Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Guest Viggo Viking
hva med Per Ciljan Skjelbreid?

 

har ennå til gode å se ham gjøre en dårlig kamp. Wenger kan jo klare å forme ham om til en Arsenal spiller mens han enda er ung.

20610[/snapback]

 

Here we go again!

 

:D Nå har jeg mistet tallet på hvor mange nordmenn som "skal" være gode nok for Arsenal.

 

Hadde nå enda noen av disse innleggene vært humoristisk ment...

Link to comment
Share on other sites

Men MILAN BAROS, reis over fra Villa-Park til Emirates du neste år!!!

Han er den sorten spiss vi leter etter! Løper mye, er rask, teknisk og passer nok godt inn i AFC på siden av Thierry...Løp å Kjøp, Wenger!!!

 

Vil du vi skal kaste bort pengene våre? for det første er Vp, Henry og reyes bedre enn Baros.

For det andre har quincu og Lupoli potensiale til å bli mye bedre. For det tredje tror jeg ikke han ville passet inn hos oss,fordi han er(var ihvertfall i L'pool) en dårlig lagspiller, alt for egoistisk og han velger ofte feil løsninger. dessuten scorer han for lite mål.. Min mening om han ihvertfall!

Link to comment
Share on other sites

hva med Jarstein i ODD buret? kast Almunia og sats på Jarstein. når man er en av Norge's beste keepere allerede som 20 åring da må det være bra nok potensial i han.

 

sier ikke dette for at jeg er  skikkelig ODD-fan, men han kan det bli noe stort ut av.

21066[/snapback]

 

 

Jarstein er et kjempetalent, uten tvil....Gi han noen år i andre klubber så kanskje....

Link to comment
Share on other sites

hva med Jarstein i ODD buret? kast Almunia og sats på Jarstein. når man er en av Norge's beste keepere allerede som 20 åring da må det være bra nok potensial i han.

 

sier ikke dette for at jeg er skikkelig ODD-fan, men han kan det bli noe stort ut av.

21066[/snapback]

 

 

Jarstein er et kjempetalent, uten tvil....Gi han noen år i andre klubber så kanskje....

21146[/snapback]

ja du ahar sett det du også :huh:

Link to comment
Share on other sites

Men MILAN BAROS, reis over fra Villa-Park til Emirates du neste år!!!

Han er den sorten spiss vi leter etter! Løper mye, er rask, teknisk og passer nok godt inn i AFC på siden av Thierry...Løp å Kjøp, Wenger!!!

 

Vil du vi skal kaste bort pengene våre? for det første er Vp, Henry og reyes bedre enn Baros.

For det andre har quincu og Lupoli potensiale til å bli mye bedre. For det tredje tror jeg ikke han ville passet inn hos oss,fordi han er(var ihvertfall i L'pool) en dårlig lagspiller, alt for egoistisk og han velger ofte feil løsninger. dessuten scorer han for lite mål.. Min mening om han ihvertfall!

20961[/snapback]

 

Han er iallefall LETT Villa's beste spiller nå, og han hadde nok passet inn i Arsenal tror JEG.

 

Men da er der BARE Ballack som stå i hodet på meg. Hvis henry ikke blir solgt og han hadde komt så hadde laget utklassert ALLE i PL, lett! Håper at Wenger ser på det den samme veien som meg...

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
når vi solgte vieira skulle vi tatt emerson i bytte :angry:  d hadde blitt bra!

20975[/snapback]

Jeg mener også at vi burde hatt Emerson i Arsenal.

Påpekte det tidligere, men da var de aller fleste innpå her lunkne med tanke på en overgang.

Link to comment
Share on other sites

diarra, v.bommel, ballack en av de og jeg hadde blitt storfornøyd..

hvert fall på midten..

 

 

L man står ut sesongen.. så henter vi en klasse keeper..

ut med cygan inn med en ung stopper til..

 

og så en jævlig god spiss partner til henry( torres kansje?)

 

ville blitt uslåelig!!!

Link to comment
Share on other sites

Det er kamper som Ajaxkampen som virkelig utvikler spillere som

Fabregas og Flamini.

Jeg har troen på begge disse og tviler sterkt på et Ballack kjøp.

21871[/snapback]

 

Hadde ikke sagt nei til Ballack. Spørsmålet er vel hvor aktuelt det er. Uansett er jeg enig, er fint Fabregas og Flamini får sånne kamper.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...