Jump to content

En uforbeholden hyllest til en stor spiller.


Chaz

Recommended Posts

Føyer meg pent inn i rekken til de som hyller Vieira sin fantastiske innsats for Arsenal helt siden debuten som han gjorde mot Sheffield Wednesday i 1996. Han har gitt oss ni gode år, med blant annet tre ligamesterskap og fire FA-cupmesterskap.

 

Synes du også fortjener ros for innsatsen som kaptein!

 

Lykke til videre!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply
Trist at en stor spiller skal svikte slik.

Å være kaptein er visst ikke stor nok utfordring for vingle-Pat.

 

Utakk er verdens lønn....og vice verca!!!!!!

 

Håper han ikke blir savnet!!!!!!

 

Og for Vieiras del håper jeg at det var Arsenals som ønsket å selge mer enn han ønsket å dra!

14215[/snapback]

 

 

Velvel.. bedre å Hylle ham, enn å være bitter å sur :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Takk for ALT Vieira, og lykke til i Juventus.

 

Veit ikke hva jeg skal skrive, men skal prøve å få ned noen ord uten at det blir for dumt.

 

De siste årene har du vært selve symbolet på Arsenal, en klubb som har vokst i takt med dine prestasjoner og kvaliteter.

Du kom som en ung og talentfull spiller, men det tok ikke lang tid før fotballverdenen så hvilke utrolige kvaliteter som du besitter. Fysiske og tekniske kvaliteter i en elegant blanding, og som har gjort deg til en legende i Arsenal drakta.

Får tårer i øyenene når jeg veit jeg ikke får sett deg i Arsenal drakt neste sesong, men slik er desverre livet. Du ville prøve noe nytt, og det forstår jeg. Du har gjort enormt mye for Arsenal, så INGEN har rett til å si noe negativt om at du reiste for å prøve noe nytt. Arsenal får mye penger for deg, slik at Wenger har mulighet til å handle inn spillere slik at klubben fortsetter sin fremgang.

 

Uten deg hadde ikke Arsenal vært den klubben som de er idag, og heller ikke vunnet så mye som det vi har gjort de siste årene. Arsenal har blitt en klubb som er helt i europa-toppen, og som spiller fotball som ALLE vil se.

En klubb som har visst angrepsfotball som ingen før har spilt, og en klubb som har slått rekorder etter rekorder.....hvem glemmer 49 uten tap?

 

Nei, nummer 4 er for meg hellig, akkurat som drakt nummer 6.

Takk for ALT du har gjort for Arsenal FC, og lykke til videre i karrieren :rolleyes:

 

Du vil ALLTID ha en spesiell plass i mitt hjerte, ALLTID.

Link to comment
Share on other sites

Takk til Vieira for mange fantastiske år! Takker også eXilAz for en fantastisk video som definitivt kommer til å bli hentet frem igjen!

 

Håper du lykkes i Juve, Paddy, og at ingen av dine ex-lagkamerater finner det for godt å følge etter deg.

Link to comment
Share on other sites

En videohyllest til Patrick Vieira!

 

http://www.arsenalweb.net/index.php?subact...at=4&side=index

 

Enjoy!

14014[/snapback]

 

Meget bra! Fikk frysninger!

 

Herlig å se Vieira sine mål mot bl.a. Tottenham, Man U, Newcastle og ikke minst mot Leicester, der han senere løftet pokalen!

Link to comment
Share on other sites

F*** og, det begynner virkelig å synke inn nå. Dette er like jævlig som da Liam Brady og Charlie Nicholas gikk. H****** heller! Det er som om en av dine nærmeste blir revet bort. Dritt og lort. Ni år med glitrende fotball, sugende tacklinger og 110% engasjement, og hjertet utenpå drakta! Jeg skule så inderlig gjerne ha sett deg løfte PL trofeet etter den siste kampen på Highbury, Paddy. Men slik blir det nå en gang ikke.

 

H******s dritt!!! :(  :D  :(

 

Uansett Paddy, you will always be my man!

14028[/snapback]

 

 

Fy faen jeg er helt enig med deg der Chaz!

Synd Paddy ikke løfter trofeet over seg!

Men vi har Capten Henry som skal gjøre det i år!!!

Link to comment
Share on other sites

En legende i vår historie har forlatt oss. For meg er du den eneste som kan kalles Mr Arsenal etter at Adams la opp, og jeg tror det vil ta lang tid før v i får oppleve det igjen. Tror ikke det helt har gått opp for meg at du har dratt. Vil i lang tid se etter dine lange kliv,susende tacklinger og ditt inspirerende demprament.

 

Lykke til videre. For meg vil du alltid være en arsenal spiller

Link to comment
Share on other sites

Guest Kaiza

Paddy vil nok gjøre det bra i Juve... men han kommer nok aldri til å gjøre det like godt der som hos oss. Vil likevel takke han for det han har gjort for klubben. Han er selve symbolet på Wengers "snu"-opperasjon for 9 år siden. Thanks mate :D

Link to comment
Share on other sites

Slutten av en æra, og begynelsen på en ny.

 

At det var på tide med nye utfordringer for Paddy er det ingen tvil om. Han er ingen engelskmann til å bli såpass lenge i Arsenal. En dag vil nok Henry også desverre forlate oss. Slik er fotball og slik er livet. Hvis vi ser bort ifra den triste siden av dette så er det veldig gøy å se våre favorittspillere i nye omgivelser og utfordringer. Vi får også en forandring på vårt lag som også er spennende. Forandring fryder, ikke sant?

 

Jeg har alltid likt Paddy, og jeg har alltid likt Juventus til de av dere som ikke har fått det med seg. Før Vieira ble klar for Juventus var jeg allerede bestemt for å dra ned til Torino til høsten og få med meg en Juve kamp.

 

Jeg avslutter dette med å si: "Go on Paddy, give the old lady a kick in the ass" :huh:

 

Lykke til!! :-|

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Gooner_87

Skjønner ikke helt vitsen med å hylle Vieira. Joda han har hatt mange flotte sesonger for gunners, men jeg synes han har vært skuffende spillemessig i de siste sesongene. Dette er helt preget av at han ikke har/hadde et like stort hjerte for klubben lenger.

Han har jo ønsket seg vekk fra Arsenal i mange somrer på rad nå. Han var jo nærmest klar for Real i fjor sommer.

At han forlater oss til fordel for Juventus er jo et bevis på at han endelig har fått sitt ønske oppfyllt om å forlate Arsenal. Jeg mener at Vieira på veldig mange måter har sviktet arsenal ved å stadig flørte med andre storklubber. Slik skal ikke en kaptein være...

 

Men nå er han borte, og det er kanskje like greit for klubben, men jeg ser som sagt ingen vits i å hylle han. Ian Wright var en ekte 100 % ekte gooner. Det samme kan dessverre ikke sies om Vieira, uansett hvor god han var.

 

Håper Hleb kan bli en like stor spiller som Paddy, men med et mye større hjerte for klubben.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...