Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Om et par sesonger håper jeg så inderlig at dette er startoppstillinga vår i Champions League (drømme):

Ramsdale

Aarons - White - Gabriel - Tierney

Lokonga - Partey

Saka - MØ8 - ESR

Haaland

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Simbad said:

Om et par sesonger håper jeg så inderlig at dette er startoppstillinga vår i Champions League (drømme):

Ramsdale

Aarons - White - Gabriel - Tierney

Lokonga - Partey

Saka - MØ8 - ESR

Haaland

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg håper virkelig at Saliba slår igjennom hos oss. I mitt framtidige lag noen år fram i tid, så er  Pepe selvskreven. Nærteknikken hans er fantastisk og han kan bli hur god som helst. På topp så er Haaland selvskreven, han bør gjøre sin gooner pappa stolt ved å spille for oss. 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Tapapa said:

Dessuten så tror jeg at jeg ikke er like glad i Tierny som de fleste her på forumet. Han var dårlig på begge baklengsmålene mot Chelsea. Kanskje ham er bedre som stopper? Dessuten så liker jeg Tavares! 

Han var elendig mot Chelsea. 

Link to comment
Share on other sites

Tierney er vårt minste problem. Han har gjentatte ganger vært vår soleklart beste spiller. For å ikke snakke om hans offensive bidrag. Han burde (hvis spissene våre ikke var ræva i fjor) hatt rundt 10 målgivende ved siden av å være vår mest solide forsvarsspiller.

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Stefanb said:

Tierney er vårt minste problem. Han har gjentatte ganger vært vår soleklart beste spiller. For å ikke snakke om hans offensive bidrag. Han burde (hvis spissene våre ikke var ræva i fjor) hatt rundt 10 målgivende ved siden av å være vår mest solide forsvarsspiller.

Er helt enig i at han sikker var vår beste spiller totalt sett i fjor. Men mot Chelsea var han ræv :P

Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, elx said:

Er helt enig i at han sikker var vår beste spiller totalt sett i fjor. Men mot Chelsea var han ræv :P

Han fikk også fryktelig lite hjelp. Xhaka falt ikke dypt nok til å verken hjelpe Mari med Lukaku, eller Tierney så han kunne legge seg nærmere kanten. I tillegg var Saka no where to be seen defensivt. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, elx said:

350 mill pund.... På middelmådige spillere.

Er de middelmådige eller blir de det i arsenal. Skremmende å se hvor dårlig innsasts det er på hele gjengen.

Ingen plan i spillet, null innsats. Dette må være Arteta sitt ansvar, er stygt redd det tar flere år før vi er blandt topp 4 hvis det ikke skjer noe drastisk. Ikke imponert over Edu heller. Blir ikke sjokkert om vi havner i bunnstriden.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Gunners77 said:

Er de middelmådige eller blir de det i arsenal. Skremmende å se hvor dårlig innsasts det er på hele gjengen.

Ingen plan i spillet, null innsats. Dette må være Arteta sitt ansvar, er stygt redd det tar flere år før vi er blandt topp 4 hvis det ikke skjer noe drastisk. Ikke imponert over Edu heller. Blir ikke sjokkert om vi havner i bunnstriden.

Er vel ingen tvil om at vi ikke har hentet på øverste hylle de siste sesongene.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...
46 minutes ago, Tapapa said:

Du leser mine tanker. Jeg ønsker kun to spillere inn, og det er Rice og Håland. 

Hadde vært to fantastiske signeringer det der. De absolutt to beste spillerne vi kunne hentet inn på sentral midtbane og spissplass.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Rosicky07 said:

Imotsetning til Håland er vell ikke Rice Helt usannsynlig om vi skulle klare CL.

Tja - er noen som sier at Haaland prioriteter helhet forran penger - noe som vel stemmer med tidligere klubbvalg ved bytte av oppdragsgiver. Sannsynlig at han skulle kommet til oss?  Nei. Er det dog mulig? Ja.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Orakelet said:

Tja - er noen som sier at Haaland prioriteter helhet forran penger - noe som vel stemmer med tidligere klubbvalg ved bytte av oppdragsgiver. Sannsynlig at han skulle kommet til oss?  Nei. Er det dog mulig? Ja.

Bra spiller, men han passer ikke inn i vår profil. Håper vi går for noen andre. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Ben Elfen said:

Bra spiller, men han passer ikke inn i vår profil. Håper vi går for noen andre. 

Tenkte slik selv, men Håland er så god at han er verdt å tilpasse spillet mot.

Slik vi spiller pdd. uten å måtte tilpasse noe særlig så er nok Joao Felix som er det mest spennende alternativet, men fysisk er han litt veik. Fantastisk god ellers dog.

Blir en veldig interessant sommer hvertfall. Håper vi gjør de rette kjøpene.

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Stefanb said:

Tenkte slik selv, men Håland er så god at han er verdt å tilpasse spillet mot.

Slik vi spiller pdd. uten å måtte tilpasse noe særlig så er nok Joao Felix som er det mest spennende alternativet, men fysisk er han litt veik. Fantastisk god ellers dog.

Blir en veldig interessant sommer hvertfall. Håper vi gjør de rette kjøpene.

Jeg er som regel for skeptisk til nye spillere og mye av det ligger nok i det at jeg har sett for lite av dem. Det samme gjelder da altså også Joao Felix. Jeg så ham i andre omgang i går og tenkte at han ikke tilfører Arsenal noe som helst som vi ikke har i klubben allerede. Da er det bedre å spille med Martinelli eller ESR på topp. Han er helt sikkert svinegod, men det har jeg personlig sett lite til. 

Når det kommer til Haaland så tror jeg neppe Arteta kommer til å hente spillere der vi må tilpasse spillestilen etter spilleren. Da vil han nok heller prøve å få spilleren til å tilpasse systemet. Det er noe jeg støtter Arteta på, og vi lyktes ikke med Özil. 

Jeg er heller ikke ikke kjempetilhenger av å kjøpe dritdyre spillere som vil sprenge alt av budsjetter, inkludert lønnsbudsjetter. Liker det sånn som det er nå, og håper vi fortsetter i det samme sporet. 

Edited by Ben Elfen
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...