Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Jeg skulle sprettet Champagnen hvis så skjedde. Et par kritiske skader på United da og de hadde vært ute av dansen tror jeg. Men som sagt så er det bare for SAF å skru på hårføneren så de tynne krøllene til Platini og hentesveisen til Blatter flagrer, og vips så var det plutselig ikke så farlig lenger.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Sep 6 2009, 10:01 PM) 176263[/snapback]

Jeg har hatt stor respekt for Rooney som spiller men den respekten har han kastet i dass!

 

Respekt for Rooney? Det er faktisk noe jeg aldri har hatt! Makan til ufyselig spiller skal man lete lenge etter!

Så du EM i 2004? Før han ble horebukk og gjeldsslave med ekteskapsproblemer. Men all respekten jeg hadde for han var basert på fotballspilleren Wayne Rooney. Men det ser ut som om disse to rollene har smeltet sammen til en stor klyse.

Link to comment
Share on other sites

Rooney har blitt ennå en spiller som snakker for mye i Media akkurat er det to spillere jeg hater Rooney og Gerrard begge er folk som sier at filming ødelegger fotballen og at folk bør bli straffet og at de aldri gjør det men det er jo helt feil.

Link to comment
Share on other sites

Scholes fikk som fortjent.

 

Når det er sagt, så er han neppe mye dårligere enn mye av det som dominerer midtbanen til Arsenal. Liker absolutt ikke fyren, men Scholes er en kriger. Og Man U fremstår igjen som et vinnerlag...

 

Ellers er det fint å se at Scholes blir straffet. Dog hadde vel neppe dette skjedd på OT?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...