Jump to content

Knekkebrød


Guest Hleb

Hvilken side smører du på?  

36 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

HAHAHAHAHAHA!!! <_< :P :lol:Du kødder nå vel??

 

Nei jeg gjør ikke det!

12804[/snapback]

 

 

Da trenger du en liten leksjon i verdenssamfunnet iallefall!! ;)

12808[/snapback]

 

Lag dere en verdens/krigs tråd så kan dere diskutere så mye dere vil...men dette er en KNEKKEBRØD-TRÅD! hehehehehehehe! :lol: ;)

Link to comment
Share on other sites

Da jeg la merke til at de som smører på den siden med hull, tok jeg kontakt med Wasa. I dag fikk jeg mail, og her er svaret:

 

Dette er et spørsmål mange lurer på.Det ble for mange år siden holdt en undersøkele i Sverige

blandt kundene ,da ble resultater 50-50.

I Norge hadde vi og en avstemning blandt kundene i år 2000,da ble resultatet 61% for den flate siden

og 39% for den hullete siden.

Hvorfor alle bilder og reklame på TV,skyldes at den hullete siden ser mere delikat ut på bilder.

 

Dette er fra en kundekonsulent i wasa.

 

Det er altså flertall for den flate\ smoothe siden i Norge, stikk i strid med forumet.

Link to comment
Share on other sites

Da jeg la merke til at de som smører på den siden med hull, tok jeg kontakt med Wasa. I dag fikk jeg mail, og her er svaret:

 

Dette er et spørsmål mange lurer på.Det ble for mange år siden holdt en undersøkele i Sverige

blandt kundene ,da ble resultater 50-50.

I Norge hadde vi og en avstemning blandt kundene i år 2000,da ble resultatet 61% for den flate siden

og 39% for den hullete siden.

Hvorfor alle bilder og reklame på TV,skyldes at den hullete siden ser mere delikat ut på bilder.

 

Dette er fra en kundekonsulent i wasa.

 

Det er altså flertall for den flate\ smoothe siden i Norge, stikk i strid med forumet.

12899[/snapback]

 

Meget interessant problemstilling Hleb...

 

Jeg smører også på den smoothe siden, men og dette er et viktig men; hvis jeg mot formodning ikke benytter smør, men bare "klasker" på et pålegg, la oss si fårepølse for enkelhets skyld, kan jeg være troende til å benytte den "ruglete" siden som underlag for min fårepølse.

 

Er pålegget derimot syltetøy eller annen utflytende materie, er kun den smoothe siden aktuell !

 

Når det gjelder tallene du har fått fra Wasa, mistenker jeg Wasa for å ha pyntet på Sverige-tallene. Kanskje de frykter en stigmatiserende effekt for de som evt. måtte havne i minioritets-gruppen. Dette er dog bare spekulasjoner fra min side...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...