Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Diarra hadde passet bra i Arsenal etter å ha sett han mot RBK. Tror faktisk ikke han ligger noe tilbake for Essien. Blir spennende å se hva Wenger gjør fremover angående spillerkjøp. Hvis Wenger velger å hente en midtbanespiller tror jeg Diarra er spilleren som kunne gjort en skikkelig jobb!!

Link to comment
Share on other sites

Når blei kampar mot RBK en målestokk? Diarra er god - men det er også Cesc Fabregas - som også var strålande mot RBK.

 

Ser ikkje vekk frå at Diarra kan vere ein bra mann - men å sei det etter en kamp mot RBK blir drygt.

Link to comment
Share on other sites

Når blei kampar mot RBK en målestokk? Diarra er god - men det er også Cesc Fabregas - som også var strålande mot RBK.

 

Ser ikkje vekk frå at Diarra kan vere ein bra mann - men å sei det etter en kamp mot RBK blir drygt.

21928[/snapback]

 

At han er en av de viktigste spillerne til Lyon sier sitt. Selv om de ikke spiller mot verdens beste lag kan man se at han har ferdigheter. Akkurat som man så at Yaya Toure kunne spille fotball, men jeg er forsåvidt enig Paddy. Kunne godt tenkt meg å se han mot bedre motstand.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Har lyst til å se Lukas Podolski i Arsenaltrøya, selv om vi har mange venstrebeinte spisser i Arsenal.

Vet imidlertid ikke om Podolski selv har lyst.

Men jeg har i hvert fall lyst til å se dette polskfødte talentet fra Tyskland i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Han Anderson som ble kåret til u17's beste spiller skal tydeligvis til Porto neste sommer. Søren også.

Brasse  med gode dribleferdigheter, har afro, spiller for Gremio.. Sier ikke mer enn det.

22320[/snapback]

Brasilianske spillere er veldig interessante. Håper Wenger følger med litt på det området.

Link to comment
Share on other sites

Generelt synes jeg det var mange spillere i U17 verdensmesterskapet som var verdt å ta en nærmere titt på.

Dos Santos er nevnt, så er Anderon og Sahin, men det var mange andre som også var veldig talentfulle Håper Arsenal fulgte med denne turneringen, ville vært litt rart om de ikke gjorde det.

Savner egentlig at Arsenal henter inn noen virkelig talentfulle unge spillere. Det begynner å bli en stund siden vi fikk frem Henry, Vieira og Anelka..(bortsett fra Cesc da)

Tar jeg veldig feil hvis jeg påstår at Cesc ble hentet etter U17Em, der han var toppscorer?

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Tar jeg veldig feil hvis jeg påstår at Cesc ble hentet etter U17Em, der han var toppscorer?

22330[/snapback]

Du har helt rett der Jensegutt.

Cesc ble hentet etter U17-Em i 2003 i Finland, hvor han storspilte for Spania og ble toppscorer i hele sluttspillet ;) .

Link to comment
Share on other sites

jeg så diarra når lyon spilte mot real madrid(3-0) og denne mannen var faen meg overalt på banen, ikke en man som kom forbi han.

 

rett og slett jævlig god..

 

håper han kommer når vinduet åpner

 

 

 

 

 

quincy fra start...

Link to comment
Share on other sites

Apropos unge brasser..

Kerlon, 17 årig spiss som spiller for Cruzeiro. Visstnok et talent på lik linje med nevnte anderson. Fremtidens måte å drible på det her eller?

http://www.aftonbladet.se/atv/player.html?...D=26&clipID=557

22429[/snapback]

Dette klippet har jeg sett før, og jeg blir aldri lei av å se på det! Han er den nye Ronaldinho og Henry, men han her blir bedre enn de gamle.

Link to comment
Share on other sites

Apropos unge brasser..

Kerlon, 17 årig spiss som spiller for Cruzeiro. Visstnok et talent på lik linje med nevnte anderson. Fremtidens måte å drible på det her eller?

http://www.aftonbladet.se/atv/player.html?...D=26&clipID=557

22429[/snapback]

 

Ha ha ha, det var jo bare vittig!!

Sinnsykt god han var med hodet da. Men om han har teknikken med beina er noe annet..

Link to comment
Share on other sites

Synes Arsenal bør ta en titt på Per Ciljan Skjelbred! Gi han noen par år så er han på et høyt nternasjonalt nivå! Et kjempetalent!

 

 

 

Velkommen til forumet. Dette innlegget hører hjemme på rykteforumet, under denne tråden. Her kan man ramse opp alle spillere man måtte ønske seg til Arsenal.

 

Limt inn.

Mod

Link to comment
Share on other sites

Synes Arsenal bør ta en titt på Per Ciljan Skjelbred! Gi han noen par år så er han på et høyt nternasjonalt nivå! Et kjempetalent!

 

 

 

Velkommen til forumet. Dette innlegget hører hjemme på rykteforumet, under denne tråden. Her kan man ramse opp alle spillere man måtte ønske seg til Arsenal.

 

Limt inn.

Mod

22536[/snapback]

 

Gutten er et kjempetalent. Han ligger ikke langt bak gutter som Fabregas og Obi Mikel. Opp til han selv hvor god han skal bli, men er en spiller som er innteresant å følge.

Link to comment
Share on other sites

Og nok ein gong blir ein norsk unggut hausa opp til dimensjonar han ikkje er i nærleiken av..

22745[/snapback]

 

Ciljan er vel den som fortjener mest å bli hausa opp....Personlig nevner jeg bare spillere som kan bli gode nok for Arsenal, man veit jo aldri med noen talenter. Ciljan kan bli en europeisk toppspiller, og da kan han bli god nok for Arsenal...Om han kommer er en annen ting. Jarstein er 21 og spiller fast i tippeligaen, har vært og trent med manu flere ganger. Klart han kan bli god nok. Når det gjelder resten av norske spillere ser jeg kun på Fredheim Holm som en som kan bli god nok, holder og en mulighet for at Grindheim kan bli en toppspiller i Europa.

 

Du er for negativ angående unge norske spillere Paddy... :angry:

Link to comment
Share on other sites

Den av de norske unggutta som for øyeblikket ser ut til å komme seg lengst må jo være Hæstad da. Han kan bli stor i Europa, og jeg ser ikke bort fra at han kan komme til en PL-klubb heller! Det mener jeg om Grindheim også. Men "Doffen" ser best ut nå... Ciljan kan også nå veldig langt, ser ikke brt fra det.. :angry:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har et par spillere som jeg ville sagt at jeg ville hatt i klubben, men som ikke er satt rykter til eller noe sånt, så jeg ville bare lage en tråd om spillere som dere kunne tenke dere kom til Arsenal i fremtiden...

 

Snakk ut om deres drømmer om spillere som dere ønsker! :angry:

 

 

Jeg ønsker:

 

Ballack!

han er den perfekte "erstatteren til Vieira". Han er sterk, kreativ, teknisk, rask osv.osv. Han hadde glidd lett inn i Arsenal og spillestilen deres! Ennå en grunn til at han kan komme til Arsenal snart er at han er/blir bosma-spiller og blir da GRATIS!

 

Sørensen!

hadde blitt en konge keeper i Arsenal! Han er sterk i kroppen, og det gjør han god ute i feltet, mens han også har spenst og er høy, noe som gjør han god også på streken! En komplett keeper!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...