Jump to content

Hvem blir Vieiras etterfølger?


Guest ReYeS

Hvem skal erstatte Paddy?  

62 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vi trenger kanskje ikkje en ny "Vieira" i så måte. Det vi treng er ein sentral (defensiv) midtbanemann, for bredda i stallen sin del. Vi var ikkje godt forspent sentralt på midten i fjor, og sjølv om vi var uheldige med skader så har vi mista både Edu og Vieira.

 

Vi står igjen med tre sentrale. Flamini, Fabregas og Gilberto. Hleb, Ljungberg og Pires er vel alle nødløysingar sentralt og er ikkje å foretrekke. Fort gjort at vi må trå til nødløsning, med skade på to av dei andre.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply
Guest A. Hleb

INGEN kan erstatte Vieira.. hvis wenger ikke snart gjør noen kjøp så spiller vi faktisk med svakere lag enn før... og chelsea er jo allerede i gang med å kjøpe spillere for mange milliarder!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er i alle fall glad for at vi ikke ser på Essien som erstatter til Vieira. Det er riktig nok pre-season, men han var ikke akkurat en spiller jeg ville ønsket til klubben. I alle fall ikke til en pris som Lyon ønsker, jeg er glad vi har Wenger og ikke en Roman-type! :lol:

 

Tror og håper at Flamini eller Cesc vil danne sentral midtbane med Gilberto denne sesongen.

Det blir en spennende sesong!! :lol:

Link to comment
Share on other sites

INGEN kan erstatte Vieira.. hvis wenger ikke snart gjør noen kjøp så spiller vi faktisk med svakere lag enn før... og chelsea er jo allerede i gang med å kjøpe spillere for mange milliarder!

15210[/snapback]

 

Chelsea vil aldri kunne bli noen målestokk for hverken Arsenal eller andre klubber i Premier League når det gjelder spillerkjøp. Midlene som dem har kan vi se langt etter.

 

Vi har mistet Vieira ja, men vi sitte igjen med fantastiske Fabregas som tok Premier League og Champions League med storm forrige sesong. Ingen tvil om at Vieira har satt sitt preg på Arsenal og ikke minst Engelsk fotball, men livet går videre uten han.

 

Midtbanen er vårt sterke punkt :

 

Pires, Ljungberg, Flamini, Fabregas, Hleb, Pires, Gilberto, Bentley, Reyes, Song (?) (tok med våre kantspillere også).

 

Det eneste jeg savner sålangt er en partner på topp sammens med Henry.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Viggo Viking

Det ser ikke ut som Arsenal vil kjøpe inn noen erstatter for Vieira i nærmeste fremtid.

 

http://www.sportinglife.com/football/news/...l&TEAMHD=soccer

 

"I have worked very hard on the youth policy and I must find a player who is better than Cesc Fabregas, Mathieu Flamini and Gilberto Silva to replace Patrick."

 

"At the moment, I have not found one. I don't want to buy a player for the sake of buying a player."

 

Det er imidlertid tydelig at Wenger vil handle når den rette spilleren blir tilgjengelig til en fornuftig pris.

Link to comment
Share on other sites

Fornuftig av Wenger å vente til han i såfall finner den rette til å erstatte Vieira. Tror det er mange trenere som ville kjøpt en eller annen, kun for glede fansen eller i desperasjon. Men Wenger stoler på ungguttene og stresser ikke, syns det er veldig fornuftig av han. Han har gjort sånt før, og vi vet at Wenger knows...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

http://www.arsenal.com/article.asp?article...g+a+new+signing

 

Wenger er på jakt etter en ny spiller, men denne gangen vil han ikke si om det er en keeper eller utespiller han jager. Kan fort være den nevnte Emana han snakker om, som eventuelt er tiltenkt som erstatter for Vieira!

 

 

After Wednesday night’s victory, Wenger was a little more precise. “We are chasing a player, yes,” he said. “I’ll try to bring him in.”

 

Of course, the target in question could be an outfield player. The manager is keeping his cards close to his chest at this stage.

Link to comment
Share on other sites

Mener bestemt at det vil være klokt å hente inn erstatter for Vieira og ikke minst en keeper som kniver om keeperplassen. Tror Flamini og Fabregas gjør sitt beste, men begge er unge...

 

Om eventuelt Achille Emana er mannen vet heldigvis ikke jeg.

 

Når stenger forøvrig overgangsvinduet?

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomas

Ved god hjelp av Tony Adams har vi blitt linket til Achille Emana. Jeg vet absolutt ingenting om denne spilleren (har ikke sett han på CM/FM engang :huh: ). Men her er i alle fall litt info om gutten. Jeg er en av de som mener virkelig at Wenger knows, så jeg har selvfølgelig store forventninger. Måtte de bare slå til igjen!

Link to comment
Share on other sites

Håper denne spilleren Wenger er ute etter før vinduet stenger er Javier Mascherano... Ville vært en perfekt erstatter for Vieira, ligner i spillestilen også. Når Maradona beskriver han som ''a monster''(i positiv betydning) borger det for kvalitet. Ja, jeg vet han gikk til Corinthians denne sommeren, men at han drar videre er ikke nødvendighvis helt utelukket:

http://skysports.planetfootball.com/list.a...l&channel=spain

Men det er At.Madrid han er linket til :D ..

Hadde han gått dit, mens wenger satt på rompa med lommeboka i baklomma, hadde jeg blitt muggen ihvertfall!!!! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ifølge The Sun er Wenger fortsatt på jakt etter Vieira's erstatter.

 

Gunner get £7m Papa

 

ARSENE WENGER is ready to splash out £7million on Fulham midfielder Papa Bouba Diop.

 

Arsenal’s boss has told the Highbury board he needs fresh blood to stop the Gunners fading against Chelsea and Manchester United.

 

And he wants Diop, 25, to replace Patrick Vieira and make up for missing out on Julio Baptista.

 

Vieira’s fellow Senegalese midfielder has become a huge hit in just over a year at Craven Cottage.

 

Fulham boss Chris Coleman fended off Everton by slapping an £8m tag on the World Cup star.

Link to comment
Share on other sites

Diop er jo en koloss på midtbanen og har imponert i Fulham.

Tror derimot de vil ha ganske mye penger for han, men jeg anser han som en eventuell bra forsterkning. Og tviler sterkt på at Fulham som ikke er akkurat et topplag, nekter å gi slipp på han hvis et tilbud fra Arsenal skulle komme.

Om han er den målscorende spilleren Wenger er ute etter vet ikke jeg, men han har vel hatt et par kanonscoringer siden han kom til PL.

Om det er noe i dette ryktet og Wenger kjøper han er vel spørsmålet er hvilke signaler det gir til f.eks. Flamini, som pr. i dag er 3. valg med Song på utfordrerplass.

 

Tror likevel Ballack er et bedre kjøp.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...