Jump to content

Armand Traoré


Richardinho

Recommended Posts

  • Replies 178
  • Created
  • Last Reply
Guest Thierry Henry

Jeg tror ikke dette er en spiller som kommer til å spille så mye for A-Laget så vi burde nok kjøpe oss en rutinert klassestopper.

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

Han er sikkert god han.. men jeg syns også vi burde sikre oss noen mere rutinerte spillere..

Vi skal jo kjøpe Hleb og han er ganske ung, og Baptista er ikke så gammel han heller tror jeg...

Nå er det på tide å kjøpe noen med rutine! ;)

Link to comment
Share on other sites

Wenger har nok ikke handlet inn Traore for å forsterke årets eller for den saks skyld neste års forsvar. Å hente inn talenter før dem slår igjennom for fullt har blitt minst like viktig som å "dyrke" egne talenter i klubben i dagens fotball, spesielt med tanke på at Arsenal ikke er blandt de aller rikeste klubbene i verden.

 

Spillere som Senderos og Fabregas er gode eksempler på dette. Men det vil selvsagt være noen unge spillere man henter inn som ikke slår igjennom som man hadde håpet (Pennant for å nevne en isåfall).

 

Nå finnes det selvsagt også baksider med at store klubber henter inn unge talenter til klubben, de kan fort ende opp med lite spilletid og at utviklingen stangnerer. Frankrikes landslagssjef bruke Aliadiere som ett eksempel på dette. Men nå skal sies at han har vært maksimalt uheldig med skader i sin Arsenal karriere sålangt.

Link to comment
Share on other sites

Guest ReYeS

jeg syntes det er bra at AW fortsetter å hente unge spillere!!!

Det er viktig at vi satser på fremtiden, selv om vi har utrolig mange gode talenter......så er det alltid gøy å se de nye talenten i carling cupen........og kansje dette virkelig blir en god spiller, eller ikke.......det er det som er så gøy å se!!!

Link to comment
Share on other sites

jeg syntes det er bra at AW fortsetter å hente unge spillere!!!

Det er viktig at vi satser på fremtiden, selv om vi har utrolig mange gode talenter......så er det alltid gøy å se de nye talenten i carling cupen........og kansje dette virkelig blir en god spiller, eller ikke.......det er det som er så gøy å se!!!

13206[/snapback]

Jah, Carling cupen er jo gøy å se på da! ;)

Men det jeg ikke forstår er hvorfor Wenger ikke bryr seg om den....! ;)

 

Gøy å hente nye unge spillere! :)

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

Ja, selvfølgelig fint at det kommer unge spillere til Arsenal ( hente inn talenter er Arsene W best på i hele verden!! )

 

Men når kommer de andre mer rutinerte?

Er det noen som har hørt noen rykter om hvem Wenger vil kjøpe?

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

Nye stadionen til arsenal.. emirates stadium. er ikke den ganske dyr?

 

Har arsenal penger til å hente de største klassespillerne?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Thierry Henry

Hva skjedde med Armand Traore?.

 

jeg leste på internett at Arsenal ville skaffe seg Alexandre Song etter katastrofen med Armand Traore.

 

Har det skjedd noe som gjør at han ikke kommer til Arsenal?.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Idag ble A.Traore fjernet fra www.arsenal.com i spillerprofilen, samtidig som overgangen ikke har blitt bekreftet av Wenger eller andre i klubben. Mye tyder på at Traore ikke er blitt kjøpt alikevel.

 

Nå skal det dog nevnes at her om dagen var Igor Stephanovs oppført i spillerstallen vår på nevnte side.

Link to comment
Share on other sites

Nå skal det dog nevnes at her om dagen var Igor Stephanovs oppført i spillerstallen vår på nevnte side.

17267[/snapback]

 

Igor Stephanovs ja, det er nok noen år siden ja :P

17277[/snapback]

 

 

.. Takk gud for det. Gremmes enda over en viss kamp med han og Oleg Luzhny i midtforsvaret

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...