i/41Ev0g/kommentator-mener-det-er-forkastelig-at-johaug-ikke-bryter-med-kinesisk-selskap

 

blir spennende å se om Arsenal bryter samarbeidet også (skjer neppe)

 

Mulig jeg diskuterer med meg selv på feil premisser. Ser dem ikke under sponsorer på Arsenal.com sin hovedside

 

CFD12F22-4C7B-41A7-956D-B15F5748FA5B.png

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Ben Elfen said:

Arsenalsponsor Huawei er i hardt vær om dagen. Mon tro om dette kan ha noe med at Özil råtner på tribunen?

https://www.vg.no/sport/langrenn/i/41Ev0g/kommentator-mener-det-er-forkastelig-at-johaug-ikke-bryter-med-kinesisk-selskap

 

blir spennende å se om Arsenal bryter samarbeidet også (skjer neppe)

 

Tull og tøys, BE. Özil råtner på tribunen fordi han er lat, og bare vil spille fortnite. Dette er en vedtatt sannhet.

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, sas2002 said:

Sitter og ser Moyes fotballen. De er et bedre lag en oss. Vi blir maks på 8 plass i år.

Helt enig, skulle akkurat til å skrive det samme, bedre enn oss i alle ledd, ikke mye støttepasninger i sakte film der i gården. Men håper for guds skyld at vi slår Burnley.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, sas2002 said:

Ser at Willock har kommentert på Øzil sin siste post nå. Det er tydelig at det er mye uenighet her. 

Er det Arteta eller er det kun Kroenke INC som har satt foten ned. Farse hele greia!

Dette du tenker på, på Facebook? Er dette ekte profil?2B247E8F-F4F9-414C-9DB9-36D18F36865A.thumb.png.1bec99f1c1cb1a45399790122e8549fa.png

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, Ben Elfen said:

Dette du tenker på, på Facebook? Er dette ekte profil?2B247E8F-F4F9-414C-9DB9-36D18F36865A.thumb.png.1bec99f1c1cb1a45399790122e8549fa.png

 

22 minutes ago, Ben Elfen said:

Dette du tenker på, på Facebook? Er dette ekte profil?2B247E8F-F4F9-414C-9DB9-36D18F36865A.thumb.png.1bec99f1c1cb1a45399790122e8549fa.png

Tviler men skaper kaos. 

Ser mange rapporter om Luiz og Willian som ønsker Arteta bort, de samme to spillerne som var en stor del av å tvinge Conte ut av Chelsea i 2018, og William var også en stor del av å tvinge Mourinho ut i 2015, hvis det er sant, er det en veldig tydelig mønster her og det stinker, MEN tydeligvis usikre kilder men vi vet aldri om det var Edu som forca gjennom Luiz sin nye kontrakt og William henta jo Edu gjennom agentkoseprat.

Link to comment
Share on other sites

tviler sterkt på om vi som står på utsiden her kjenner hele sannheten om disse sakene. Synes slike konspiratoriske spekulasjoner tjener til lite. I verste fall er de mest til skade... hadde Willian vært en suksess på banen er det ingen som hadde nevnt dette i det hele tatt, sant eller usant...

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, piscator said:

tviler sterkt på om vi som står på utsiden her kjenner hele sannheten om disse sakene. Synes slike konspiratoriske spekulasjoner tjener til lite. I verste fall er de mest til skade... hadde Willian vært en suksess på banen er det ingen som hadde nevnt dette i det hele tatt, sant eller usant...

Godt sagt. Disse påstandene om splid mellom Luiz og Arteta er visstnok usanne. Det er sannelig ikke enkelt å få arbeidsro i denne klubben. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...