Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd

Guest larsenal

Recommended Posts

16 hours ago, Gunners68 said:

Solskjær får vel snart sparken i United -dessverre 🙂 

Jeg liker ikke ryktene om at Pochettino skal erstatte Solfjær. Pochettino er en klassemanager og United har en glitrende stall. De kan bli gode med han ved roret. Med Solskjær så har faktisk Arsenal flere ligaseiere enn United på Old Trafford.

• Replies 4.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg leser flere plasser at United får mye skryt for å forsterke stallen, selv om de vant ligaen forrige sesong. Fatter ikke helt hvorfor de får så mye skryt. De har hentet Phil Jones, som jeg vil påst

Silly? En spiller som allerede er proven i Premier League, som har potensialet til å bli Englands beste midtstopper i framtiden, og som ikke minst kan bekle flere roller på banen (blant annet defensiv

Young er en landslagsspiller som aldri har vært stabil eller prestert på høyeste nivå. Tror ikke han vil dominere for United og prisen er i mine øyne alt for høy. 10 mill hadde vært mer passende. Men,

Posted Images

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
1 hour ago, pires said:

Hvordan er det mulig at Rashford er verdt 1,71 milliarder. Han er ingen dårlig spiller, men er ikke akkurat en garantist for 30+ mål i sesongen. Er vel kun i CL han har imponert med 6 mål på 6 kamper

https://www.tv2.no/a/11877797/

Jeg irriterer meg bare over at Håland ikke spiller for oss. Faren hans er jo en gooner og han burde tvunget sønnen til å velge rett klubb. 

Så Solskjær & co tok tabellteten. Men norske medier er like sveiseblinde som før. På samme måte som ManU har vært bedre enn resultatene skulle tilsi i dårlige perioder, har jo resultatene vært rimelig flatterende i det siste. Ja, de har naturligvis blitt bedre, og de kan naturligvis vinne serien. Men har de imponert spillemessig? De har klart å vinne mange ganske jevne kamper, enten ved et heldig mål, eller glimrende enkeltprestasjoner. Men hvor lenge vil en slik flyt vare, hvis de fortsetter å spille nokså ordinært?

Og toppen av kransekaka er VG som bruker overskriften "volley-perle" om scoringen til Pogba mot Burnley; en halvsleiv som treffer en forsvarer, slik at ballen skifter retning og utmanøvrerer keeper, og ballen går mellom beina hans... er det mulig å være så tendensiøse og ha en så total manglende evne til å se bak resultater? Ja, tydeligvis er alt mulig når det gjelder norske medier... 😁😳

• Create New...